Hey meiden ik ga afsluiten douchen en nog uurtje of drie slapen en dan mag ik weer.
Tot de 20e of zo
Marmah
Hey meiden ik ga afsluiten douchen en nog uurtje of drie slapen en dan mag ik weer.
Tot de 20e of zo
Marmah
Veel plezier in Egypte Marmah! Geniet er lekker van.
Suusieme, kom op he! Ik hoop dat het nog beter wordt de komende dagen. Komt waarschijnlijk dat jullie beiden teleurgesteld zijn over het visum en dat jullie die nu op elkaar botvieren. Jullie houden van elkaar lijkt me als ik je berichtjes goed lees. Dus dat zal vast goed komen.
hey suusieme, ik kom 14 november naar hurghada, dus als je behoefte hebt aan een nederlands gesprek of gewoon een avond op stap met meiden laat het even weten… ik ben daar altijd voor in!!! En dan kan je lekker je verhaal kwijt!!! Laat je niet gek maken heb!!!
KUSSSS
Hey das vervelend maar kop op jullie zitten er gewoon even doorheen visum afwijzing etc maar komt wel goed tussen jullie.
En wat betreft het koken en schoonmaken voor hun is het gewoon dat de vrouw het doet ze weten niet beter maar jij moet degene zijn die hem zegt dit samen te doen en hulp te willen. Neem van mij aan ze doen het niet uit zichzelf zeker niet in het begin. Het is niet dat ze niet willen maar het is onbekend en ontwettendheid.
Mijn man deed dat in het begin ook maar totdat ik hem gezegt mijn te helpen ik kan niet alles doen werken, koken, schoonmaken, boodschappen etc. Hij weet het nu wel en doet nu uit zichzelf stofzuigen en koken en heel vaak maakt hij heel lief een ontbijtje voor mijn klaar.
Me man zei ook ik weet dit niet ik ben dit niet gewend maar als ik wat moet doen zeg het dan a.u.b. en het kan even duren maar na verloop van tijd dan weten ze het heel goed.
Ik laat hem meestal ook de boodschappen doen etc.
Hij doet nu heel veel voor mij en ik krijg daar zoveel vlinders van :). In het begin had ik ook zoiets van hallo zie je niet dat ik het druk heb. Maar ja ik kan het hem niet kwalijk nemen zo gaat het niet in egypte.
Heel verhaal misschien heb je er wat aan.
Hoop dat het nu wat beter gaat.
Marmah je bent nu lekker onderweg naar je vriend heerlijk hoor fijne tijd en ik hoor het wel hoe het was.
Oh Marmah, je leest dit dus niet meer…, maar geen dank hoor (heb je niet echt heel erg kunnen helpen). Foto kan je dus niet meer zien…dacht dat die gewoon te zien was bij mijn profiel, maar blijkbaar niet. Als ik je privé-adres had gehad kon ik hem sturen. Ahmed is wel heel erg druk de laatste tijd, heeft ontslag aangevraagd maar nu laat zijn baas hem 10x zo hard werken en tekent er niet voor?! Wel een raar idee dat jullie daar zo dicht bij hem zijn, dan heb ik wel zoiets van jammer dat ik voorlopig nog niet kan gaan. Zei toen ik hem sprak (sms kreeg ik geen bericht) dat ik makkelijk daarheen kan komen omdat ik geen visum hoeft te vragen etc… ja klopt maar die euro’s zijn niet zo makkelijk he. Net een duur bankstel gekocht…bedoel maar mijn leven is hier. Had voorheen gezegd kan dat bankstel niet wachten haha. Wat hij zijn hele leven heeft gespaard leg ik even neer voor een bankstel. Daardoor denkt hij echt dat het hier zo makkelijk is allemaal. Moeilijk om uit te leggen dan, maar ja.
Samen moet je allebij wat nemen van elkaar.
Je weet van te voren dat er verschil in cultuur zit.
en als je elkaar accepteert voor wat je bent dan gaat dat meestal wel goed.
Je hoort verschillende verhalen ; de een is heel gelukkig en de ander heeft een hoop ellende.
