lik op stuk beleid ?? wat n,positieve taal!!! en wat n,beleefdheid hebben jullie echt laag bij de grond jullie mond
jullie moeten je echt es gaan afvragen waarom het zo moeilijk is voor egyptenaren om een visa te bemachtigen- ag ht zijn daar op die ambassades vast ook almaal zuurpruimen met veeeel negatieve ervaringen-EN SORRY VOOR HET VOER DAT IK GAF OVER EGYPTE ALS REISLAND
nogmaals voor de rest trek zelf jullie conclusies- verbitterd ?? ag meissie wat doe jij hier ng ,je hebt ook geen relatie meer nn en steekt het nog op jezelf ook(zo gek kreeg ie jou)your wrong
met andre woorden Karolientje en raks rot hier op!!! doeiiiiiiiii
is het nu dan eindelijk duidelijk dat wij hier geen behoefte hebben aan dat (inmiddels) negatieve gezwets wat nergens meer toe leidt. hiervoor is een ander topic geopend dus ga daar naar hartelust alle andere arme vrouwen waarschuwen.
dit topic is bedoeld voor vrouwen met een egyptische relatie die elkaars verhaal graag willen horen en elkaar kunnen steunen, en dit is wel een heel andere insteek.
wat mij betreft is dit nu eindelijk over en uit
ik heb hier al herhaaldelijk verteld dat ik op relaties niet meer reageer!
maar geef ze geen voer, ja sorry dan voor het voer ik wel gaf over andre dingen- zoek het zelf allmaal uit- vind het n,heel gemene reactie van maud-en dt ze hier ook oprot dan ,ze zit ook niet in een EGYPTISCHE relatie, en tog komt ze ook altijd terug???
heyy iedereen,
ok dit is weer zoān discussie waar ik me maar buiten houd⦠ik brabbel wel lekker verder over mān eigen dingen ofzo ![]()
spannend suusieme, ik hoop echt voor je dat het lukt de 4e! komt al flink dichtbij, ik zal voor je duimen iig.
en omipomi, sterkte met afwachten, zal (met een hoop geduldā¦) vast allemaal goedkomen ![]()
heeft een van jullie enig idee hoe duur een huisje ongeveer is in een toeristisch gebied (sharm el sheikh)? ik ben echt flink aan het twijfelen of ik wel ga, heb wel al mān ticket geboekt⦠het huisje is alleen behoorlijk aan de prijs als ik sam mag geloven en daarnaast moet ie 12 van de 14 dagen werken, wat dus betekent dat ik maar op em moet gaan wachten tot ie eens terugkomt elke dag⦠en ja zo zit ik niet echt in elkaar, maar ik geloof dat hij dat niet helemaal doorheeft, al heb ik dat al vaker tegen em gezegd.
laatst is ook mān ex nog bij me langs geweest die het net nog even iets ingewikkelder heeft gemaakt⦠en dan hebben we nog omaās die denken dat iedereen in egypte pilletjes in mijn drankjes wil stoppen enzo. bah. sorry, ben in een zeurbui vandaag.
nee pilletjes in dranken stoppen is me in egypte nog nooit
aan mn oren gekomen, wel via shischa word er gezweefd hahaā¦
tuurlijk pluze lekker verder brabbelen heerlijk tog,?? x
pilletjes in je drankje en GHB is meer de stijl van mannen HIER!!! Net als dat ze je HIER zonders schaamte overal binnen en buiten slaan, schelden, verkrachten drugs toedienen enz. enz. het is maar net met welk milieu mensen je omgaat!!! Hoe zijn ze opgevoed, wat zijn hun normen en waarden en hoe gaan ze met hun eigen familie om en waarom!!!.
Ik vrees dat oma? zich hier in Nederland meer zorgen zal mogen maken of je nog wel fatsoenlijk boodschappen kan doen laat staan op straat een kind troosten wat is gevallen zonder dat je gelijk wordt gearresteerd vanwege noem eens iets geks kindermisbruik!
