'Relatie met een Egyptenaar' centrale topic

bericht verwijderd door Redactie

Ik lees al een tijd mee maar elke keer als jij iets typt kost het me 10 minuten om je verhaal te ontcijferen.
Is het misschien een tip om leestekens en normale zinnen te typen?

bericht verwijderd door Redactie

gaan we het zo spelen raks, onder de gordel beginnen aanvallen ? En dingen insinueren om mij hier leugenachtig en verdacht te maken tov leden van het forum ? Heb ik ooit beweerd dat ik NOOIT ben gewaarschuwd ? Heb ik OOIT ontkend dat ik niet zelf mijn eigen negatieve ervaringen heb gehad ? Heb dit steeds gezegd en steeds op elke fora hetzelfde geschreven. DUS verwijt me niks !!! Als ik wil kan ik hier zeker de vuile was buitenhangen van een aantal personen, van hetgeen ik weet ! Maar dat doe ik niet, daar doe ik niet aan mee, ben niet zo ! Ik zou dus maar goed op mijn woorden letten, want er zijn nog mensen die meelezen !!!

Gegroet,

hapsetchut

ps-hatschepsut lees in het vervolg wat beter, je hebt de poppetjes aan ht dansen gekregen- bedankt daarvoor- !!SORRY DAT IK OOK REALISTISCH BEN-- grtjes vd domme gans!

en nog iets raks,
je hoeft me niet aan te vallen als ik jou niet aanval, laat me gewoon gerust, ik laat jou ook gerust !

gr,

hapsetchut

ik zeg het nu nog een keer dat ik hier zal verder doen als stille lezer, als ze mij niet verwijten he!!
want echt het is me de moeite niet meer om nog te reageren op al dat geswans over die egyptenaren, ze zijn het gewoonweg niet waard!!:wasted::evil:

jeetje dames ik kijk altijd op dit onderwerp in de hoop op ontwikkelingen en hoe goed wij elkaar kunnen helpen, voorlichten, bijstaan en een schouder kunnen aanbieden. Helaas is het schijnbaar in onze cultuur niet mogelijk jammer genoeg zonder sneren, katten, met een half oor luisteren en goede adviezen in de wind slaan…

ook al zijn sommigen negatief juist ook belangrijk om daar een les uit te trekken en elkaar niet als kleine kinderen behandelen pfff ik heb al twee kinderen die ik alleen verzorg aangezien mijn Nederlandse ex-man ze niet verzorgd, ook financieel niet bijstaat, er niets van moet hebben als ze ziek zijn maar oh wee als hij ermee kan pronken en met de eer kan gaan strijken eigenlijk gebruikt de biologische vader de kinderen gewoon als wapen tegen mij en paradepaardjes op straat wellicht omdat hij er niet zijn verantwoording voor neemt, er geen band mee opbouwt en als ze er te vaak komen dan heeft hij losse handjes en ik mag de kinderen duidelijk maken dat het echt niet hun eigen schuld is! Dat ze er echt niet om hebben gevraag! En dat ik wel degelijk trots ben op dat ze zich zo mooi ontwikkelen! En dat ze als ze dat willen zeer zeker van hem mogen houden hij immers hun biologische vader… Als ze maar niet vergeten wie hun voedt, kleedt, financieel voor hun klaar staat, lief heeft, troost en ze de mogelijkheid biedt om zich te ontwikkelen!

Tja ik wil dat ze voor zichzelf kunnen opkomen en dat ze inzien dat je soms echt van iemand kan houden al zullen er altijd mensen zijn die misbruik van ze zullen proberen te maken en mijn kinderen hebben een heel groot voorbeeld (helaas) nee ik denk niet dat alleen egyptische mannen zo zijn er lopen er heel veel rond, het is juist de kunst om die ene soulmate te vinden die jouw ( je eigen ik die jijzelf het allerbeste kent!) een warm, vertrouwd gevoel geeft en die evenveel voor jou doet als jij voor hem doet. Die in het geval van en egyptenaar net zoveel achter het papierwerk aan gaat en regelt als dat jij hiervandaan doet. Die net zoveel over jouw cultuur en taal wilt weten als jij voor hem doet en die jouw familie net zo graag wilt leren kennen als jij die van hem…
En dan zou je erover kunnen denken om verder te gaan dan handjes vasthouden net als in mijn geval. Mja ik praat alleen over mijn geval natuurlijk :wink: en ik ben niet standaard Nederlands hahaha ben er geboren en woon er weer al schijnt het heel raar te zijn dat ik niet rook en drink, gescheiden en twee kinderen, borstkanker heb ik gelukkig ook al overleefd dus tja over levenservaring niet veel te klagen kan altijd meer bij …

Vooroordelen dat is iets wat de mens niet siert evenals praten namens een ander oude koeien uit de sloot…kom op zeg waar zijn we hier mee bezig?
Ik dacht met genieten van verliefd zijn en hoe nu verder met deze afstand?

Dimphij,

geniet maar verder van het verliefd zijn hoor, dat is zo mooi ! Ik gun het je van harte, zoals iedereen trouwens, wie wil niet geliefd worden en het soulmaatje voor het leven vinden ? Iedereen.
Alleen jammer dat we allen tegenslagen moeten overwinnen om er sterker van te worden, en zo heeft elk wel zijn levensverhaal. Elk huisje heeft zijn kruisje.
Ik ben blij dat jij je ziekte al hebt overwonnen, doe zo verder. Nog veel sterkte nog in je dagelijkse leven.

gr,

hapsetchut

dank je ;), al vind ik het niet gemakkelijk vanwege de grote afstand en weiger ik hem op een gouden voetstuk te plaatsen eigenlijk heeft hij het helemaal niet gemakkelijk met mij hahaha mja des te meer praten we als we de kans hebben en leren we elkaar steeds beter kennen :). Vandaar dat ik lekker geniet van de aandacht die hij mij geeft en de aandacht die ik hem terug geef ook mijn kids steren geregeld msn berichtjes en hij ook naar hun. Is wel grappig hoe snel dat die kleine spruiten engels en arabisch oppikken al gebruikte ik dat eigenlijk zelf ook altijd al dus dat zal op hem ook wel raar zijn overgekomen hahaha.
Ik vind het wel fijn dat we nu de tijd krijgen om elkaar te leren kennen zonder enige druk.
Niet gelijk wat ik hier vaak zie en zelf heb meegemaakt dat vastbijten in een persoon, constant vragen wat ben je aan het doen, waar ga je naartoe, waarom…nee lekker relaxed. Hij weet dat ik morgen mijn medische tattoo’s ga laten zetten om mijn lidtekens te verbergen en dat ik vrijdag naar een worstel event ga van de WWE en wat blijkt en dat vind ik zo tof dat hij daar ook groot fan van is :smiley: hij heeft zelfs de introtunes van de worstelaars op zijn mobiel staan zo gek ben ik nog (net) niet hahaha.
Hij is ondertussen bezig een andere werkplek te vinden met iets meer toeristen het hotel waar hij nu werkte is meer leeg dan volgeboekt en overdag is daar te weinig te doen dus geen klanten.

Hij vraagt ook vaak naar mijn kids dat is iets wat ik van hun eigen vader helemaal niet ken hahaha ik pest hem er ook wel eens mee gelukkig heeft hij al net zo’n rothumor als ik zelf hahaha.

