truste
Beste Karolientje,
je gaat dus nu echt te ver in je statements over mooie mannen en profiteurs. Ik ben blij met mijn Egypische vriend en nonprofiteur, en dat zijn vele andere vrouwen op dit forum ook. Dat geeft jou niet het recht om, als je een reprimande krijgt, dit soort uitingen te geven. Foei!!!
Hallo Camilla,
maar jij bent dan ook officieel volgens Egyptische maatstaven getrouwd ![]()
knuffel L.
camilla ik ben blij dat jij het getroffen hebt
iedereen die een relatie met een egyptenaar ziet zitten ,kan aan jou en je man
het voorbeeld nemen- verloofd-gehuwd (MET famillie erbij) en het feest.
verwijt karolientje niet van zuurpruim, das niet fijn, wij reizen nu eenmaal niet naar egypte voor n,man maar ook wij genieten vh land op onze manier-bij mij dus dans! en bij jou karolientje wat boeit u zo in egypte?
Ik heb net die aflevering van Grenzeloos verliefd gezien over dat stelletje in Cairo. Heel herkenbaar op veel punten! Er zijn een aantal dingen die niemand kan begrijpen en die moeilijk uit te leggen zijn, tenzij je daar echt hebt gewoond.
Ik heb de aflevering met een hele goeie vriendin gekeken en voor haar bleek die aflevering echt een eye-opener te zijn. Na afloop zei ze dat ze een aantal dingen die ik haar had verteld nu ook beter begreep en dat ze meer begrip had voor mijn ideeen over eventueel emigreren of niet, de voors en tegens van Egypte.
Maar de jongen is wel een heel stuk traditioneler dan mijn man! Ik moet zeggen dat ik niet op die manier een relatie had willen hebben. Petje af voor dat meisje hoor!
Liefs Omipomi
Wat een mooie zonnige dag vandaag als dat zo blijft dan hebben we een hele goede herfst.
wat mij boeit aan egypte raks dat is de oudheid, het altijd zonnige weer en de zee,maar ik vind het zo jammer dat dit alles verpest word door de mentaliteit van het volk ginder!ik heb een vriend die daar een winkeltje heeft, en ik was bij hem in zijn shop toen hij opeens zei( wacht even ik ga eens zien buiten , er staat een olifant voor mijn winkel) stond daar een nogal zwaarlijvige vrouw! en dat gaat zo ganse dagen door he, verwijten ze de westerlingen voor al wat op niks trekt, jammer he !!
vooroordelen kom je overal tegen… nederlanders zijn niet bepaald lieverdjes in dat opzicht. zwaarlijvige vrouwen/mannen krijgen hier genoeg commentaar, evenals mensen die volgens de “standaard” te dun zijn…
ja de oudheid heeft daar veel mysteries-
ja, ik weet toeristen worden veel dingen nageroepen,en als je beetje arabisch verstaat is het hek helemaal van de dam…
in cairo stapte ik uit n,taxi(was gekleed met shirt met mouw,sjaaltje rond mn hals)riep dr ene bitch??, en de egyptische vrouwen staan erbij te kijken en lachen in hun vuistje,klaar om je de ogen uit de krabben- op de terugweg met de bus cairo-hurghada probeer je n,praatje te slaan maar iedreen draait zich om(with toerists you always have problams?) dat zei n,oude meneer me eens dt ze zo over ons denken- tuurlijk omdat we veel mondiger geworden zijn
maar ja als ik dan de verhalen over tunesie hoor,denk ik dt het in egypte nog meevalt…maar soms verpest ht inderdaad veel,en moet je op adem komen,ik zou er nooit kunnen aarden om te wonen denk ik. x groetjes(olifant??) nou ze zijn nogtans tuk op zware vrouwen, hun vrouwen zijn ook niet van de slankste hee!!
ps dimphij, heb het ook an mn been-volgende week geen les vanwege de herfstvakantie-
he raks balen he dat ze lessen stopzetten voor een vakantie!!!
En eerlijkheidshalve als ik hier op de grote markt op een terras zit in de zomer kan ik ook de toeristen eruitplukken en vraag ik me wel eens af of hun het normaal vinden om in een korte broek en bikini maatje 52 rond te fietsen over onze hobbelige stenen??? Is de schaamte verdwenen bij de meesten vrouwen of ben ik nu zo preuts?
En dan onze nederlandse jeugd in spanje enz. of zometeen de skivakantie ik schaam me de ogen uit mijn hoofd en als dat inderdaad de hoofdmoot is die de egyptenaren te zien krijgen tja hoe moeten ze dan hun beeld bijstellen?
Door te communiceren…respect en begrip. Eigenlijk wat je in een partner wilt, alleen zie je hem minder vaak en is het risico groot dat hij de schijn met je op kan houden mja…
Heyy liefiess!