Wordt je hier overal nagekeken omdat je kind wat drukker is (mijn zoon heeft ahdh) en moet je je altijd en eeuwig verdeigen en uitleggen hoe en wat. Wordt je kind daar overstelpt met positieve energieā¦
Het nadeel is de medische zorg en medicatie, tandarts, opleiding, taal barriere, normen en waarden en gezinsopbouwā¦
Tot nu toe vind ik het een heel tof land om met mijn kinderen naartoe te gaan en heb ik voor het eerst zoiets van kij khier kan ik zelf met mijn kids gewoon zonder al te veel zorgen op vakantie dat heb ik niet in Nederland, Belgie, Duitsland, Italie, Tunesie en Portugal gehad. In Egypte helpt de taxichauffeur je ook met de kids (zonder aan hun lijfjes te zitten, wangen te knijpen en al die flauwekul) Als de kids La khalash zeiden was het ook klaar (behalve met mijn vriend hahaha die maakte er snel een spelletje van volgens mij ook wel adhd :P) Ik werd hier in tegenstelling tot tunesie en portugal geholpen met de kids en niet nagesist op straat of dat soort ongein. De onwetend heid vaneen mens maakt dat ze soms dingen uit gewoonte doen in hun ogen normaal wat ze niet siert. In het begin keken ze vies toen ze hoorden dat ik gescheiden was en ze hadden eht fatsoen te vragen waarom daarna alleen maar met respect behandeld! Het is fijn om ergens te kunnen lopen zonder bevooroordeeld te worden. Het is fijn om je grenzen aan te kunnen geven en dat die gerespecteerd worden en het is fijn om op vakantie te zijn ā¦
jaa, precies, weet ik gelukkig ook wel hoor, maar dat is dus precies wat ik bedoelde met het feit dat iedereen denkt dat je spontaan dom wordt op het moment dat je verliefd bent op een egyptenaar. het was alleen zulke slechte timing, ik was er al niet meer helemaal zeker van en dan wordt er nog even aan je verteld dat het allemaal zo gevaarlijk is enzo. dat zoiets eerder in nederland dan daar gebeurt wil natuurlijk ook niemand van je aannemenā¦
toch ben ik er nog niet zeker van of ik ga, niet omdat ik denk dat ik pilletjes toegediend krijg door iedereen hoor, maar vooral het wachten op hem elke dag dat zie ik niet zo zitten⦠hopelijk vertelt ie me vanavond dat het toch gelukt is om bijv. een weekje vrij te nemen ofzo.
trouwens, even iets anders. is het iemand van jullie toevallig gelukt om een nederlands/arabisch fonetisch woordenboek te vinden? ik vind het leuk en aardig, die woordenboeken met al die hibbiejibbie, maar op die manier kan ik em alsnog niks vertellen. en elk woord aanwijzen gaat ook wel weer verā¦
als vrouw zijnde is het inderdaad een veilig land
ze weten dat er heel strenge straffen opstaan, en de toeristpolitie lacht er echt niet mee
hun waterpijpjes vertrouw ik wel voor geen goud,- egyptenaren zijn dol op kinderen-maar een gescheiden vrouw stellen ze zich inderdaad veel vragen over(had ik ook in tbegin)
de taalbarriere en het eeuwige aangestaard worden daar heb ik het na 14 reizen naar egypte nog steeds moeilijk mee(en ik ben nogtans heel donker type) mischien moet ik wel naar blond overgaan, dan lijk ik meer toerist- de mensen ginder zegge me dat ze me niet goed kunnen plaatsen uit welk land ik kom??? hee dimphijh vanavond heerlijk bellydans yippie
oma moet zich geen zorgen maken, maar ik begrijp haar wel- n,vrouw die alleen naar n,moslimland reist -ze verklaarde me ook voor gek (en nu nog) haha
als je gat zul je hem in kunnen laten zien dat je dat volgens de Nederlands/ westerse manier gaat doen. En dus ontdekken en vakantie vieren, niet binnenshuis opgesloten van de buitenwereld en thuis vertellen welk geluid het lampje in de gang maakte! Cultuur proeven enz. Wellicht moet hij werken en heeft hij een vriend die jij en hij vertrouwd die je rond kan leiden en dan leer je via die vriend je eigen vriend ook beter kennenā¦
greetz Dimphij
PS: ga nooit alleen voor een ander persoon naar een ander land toe maar doe het voor jezelf en probeer te ontdekken waarom jij het zelf zo graag wilt!!!
