Hallo suus,
ik wens je een hele fijne vakantie toe,geniet er van
m,n ex vriendje heete ook mahmoud,maar die zit nu in cairo
Hallo dames,
gewoon doen alleen op reis. Dat lukt echt wel en als je niet lastig gevallen wilt worden, wil eem gladde ring om je linkerringvinger heel erg helpen. Verder ben ik geen enkele keer door de toeristenpolitie aangesproken omdat ik met een Egypter over straat liep, en zelfs nog met de beste vriend van mijn vriend ipv met mijn vriend aangezien die nog steeds aan bed gekluisterd ligt.
groetjes en een fijne dag en ik ben al echt jaloers als ik er aan denk dat enkele van jullie binnenkort vertrekken en heerlijk aan het strand kunnen liggen en wij hier in het herfstweer met regen zitten
groetjes L.
ja gewoon doen ! je ervaart alles anders alleen em maakt makklijk contact
met anderen - en egypte is tg (redelijk) veilig voor alleen reizende vrouwen, gewoon waakzaam zijn, en een ring verricht inderdaad wonderen!
ja wij zitte hier ons te ergeren aan de herfst-wintermaanden die voor de deur staan, en velen vertrekken binnekort- bij mij word het waarschijnlijk erges februari dat ik terug reis, in combinatie met jordanie. brrrrr vandaaag is ht ook koud, zijn er hier trouwes die ook zo vaak in hun slaap dromen over Egypte???,ik heb dat heel veel,ik zie dan in mn droom altijd dezelfde plekjes terug en terug( bn vervloekt)haha…x
Ach ik heb ook het virus te pakken,ben verliefd geworden op Egypte en Tunesie,ik heb dus twee liefdes,Hoewel wij ook andere landen aandoen zijn dit de landen die iets bij ons los gemaakt hebben.Omdat ik redelijk zwakke longen heb en de koude echt niet goed is voor mij hebben wij zelfs besloten geen kerstcadootjes meer te kopen en van dat geld er gewoon een extra weekje beter weer op te zoeken.Hoewel ik stiekum toch wel een paar cadootjes voor mijn kinderen heb gekocht,iets dat ze kunnen gebruiken.Een extratje kan toch geen kwaad.
Of het is zoals mijn man altijd zegt;jij bent gewoon veel te goed.Heb dan ook het geluk dat ik schatten van jongvolwassen kinderen heb.(meestal).
hoop dat jullie ook allemaal gelukkig worden en nog veel mogen reizen.
Hoi Suus…leuk dat je er weer even bij bent. ik vind het knap van je dat je er zo mee om kunt gaan nu. en wellicht is het een juiste beslissing. toch goed dat je gauw teruggaat en dan ook kan testen hoe het zit met je gevoel voor M. Enne, kom af en toe toch langs op het forum. Is wel zo gezellig :nod:
Ik heb een tip voor iemand die naar Cairo wil , had even gebeld met KLM Dutchs Airlines
en vroeg of ik ook een tickets kon krijgen met flexibele datum`s …als ik in nov. vertrek en
nog niet weet wanneer ik terug wil .
Kan ik een ticket krijgen voor 366 euro en heb een jaar de tijd om terug te komen.
Maar als je zegt ik kom vanaf jan. tot april terug dan is de ticket 285 euro .
Super of niet iets voor de gene die will overwinteren net als ik !!!
Succes …
gr hihi
He Suusje, vroeg me al af hoe het met je ging. Leuk dat je toch bent blijven lezen… is mij net zo vergaan als bij jou zo’n beetje. Alleen nu heeft hij het het vriendschappelijke contact wat we hadden ook even in de ijskast gezet. Vond me nog te pusherig omdat ik het nog steeds niet pikte als hij weer zomaar offline ging enzo. (zo irritant en vermoeiden vind ik dat). Hij had veel stress en kon die pressure van mij daar niet bij hebben. Had nl. geen zin (door mijn eigen stress) alleen naar zijn problemen te luisteren, maar wilde ook graag dat hij mijn probleempjes ook wilde aanhoren zeg maar. Gevraagd of ik twee maanden geduld kan hebben totdat hij al zijn troubles has finished
Nou ja, oké concentreer ik me ook maar op mijn eigen troubles. Vond het gewoon leuk nog eens te chatten enzo, maar idd als het dan toch weer iedere keer op irritaties e.d. uitloopt dan maar even niet.
Denk je niet dat Mahmoud weer een poging gaat wagen als je daar bent? Nou ja, in ieder geval leuk dat je met vriendinnen gaat en die kunnen zich dan desnoods samen vermaken haha.
En Laetitiana bedankt voor de tip van het scannen (goeie ook!)