Mocht je ooit aan een relatie beginnen vergeet dan nooit om je zelf te blijven en als deze persoon veel van jou houdt , dan zal hij je accepteren voor wie je bent!
Groetjes uit Sharm
he misssmayo, hoe bevalt het leven daar? ik ben daar niet eens uitgegaan! Ahmed houdt er niet van en ja had geen zin om alleen te gaan. Alleen bij de Camel bar wat gedronken en dat was al heel wat geloof ik?! cliff bar geweest, maar toen moest ik naar de wc, hadden ze niet eens een toilet daar hahah. waar kom je oorspronkelijk vandaan? afijn, vind het best jammer dat ik daar niet ben gaan stappen, wilde wel weten hoe dat daar is. En Ahmed is wel eens gaan stappen hoor, niet dat hij helemaal nooit gaat is of gegaan…gaat dan met een vriend die wel veel van stappen enzo houdt. nou misschien kan je met marmah kennis maken?
en leuk als je blijft schrijven! Fijn om te lezen dat je gewoon kan dragen wat je wilt bijv. en ook gewoon uitgaat. Heb je daar ook egyptische vriendinnen gemaakt of is dat lastig?
suusieme;; ik weet uit ervaring dat ik nu beter mn mondje snoer, maar ik wens je veel sterkte
,tog laat je kop niet gek maken! ik hoop dat je weer op je plooien komt als je terug in nederland bent, dan komt er weeral n,cultuurshok(had ik ook met mn ex na lange tijd verblijf in zijn land) maar na een tijd zal je het als fijn ervaren dat jou famillie je omringd
en pluze ,ik hoop dat je tog ook n,beetje n,fijne week had voor jezelf!! en ik vind de raad van laetitiana diike pluim waard, n,plaats kunne geven maar als je aan hem niet herrinerd wil worden ben je jammer genoeg gekwetst…
ik vertrek waarschijnlijk ook op 14 nov. x
Hoi Suusieme
Ik heb het ook gehad , eerst heel mooi dan later nee is te bloot !!
Maar als je er goed over praat , komt alles wel weer goed .
Liefde overwint alles zolang je maar eerlijk bent , en zegt wat je wilt … dan kom je er vast wel over uit .
Ik heb het ook niet altijd makkelijk met mijn man , maar zolang je er voor voor gaat dan weet je of het echte liefde is .
En weet zeker als je de meeste vraagt hoe het gaat , weet ik zeker dat ze zeggen is niet altijd makkelijk het zijn 2 verschillende culturen .
Je moet er echt voor vechten …en heb ook wel eens gezegt het is nu over maar goed dat wil ik ook niet .
Kan me geen leven voorstellen zonder hem ( klinkt zielig ) maar het is een gevoel .
Dus wij zeggen altijd als we een tussen weg vinden dan doen we het goed .
En geen regels alleen wat wij willen .
Gaat tot nu heel goed .
En ga er voor dat het zoals nu blijft voor altijd .
gr hihi
vandaag mn ticket op de kop getikt voor 70 euro,weet nog iemand goedkoper
zaterdag vertrek ik , vooral voor mezelf, de dag erna komen men vrienden dan aan.
x
raks, van mijn kant alvast een heel goeie reis gewenst! en ja zeker spotgoedkoop!!!
dank je karolientje !!! ja het is het goedkoopste dat ik ooit vond op de 12
jaar dat ik al naar ginder reis… tot later x
Hoi raks waar heb jij je ticket bij geboekt als ik mag vragen???:zon02:
jet air- echt spotgoedkoop !! ik lag haast van mn stoel in het kantoor
ik had rond de 100 euro verwacht , vorige week was het tog nog flink duurder, tot mevrouw
zei 70 euro… x
ps- wel zonder maaltijd aan boord(maar ag) prop ik me tog
vol op voorhand.
Nou dat zal ik eens snel gaan kijen in idergeval thanks:zon02:
:zon02:----------->>>--------:zon02:
ja doen- ik ben hier een ijskegel!!!in belgie
weet iemand goe warm het nu is in hurghada??
Raks waar vandaan vlieg je en is het voor een enkele vlucht:zon02: