hey Suus… ik zat al op je telefoontje te wachten maar nu begrijp ik het… je was er helemaal niet…hoop dat je een hele leuke vakantie hebt met je vriendinnen… en als het zo moet zijn met M dan valt dat vanzelf op zijn plek… ik ben nu mijn laatste weekje begonnen… ik heb het super… en ik weet het nu zeker… echte liefde!
Hey hey iedereen,
Even een kort en krachtig berichtje van mij ![]()
Zoals jullie weten krijgen we4 nov. antwoord of mijn lief naar Nederland kan komen. Verder is mijn baan nu opgezegd en 5 nov. zal ik stoppen hiet in egypte. hopelijk als mijn mannetje zn visa krijg, gaan we dan nog een weekje naar zn familie en daarna vertrekken we terug naar Nederland.
Ik heb al besloten om, mocht het neit lukken emt de visa: dan ga ik al mijn collega’s, familie, vrienden en iedereen die ik ken, vragen om voor mij naar All you need is love te schrijven. Maarja ik ag het alleen maar lastig voor ze maken, want gedurende kerst periode (3 weken) zal ik in Italie, Frankrijk, Zwisterland of Oostenrijk zijn om daar te werken! Nouja wel een extra mooi verhaal voor All You need is ove dus!
Nouaj ik ga weer door aan het werk!
Hoi allen,
ik heb al een mail gelanceerd, des te meer , des te beter zou ik zeggen … ![]()
Groetjes
Ja ik ben weer bij!!! Nu is t dus afwachten wie van ons eventueel door All you need wordt uitgekozen hahaha!!! Best spannend!!
hey Ankhesenamun(egyptische godin)lees jij nog mee met ons
hoe gaat het verder met jou?? ng reisjes voor de boeg?
x uit n,koud belgie
zeg raks kan jij ook je vroegere vriend van egypte naar hier halen met de kerst hihi,all you need is love heeft wel betere dingen te doen denk ik!!:unibrow:
Karolientje waar doelt jouw opmerking op? Ik snap het niet, kun je even nader verklaren/ toelichten? Ik neem toch aan dat jullie klaar waren met jullie exen…
gr. L.
nee karolientje doe ik niet aan mee!!voor geen miljoen
trouwes egypte heeft niet veel feeling met kerstdag, en ik ben inderdaad klaar met die kerel
dat gij n,ander slachtoffer zoekt… xxxxxxxxxxxxxxx
l, zoals ik zeg , ze houden hun daar niet mee bezig met jullie egyptenaren, daar jullie alle kansen hebben tijdens het jaar om samen te zijn.
Goh K. zit jij op de redactie van het programma? Dat kunnen de andere deelnemers uit Australie etc ook , allen kost het wat meer. Maar de keuze om de Egyptenaren naar hier te halen is niet zo eenvoudig dankzij het visumgebeuren en daarom is het fijn als iedereen een eerlijke kans krijgt om verrast te worden met kerst via dit programma.
en ja god zij dank wij zijn inderdaad klaar met onze exen haha:evil:
Sta je wel open voor een nieuwe liefde? Ben gewoon nieuwsgierig
Gr L.
Okee, gaan we weer… Ik ben weg…
Toen me man nog in Egypte woonde hebben mijn familie en vrienden tot 2 keer toe geschreven naar all you need is love maar helaas.
Nou hoop ik dat het wel bij jullie lukt nu zijn wij weer aan de beurt ![]()
omipomi, denk je dat het hier alleen maar rond jouw draait mischien?
ik zal je niet missen hoor!!!
Nee, het draait om jou Karolientje!!
Ik begrijp het niet, er is een speciaal topic geopend waar negatieve ervaringen neergezet kunnen worden en dan begin je wederom zo’n zinloze discussie in het topic waar je duidelijk niet thuis hoort omdat je geen relatie hebt. (met een egyptenaar)
Het is jammer dat je je zo laat kennen. Je zegt wel dat je het goed bedoeld maar mijns inziens schrijf je alleen maar erg kwetsend. Nergens voor nodig.
Blijkbaar heeft dit topic een ongelovelijke aantrekkingskracht op je. Maar ja.
Omipomi, blijf vooral schrijven, en anderen ook. Ik heb veel aan jullie bijdragen en ik weet zeker ook anderen die het lezen. Om het nu zo te laten verpesten door de negativiteit van anderen. Daar baal ik enorm van.
hee ieder zn life- ik heb ook GEEN relatie , sta er wel open voor maar
niet op zn egyptisch, wwar ik trouwes op relatiegebied niet meer op reageer.
Karolientje, houd anders je stomme gefrustreerde hoofd dicht. Ga iets nuttigs doen met je leven, zuurpruim!
Ik baal, ik baalde, ik heb gebaald, en steeds opnieuw herhaling, waarom, ik wil normaal met andere vrouwen over een relatie met een Egyptenaar kunnen spreken, en ook kunnen lezen, en niet steeds weer die negativiteit en vervelenede verwijten. Ik probeer het steeds weer in het positieve te draaien, erachter te komen, waarom, maar geen resultaat. Ik krijg zelf ook de neiging maar te stoppen, terwijl ik het contact en lezen van de positieve ervaringen wel heel aangenaam vind. Graag een oplossing hiervoor. Het openen van het nieuwe forum heeft tot nu toe niet geholpen. Wat nu?
nee Raks en Karolientje zijn er klaar mee, reageren niet meer etc. Goh, toch komen ze iedere keer weer terug. Maar L., s.v.p. ga er niet meer op in, geen vragen stellen niets…geef ze geen voer. Gewoon zwaar negeren die hap!
En Omipomi, wat mij betreft vier je frustraties bot op hen, lik op stuk beleid!
en voor de rest ook gewoon lekker overheen lezen, draagt totaal niets bij dan het verpesten van leuke en goeie relaties! Ze moeten zichzelf blijkbaar ergens van overtuigen.
En als ze hierop reageren, whatever… zijn geen haar beter dan die foute egyptenaren! Ze hebben er niets van geleerd, maar zijn verbitterd en willen …terugpakken. Advies en waarschuwen my ass! Hé jullie pakken wel de verkeerde he! Ga lekker met een standje in Egypte staan om voorlichting aldaar te geven zodanig dat je geen tijd meer hebt om op internet te zitten en laat de mensen hier lekker met rust!