Weer eens een berichtje van mij:
DAMES: ALS JULLIE (NEGATIEVE) ADVIESEN HEBBEN SCHRIJF DAN OP DE ANDERE FORUM, ZODAT HET HIER LEUK EN GEZELLIG BLIJFT!
Dankjullie ![]()
Jaja, de tijd gaat maar door en elke dag word ik meer gespannen voor het antwoord! Ik hoop echt zo verschrikkelijk dat het gaat lukken! en als het lukt is het gelijk de 15e nov. mijn moeder verjaardag, dus kan hij gelijk een aantal familieleden ontmoeten.
Op mijn werk he ik nu meegedeeld dat ik per 5 november ga stoppen en mijn collega’s vraen me nogsteeds dagelijks waaorm ik ga stoppen.
Nouja een cursus/opleiding in 2 maanden om te leren hoe ik ene eigen onderneming kan starten is voor mij een te grote kans om niet te doen. Uiteindelijk wil ik toch een eigen bedrijfje hebben en het liefst samen met mn mannetje.
Ook in Nederland is er allerlei neiuws bij mn ouders. Onze hond die we hadden (voor het KNGF Geleidenhonden) is afgelopen maandag naar school gegaan, zodat ze later blinde mensen kunnen helpen en om de 9e nov. krijgen we een ander hondje. haha zal mn vriend euk vinden! zoals (byna) alle Egyptenaren is hij bang voor honden haha!
Nouja het is dus allemaal afwachten voor de komende weken! echt TE SPANNEND!!!
hoe gaat het verder met jullie, nog leuke gesprekken gehad met jullie lief? of nog langs geweest? nog leuke dingen gedaan??
groetjess!!! Suzanne (ja ik ben in n happy bui vandaag hihi, tnx to N.:D)
ja les stopzetten voor 1week vakantie-wij zijn allang geen schoolgaande jeugd meer
ag ,thuis oefenen hee-
wij zijn nu n,sluier -dans aan het instuderen-heel leuk
groetjes.x
Oh leuk, mijn dochtertje mag ook al gelijk met een sluier dansen, ze is elke dag aan het oefenen ze wilt het straks aan Mohamed laten zien hoe goed ze al kan dansen. Echt tof want d’r vader laat ze compleet links liggen en stoot ze helemaal af…
Zij hoeft maar 1 lesje te missen dus volgende week gaat zij weer dansen. Ze heeft dit weekeind al een kleine show gegeven aan mijn collega’s (hahaha allemaal van die mannen die aan 't spoor werken eerst zaten ze te kwallen en toen waren ze helemaal in de ban van Roos
) Dus ik denk dat dat in februari helemaal goed gaat komen we hebben er alledrie weer zin in om naar Egypte te gaan en tof als mijn manneke dan wat tijd met ons kan doorbrengen gaat helemaal goed komen.
oooooooo wat schattig, bij ons zit er ook zo,n klein meissie van 6jaar
het is net n,prinsesje met haar kostuumpje aan
grtjes, dus bij jou is ht ook alle dagen arabisch bal(hie) net zoals bij mij-mn bure worden gek van die muziek, mr ja wij moete oefenen hee!!!
echt wel hahaha, we hebben hier allemaal 't idee dat we weer terug zijn
totdat we buiten in de kou stappen hahahaha valt dan toch elke keer weer vies tegen
… Voor het mooie lekkere warme weer moeten we toch echt ff 't vliegtuig pakken :). No problem waar een wil is is een weg ![]()
Voor mij is het ff flink bezuinigen en sparen en dan gaat het helemaal goed komen.
ik wil terug erges half november- ja flink bezuinigen-want ik heb flink gesukkeld
met mn gezondheid- ja als je buite komt valt het flink tegen- je draait arabische muziek, oefent dansjes- waant je in egypte,tot je buiten komt!!!(baaaaaaaaaalen)
btw ik heb nog een enkele reis naarHurghada in de aanbieding. EUR 215,- euro 11 november;) dus wie wil laat het maar weten!
Rustig hier. Hoe gaat het met iedereen? Met mij redelijk. Ik voelde me gisteren niet echt goed. Veel hoesten. Maar vandaag gaat het gelukkig weer een stuk beter.
Zondag is mijn lief jarig. Wel naar om dan niet samen te zijn om het gezellig te kunnen vieren.
Alvast een fijn weekend allemaal en ik duim voor je Suusieme.
ahh, beterschap dalfien en alvast gefeliciteerd!
ik ga morgen voor een week naar sam, ben zoo zenuwachtig! als ik ergens internet kan vinden laat ik wel even weten hoe het daar is ![]()
fijn weekend alvast!
Hoi Pluze je gaat toch naar Sharm? of bedoelde je dat met sam
Waar ga je precies heen, hotel en welk? Had dit al gevraagd via je profiel, maar kreeg geen reactie. Ben even nieuwsgierig
en mocht je geen tijd hebben om te reageren, neem aan dat je druk bent nu…hele fijne vakantie en veel plezier daar!
Groetjes