'Relatie met een Egyptenaar' centrale topic

en daar gaan we weer…

Wat balen voor je Suusieme! maar op zich maakt het feit dat ze geen reden geven je kans op een positief antwoord beter. De NL overheid moet een beslissing geven omkleedt met geldige redenen. En als ze dit niet doen dan is het besluit niet goed en zorgvuldig genomen.
Dus gewoon bezwaar aantekenen met daarin dat je bezwaar aantekent tegen de negatieve beslissing om de volgende reden: Het besluit is niet zorgvuldig genomen en vervolgens zonder argumenten omkleedt afgewezen.
Ik hoop dat je er wat aan hebt Suusieme, veel succes he:dag:

ah suusieme, wat onwijs balen voor je!!! Hoop dat je het met een bezwaarschrift toch nog rond krijgt! En even een flink potje janken is helemaal niet raar na zulk nieuws!!! Sterkte…

suusieme , neem het nou niet negatief op aub, maar eerlijk gezegd verbaasd
het me niet dat het afgewezen werd- ze zijn heeeeeel streng-en de teringambassades hebbe daar niks mee te maken(in geval van mijn ex)geen egyptenaar waren ze ook heel streng,maar gij was vrij vlug in belgie(gezinsherrenering), en toen het bij mij fout liep moet je bij de ambassade je beklag niet gaan doen ,(want jij bracht hem naar europa)zo zien hun dat-en uit mn hart ik vind het jammer voor jou- sterkte .

ze kunne je teminste n,reden geven op de ambassade!

Beste lezers,

We krijgen klachten over het taalgebruik van sommige leden in dit topic. We willen iedereen verzoeken passend taalgebruik op dit forum te hanteren. We spreken er op dit moment niemand persoonlijk op aan, maar degenen die zich aangesproken voelen kunnen er wellicht wat mee.

Mocht het niet verbeteren, dan zullen we leden die zich hier niet aan houden moeten verwijderen.

De Redactie van Wereldwijzer.

een potje janken op mn werk gaat helaas niet:S

zucht ik hou van mijn manneke in verweggiestan en word zo moe van mensen die ondanks waarschuwingen blijven vloeken, de schuld bij een ander leggen of zich volgieten met drank en er dan nog negatieve aandacht mee vragen hier op het forum…

Ik vind dit een trieste situatie wellicht dat je daar een ander topic over kan openen zodat anderen er niet mee lastig worden gevallen bv: de problemen waar ik tegenaan loop om mijn partner bij mij in mijn omgeving te krijgen!

Dan kunnen de mensen die verder willen met hun partner daar lezen over jullie ervaringen. Dan zou dit een mooie eerste topic kunnen zijn, de problemen om bij elkaar te kunnen zijn het tweede topic en de succesverhalen of echtscheidingen 3/4 topic. Het is maar een idee maar dames deze frustraties reageren jullie toch echt op de verkeerden af! zo is het niet gezellig meer en mocht je geen goed bedoelde adviezen willen dan kun je dit in je eigen post ook heel goed aangeven lijkt mij!

Dus aangezien ik geregeld van beide kanten lees dat iedereen deze omgang met elkaar beu is laat elkaar los en ga verder in dit topic zoals de titel het ook aangeeft, dat maakt de sfeer weer prettig een goed begin start je zelf!

Tja ik moet zelf nog even wachten voordat ik mijn lief weer zie dus voorlopig nog de missed calls en emailtjes hahaha
Liefs Dimphij

peace!

sorry van mijn frustraties die ik hier geuit heb, het moest er gewoon echt even uit, ik moet me de hele tijd al netjes gedragen en me inhouden op mn werk (aangezien ik daar nog zit to 22.00 uur en mn lief nog onderweg is naar huis). Ik had t slechte nieuws gekregen toen ik net aankwam op mn werk. Sorry als ik te negatief was, maar mag ik ook een keer balen?
gellukkig kan ik vanavond uithuilen bij mijn lief en lekker in zijn armen rusten. (ook sorry als ik nu mensen jaloers maak:P)
nouja in iedergeval zal ik dna maar weer een beetje terugvallen of het onderwerp: Ik heb een relatie met een Egyptenaar. al bijna anderhalf jaar, en ik kan me geen mment bedenken hoe ik zonder hem verder zou moeten. Hij is mijn alles!
grts suus

Hoeveel topics moeten er nog geopend worden? En hoeveel verwijten gaan er nog over en weer vliegen? Suusieme, van mij had je je niet hoeven te verontschuldigen, ik snap je gevoel helemaal en begrijp dat je het kwijt wilt en vooral als je ook nog tot 22.00 uur aan het werk moet.
Dimphij ik snap dat je wat wilt zeggen, maar laat de zaken nu a.u.b. rusten, anders laait de discussie toch weer op. Ik ga in ieder geval hier niks persoonlijks meer schrijven voorlopig

gr L.

Van mij hoef je je ook niet te verontschuldigen! Ik snap best dat je ergens je frustraties kwijt wilt, waarom niet hier dan even? Ik hoop dat je je inmiddels weer wat beter voelt. Het komt heus wel goed, heb maar vertrouwen!!

Mijn situatie is ook weer veranderd. Ik heb de situatie nogmaals aan mijn baas voorgelegd en nu wordt mijn contract weer verschoven naar 1 januari! Dat betekent dat ik nog steeds mijn man naar Nederland kan gaan halen!! Joepie!!

En ik wil nog 1 ding kwijt: ik vind 1 avondje stappen niet meteen hetzelfde als je volgieten. Niet dingen groter maken dan ze zijn hoor! Ik ben niet meteen een alcoholiste omdat ik s 1 avondje ga drinken.

Laters

Zo, één dagje geen tijd en van alles weer gebeurd hier haha. Goed ingrijpen van de redactie!
Vloeken is begrijpbaar bij frustraties, maar leest niet altijd even lekker weg inderdaad :))
Als je gefrustreerd bent over zaken omtrent je relatie met een egyptenaar kan je hier toch gewoon posten Dimphij?! Is meer om juist steun te krijgen, geen negatieve reacties!!! Dat is juist waar wij ons zo hard voor maken hier! En als je om wat voor reden dan ook je even lekker los wilt gaan door te drinken met uitgaan om de stress omtrent je relatie even los te laten bijv. moet dat toch ook kunnen?! Iedereen relaxed en ontspant op zijn eigen manier.
En ja ik reageer nog omdat ik de frustraties begrijp, omdat ik nog contact heb met Ahmed en in die zin nog een vriendschapsrelatie aan te houden. Omdat ik misschien ook juist nadat het uit was nog veel heb geleerd over een relatie met een egyptenaar.
Ik zou het trouwens nog steeds leuk vinden hem via en toeristenvisum hierheen te halen. Zijn baan is echter nu niet gegarandeerd en hij weet nog niet zo goed wat hij nu wil. Daarnaast wil ik sowieso nog een keer naar Cairo om de pyramides te zien, het museum, etc.
Suusieme, balen voor je! Hoop dat het met bezwaar alsnog afgegeven wordt dat visum, maar moet je weer bezwaar tekenen en alles. Nee, we wisten het zo’n beetje allemaal al, heel gedoe en leuk is anders. Sterkte!
Omipomi?! Beetje bekomen van het negatieve nieuws? Hoop dat je nog wat druk kunt uitoefenen waardoor zaken toch wellicht nog voor 1 december geregeld kunnen worden?! Succes!
En Suusje nogmaals veel plezier als je weer die kant uitgaat! Ben benieuwd hoe het gaat lopen daar als vrienden of dat de liefde weer opbloeit hihi.
En L. gewoon blijven schrijven over je relatie hoor, zijn meerdere mensen hier op het forum die het als gewaardeerde informatie lezen. Zo blijven we alert, elkaar steunen en ook de leuke dingen delen. In relaties is het toch in de meeste gevallen ups en downs (welke relatie dan ook). En vanavond weer voor de buis? Grenzeloos verliefd :slight_smile: Alhoewel de relaties met een moslim wat meer tot de verbeelding spraken, gezien de meeste egyptenaren moslim zijn. Nou, sterkte, succes en ejoy and have fun!