Oh raks jij hebt geluk bij mij vallen er 2 lessen achter elkaar uit
1 vanwege herfstvakantie en de 2e vanwege studiedag al is die voor mij wel goed gepland. ik ga 3 november medische tattooās laten plaatsen over mijn lidtekens op mijn borsten en vrijdag ga ik naar een WWE worstel event (iuhu ik weet 't wat moet een vrouw nou op een worstel eventā¦uhu wat moet een vrouw nou in Egypte⦠wat dacht je van voor jezelf opkomen en dingen in het leven ondernemen die ik zelf leuk vind!)
Mijn vriend keek heel raar op toen hij hoorde dat ik naar wwe;smackdown ging allemaal tussen andere mannen! hahaha en na 1 minuut vroeg hij of ik als ik de kans kreeg een handtekening kon scoren voor 'm hahahaha blijkt mijn schat ook een WWE fan te zijn echt helemaal goed! Dit is de eerste vriend die het ook kijkt
Echt helemaal top!!!
snik jou woorden pakken mij dimphijā¦met mn ex
zat het namelijk zo in elkaar(je slaat de nagel op de kop),ik deed het voor hem
was in love- vroeg me meermaals af wat ik ginder feitlijk zat te doen(ht waren lange maanden)
ik hield ook niet vh land, deed ht almaal voor hem.
en in egypte weet ik het ik ben er graag voor mezelf. xxxxxxxxxxx, ik heb er ook vrienden hoor.
girl power dimphij !!!
jammer van je danslessen;; ik hoop dat bij ons doorgaat met de herfstvakantie
weet wel dat de kerst ze nooit geen les geeft;brrrrrrrrrr tattoo lijkt me zo eng-sterkte
omipomi doe jij anders dat lelijke smoel weg die naast je op de foto staat!![]()
Echt triest ben jij hoor Karolientje! En probeer een nederlands les met je ādat lelijkeā. Ga je moeder lekker pesten joh! Jij durft jezelf niet eens te laten zien, dus waar heb je het over!
ik ben niet zo dom om me te laten zien op het ganse internet (dat is punt nr 1)en punt nr 2 is dat omipomi mij verwijten stuurt zoals zuurpruim, kan ik haar dus ook verwijten sturen die dan nog de waarheid zijn ook,ik vind het zelfs helemaal belachelijk die foto,s op de site, lopen nochtans mooie mannen in egypte maar heb er hier nog geen gezien op dit topic, doeiiiiiii
karolientje, karolientjeā¦karolientje wil een man⦠zuurpruimā¦zo krijg je er geeneen hoor en het dan nog een ander misgunnen ook. enne je bent niet zo dom, erg slim ben je ook niet. en zuurpruim is wel wat anders dan te zeggen dat iemand een lelijke smoel heeft. Zuurpruim daar kan je tenminste nog wat aan doen, alhoewel ik daar bij jou grote twijfels over heb. Zegt heel wat over jou om iemand op zijn uiterlijk te beoordelen. Durf te wedden dat jij hier de lelijkerd bent (in ieder geval qua inhoud)!
dames, laten we terug tot de essentie komen. Het is hier een forum aub.
Ik kom binnen een aantal dagen nog wel eens kijken als iedereen bedaart is.
karolientje,karolientje,karolientje wil geen visumjagers en profiteurs,:tssk:
Wat ben ik gelukkig met mijn mooie egyptische man ![]()
![]()