Mja we zullen in februari weer zien hoe het allemaal gaat lopen :slight_smile: heelrijk vooruitzicht met deze regenachtige dagen om te weten dat je weer naar zon, zee, strand, zwembad en palmbomen gaat en dan nog een lieve man hebben ook helemaal top!

succes morgen met je tattoo’s en amuseer je zondag maar, effe alles vergeten en genieten !

gr,

hapsetchut

ga ik zeer zeker doen! Ik heb al meer dan een half jaar op mijn afspraak morgen gewacht en de kaartjes voor het event vrijdag heb ik al meer dan een jaar klaar liggen :stuck_out_tongue: en volgende week beginnen mijn buikdanslessen weer dat is normaliter mijn 1 uurtje eigen tijd in de week dus gaat helemaal goed komen :slight_smile: Nog meer mensen met leuke dingen in het vooruit zicht???
greetz Dimphij

ik moet op mijn woorden letten , want er lezen der hier nog mee wat n,bedreiging!!
let jij maar wat op je toon, of heb jij nog als kolonel bij het leger gewerkt –
ik ben Jou personeel niet hoor!!
dimphijh wat mooi verwoord- en lieverd kinderen vergeten nooit wie hun mondjes voedde,kleedt , lief heeft enz… -sterkte morgen, ik neem waarschijnlijk de beentjes op 14november naar egypte,mijn poolse vrienden zijn daar dan ook -en dan word het een gezellig weerzien- x

hey allemaal,

gelukkig is er hier af en toe nog wel eens wat leuks te lezen!!!

Wil toch even mijn mening over de hele discussie geven.
De reden dat ik hier niet meer (zovaak) schrijf is omdat ik geen relatie met een egyptenaar heb, want dat is tenslotte waar dit topic over gaat, eigenlijk niet over het land zelf! Dus Raks, sorry maar ik snap niet wat je hier te zoeken hebt als je toch niet meer op relatie’s reageert?? En karolientje, over jou wil ik het niet eens hebben! Jij bent zo vreselijk gemeen bezig, zo respectloos. Raks kent haar grenzen nog wel, maar jij gaat heel ver!

Nou nog even wat leuke dingen, over 11 daagjes stap ik met 2 vriendinnen op het vliegtuig naar Egypte, lekker een weekje zon en leuke dingen doen. En ga Mahmoud ook weer zien, gewoon als vrienden! We hebben nog steeds wekelijks contact en hij regelt wat leuke uitstapjes voor ons zoals snorkelen en qaud safari, en dan gaat hij met zijn beste vriend ook gezellig mee… Kijk er naar uit!

Morgen is de grote dag voor Suusie en hoort ze over haar vriend naar Nederland mag toch…ben benieuwd!

Omipomi, balen hoe het allemaal gaat zeg, de liefde voor elkaar word goed op de proef gesteld, maar onthou dat als je deze fase helemaal door bent en samen hebt overleefd je uiteindelijk nog heel lang samen kan zijn!!!

ps- er zijn er hier nog die geen relatie hebben met een egyptenaar
en verder posten- okee dus niet over het land ook dan…whatever-zoek het zelf alllemaal uit
ik heb het ook geleerd door dat ik al jaren naar ginder reis, wees niet ontgoocheld en blijf van het land genieten met of zonder man(want tblijft n,mooi land) wees mondig , laat niet met jullie sollen en voor de rest Suusje ,Dimphij Goede reis! x

suus, je moet de rest zoals omipomi dan ook betichten van ( gemeen bezig zijn) hoor, haar woordenschat is alles behalve respectvol, eerder praat van een gemeen mens die omipomi ,maar dat zie je niet he suus alleen van raks en mij lees je honderd keer,omdat er waarheid inzit daarom!!!:so:

scheldwoorden verwijderd door Redactie

en nog veel meer worden die ik eigenlijk niet mag uitspreken!!!maar ik geef er nu even geen ene shit om!!!

Nouja jullie raden dus nooit wat eris gebeurd met de visumanvraag.
afgewezen, maar 1 ding wat jullie waarschijnlijk niet herkennen:
AFGEWEZEN ZONDER REDEN!
geen vestigings gevaar helemaal niets! dus nu gelijk maar een brief schrijven naar ministerie van buitenlandse zaken, maar tis echt onwijs kut klote focking shit!
nu zit ikop het werk en me maar proberen sterk te houden terwijl ik het liefst keihard wil janken. naar huis gaan heeft ook geen zin, want nabil komt pas vanavond als ik net klaar ben met werken terug thuis. nu zit hij in de bus terug richting Hurghada.

HOE DE

scheldwoord verwijderd door Redactie

KAN HET ZIJN DAT DE VISUM WORD AFGEWEZEN ZONDER ENIGE REDEN!!!
ECHT IK WIL DIEGENE DIE DAAR VERANTWOORDELIJK VOOR IS KEIHARD

niet passend taalgebruik verwijderd door Redactie

EN EEN LESJE LEREN!!!

ontzettend bedankt voor al jullie goede raad, en sorry datwe er niet naar luisteren, onze eigen weg kiezen en er zelf (hopelijk niet) zullen achterkomen!
Er is een gezegde:
Liefde overwint alles.
Maar er moet dan wel echte ware liefde in het spel zijn…
. Ooit gezien hoeveel mensen er in nederland scheiden? Ik denk dat het om het even ligt misschien in nl zelfs wel een stuk meer!!

Als jullie verder nog raad hebben dan aub op de speciaal voor jullie gemaakte forum, zodat ik hier over mijn frustraties kan praten van de teringambassade die we hebben die neiteens een reden kunnen geven om n visum af te wijzen!!

Hartelijk bedankt!

suusieme was niet op jouw bedoeld hoor.
en echt jullie geloven nog in sprookjes zoals de kinderen? echte liefde???met een egyptenaar belachelijk!!

ik word gewoon zo gek van elke keer dat gezeik, en ik wil er op een nette manier vanaf komen, maar elke keer komt het terug. alsjeblieft ik smeek het! negeer die mensen die slechte dingen zeggen, dan doen wij dat ook. maar echt de sfeer wordt zo erg verkloot door elke keer dat heen en weer gescheld.
van mij mag je schelden en doen wat je maar wil, maar doe dat dan tegen de teringambassade die we hebben en niet tegen de mensen die verliefd zijn en een leven proberen op te bouwen MET EEN EGYPTENAAR.
we krijgen echt bijna dagelijks te horen: pas je wel op? waarom heb je een egyptenaar uitgekozen? ik heb dit evrhaal gehoord, ik heb zus ik heb zo gehoord. enz. enz. enz. ik word er echt ontzettend moe van. ik weet dat de mensen het doen om raad te geven, om ons te beschermen voor de toekomst.
maar hee, weet je wat? liefde is iets dat je overkomt… je kiest er niet voor en je kan je gevoel niet zomaar stopzetten vanwege alle verhalen die je hoort. Ruzies er over krijgen heb ik al genoeg gedaan, dat alleen maar door verhalen terwijl hij niets gedaan heeft.
Ook het hele verhaal van bezzness en alle nare dingen… het moet me overkomen en hoe dan ook ik kies er niet voor.en ik zal proberen alles te doen om dit niet aan me te laten overkomen. maar je weet nooit wat de toekomst brengt. Ik ga er natuurlijk niet van uit dat mijn vriend slechte bedoelingen heeft, maar ik ben en blijf altijd op mn hoede, vooral vanwege alle ā€˜ā€˜nare’’ adviezen.
en aangezien ik vandaag een extra kutdag heb word ik er niet erg blij van om elke keer weer die stomme ruzies over niets hier te lezen.
maak ruzie over iets nuttigs zoals:

scheldwoord verwijderd door Redactie

ik hoop dat je/jullie dit begrijpt en iets liever tegen ons bent en niet elke persoon persoonlijk gaat aanvallen. iedereen heeft een eigen mening en mag daar vooruit komen. maar doe dat op een respectvolle manier. dan krijg je ook een respectvolle manier terug, wat in dit geval niet is gebeurd.
En voor de dames die ook zo hard terugreageren ik begrijp de frustraties het moet gewoon stoppen. maar ik hoop dat het nu goed doordringt bij de anderen.

grtss

suusieme, je bent er een uit de duizend, dat moet ik toegeven:kus:
als er iemand een visum voor haar egyptenaar verdiend dan ben jij het.