Suusieme,

voor mij hoef je je niet te verontschuldigen hoor, jouw reactie is normaal in jouw omstandigheden, en je bent écht niet negatief als je zo reageert.
Allemaal begrijpelijk natuurlijk. Ik vind het écht naar voor jou en hopelijk komt het toch nog goed. Dat wens ik je van harte toe.

Suusje,

prettige reis en geniet !

gr,

hapsetchut

Voor mij ook niet… helemaal begrijpelijk!Bezwaar aantekenen en van je tijd samen genieten! En Heb geduld… Alles komt goed!

XX

toch grenzeloos verliefd te kijken, wat een leuk stel! word er helemaal vrolijk van …vind hem ook niet persé spaans eruit zien…als hij nederlands had gepraat had hij als nederlander door kunnen gaan. en volgende week update van andere stellen, maar geloof niet van het stel (ned.-egypt.)?! even afwachten…

succes suus met je bezwaarschrift en ik hoop dat het lukt meestal lukt het wel hoor omdat ze gewoon dom bezig zijn op de nederlandse ambassade het duurt wel even maar komt goed.
en wat andere zeggen laat ze lekker als jij weet wat je doet en weet wat het beste is dan komt het goed.
ik ben al bijna 3 jaar gelukkig met mijn egyptenaartje poef wat gaat de tijd toch snel.
omipomi wat goed nieuws dat je werkgever mee wilt werken super.
Geduld wordt beloont het komt echt goed.
:slight_smile: :slight_smile:

mijn lieve vriend had niet verder gelezen op het papiertje omdat hij te veel in shock was… gisteravond las ik het… met toch wel een reden:
vestigingsgevaar, of beter gezegd: ze zijn er neit zeker van dat hij op tijd terug zal keren naar Egypte…
iemand nog tips voor het bezwaar?
in iedergeval bedankt voor jullie medeleven, ik waardeer het heel erg!

jeetje toch ook weer dat vestigingsgevaar…nou het wordt er allemaal niet makkelijker op. heb helaas geen tips voor je, maar heb volgens mij wel ergens eens een bezwaar gelezen en daarna werd het toch toegekend (misschien van Marmah?).

suusieme, ik weet het ook almaal zo niet voor (positieve tips)
bij mij lag de situatie anders, gij was mn man en toen gij naar belgie gekomen is werd dat als gezinsherrenering gezien(bij de ambassade) mischien werkt jullie ambassade anders ,ik weet dat niet- , maar jij bent met hem niet gehuwd dus zien hun het tog als vestigingsgevaar.
en voor mij hoef je je ook niet te verontschuldigen hoor, maaar bij de egyptische autoriteiten is het ook niet makklijk hoor voor ons als toeristen! evenals voor jou vriend bij de nederlandse ambassade- sterkte meid-x- ps-jet air heeft ticketten voor 79 euro!!! niet te geloven

Ik begreep juist dat als je WEL getrouwd bent het eerder als vestigingsgevaar wordt gezien, omdat je dan een echte binding met iemand in Nederland hebt. Als je niet getrouwd bent, hoeft dat niet perse zo te zijn.
Naja, ik weet t ook niet… T blijft gewoon domme onzin… En die ambassade in Cairo…echt!!!
Hoe hebben jullie het dan hard gemaakt dat hij wel terug naar Egypte zou moeten? Ik neem aan met het gebruikelijke werkcontract? Eventueel een huis??
Misschien ligt het ook wel aan het aantal bewijsstukken dat je inlevert. Dat een contract niet meer genoeg is, maar dat een huis of schoolgaande kinderen meer zekerheid van terugkomst biedt.

Maar dan nog blijft t onzin. Je voldoet gewoon aan alle eisen en dan is het gewoon afwachten of iemand een goede bui heeft om een visum af te geven… Zo kan je nooit aan de regels voldoen…

Hou maar gewoon moed! Je bent nu in elk geval bij hem, geniet daarvan!