Chacha…dacht nog een bus vol Egyptenaren door Robert op te laten halen en met het vliegtuig hierheen te halen. Heeft hij dat ook niet eens gedaan met turkse mannen in All you need is Love
Was nl. een oproep voor als je vond dat er een reden was dat iemand het verdient bij degene te zijn waar ze van houden. Dacht nou die hardwerkende gasten daar die even van de luxe hier kunnen genieten en van hun schatjes en zonder al die poespas dat er eerst getrouwd moet worden etc.! Strak plan toch voor al de dames die alleen zijn met de kerst (iig zonder hun geliefde)… ![]()
Hallo Maud,
is de oproep vamn dit jaar al geweest van all you need is love? Ik kijk nauwelijsk tv, is me ontraden vanaf medische zijde nu.Ik zit met smacht te wachten, wil Hema graag naar hier krijgen om zijn been hier te kunnen behandelen… dus plek een in je te vullen Egyptische bus is al gevuld met spoed ![]()
Ik ga vandaag weer ee paar uur werken, gisteren is erg tegen gevellen.
groetjes L.
ik heb all you need is love gemaild, en er schijnt dit jaar geen kerstuitzending te komen!!! Balen he!!!
Wat jammer zeg, ik vond het altijd erg leuk om naar te kijken.
Leuk dat je weer wat geschreven hebt Suusje, blijf vooral meeschrijven.
Fijn dat je weer gaat en dan gezellig met vriendinnen.
Voor nu een fijn weekend allemaal met een extra uurtje slaap erbij:slapen:
Oh wat erg is daar ook de recessie opgetreden bij all you need is love ;-)…
groetjes en alvast een fijn weekend
L.
ahh wat slecht zeg! de kerstversie is toch juist altijd degene die zo populair is?
was wel een mooi idee geweest… ook leuk om onze mannen met z’n allen tegelijk te gaan ophalen ofzo ![]()
Ik zag anders net nog een spot op tv voor de kerstuitzending…
rtl.nl/allyouneedislove
dus er is nog hoop,
ga snel even checken
gr L.
Ooh … ff bijlezen hier … wat een geweldig idee , die all you need is love.
Moet toch kunnen lukken hé … al die mannen van de zonnige wereld naar hier halen met kerst, moet zeker kijkcijfers opleveren ![]()
Ik wil terug naar de zon … tjonge wat mis ik het toch.
Normaal is volgende trip ook ergens voor februari maart volgend jaar.
Alvast een fijn weekend aan ieder van jullie.
Greetz,
jahoor had het echt gehoord, ga niet zomaar iets schrijven… ook even gezocht en jawel:
"Ken jij geliefden of families voor wie het onmogelijk is die kerst samen door te brengen?
Is er iemand die je om wat voor reden ook de kerst van zijn leven gunt??
Laat het ons dan zo snel mogelijk weten en mail: **[EMAIL=“allyouneedislove@rtl.nl”]allyouneedislove@rtl.nl **
Niemand mag met kerst alleen zijn…"
Dus dames, begon er wel over, maar laat het aan jullie over! Ik hoef namelijk niet op t.v. of iets… Was gewoon een leuk idee ![]()
zou inderdaad leuk zijn, al weet ik idd ook niet of ik op tv wil hahahaha…
>>>compleet vliegtuig met egyptenaren:wereld:
haha, mij zou het helemaal niks uitmaken om op tv te komen, dus moet mijn vriendinnen maar gaan charteren om te mailen.
gr. L.
He meiden!
Ik ben een hele tijd niet online geweest, heb veel te veel aan mn hoofd gehad. En er is 1 persoon die het voor mij verpest om hier nog met plezier te lezen en te schrijven. Ik heb deze week lekker vrij genomen, dus dan kan ik weer een beetje op adem komen…
Ik heb All you need in augustus al geschreven… En mijn vriendinnen ook. Het staat gewoon op de site dat ze dit jaar ook weer een Kerstspecial hebben en dat je je daar al voor kunt inschrijven.
Dus dat heb ik toen al gedaan… Ben benieuwd wat daar uit komt…
Maar even een kleine update: Eind november ga ik de papieren inleveren bij het IND en dan is het afwachten. Ik krijg deze week onze huwelijkspapieren en die ga ik deze week laten registreren. Dus dan zijn we in Nederland ook getrouwd.
Spannende tijden!!
Ik moet wel even een aantal pagina’s teruglezen om weer een beetje mee te kunnen praten hoor!!
Groetjes!
Hey Omipomi, goed dat je er weer bent! Vroeg me al af waar je gebleven was en hoe het er allemaal voor stond met de hele papierwinkel. Je hebt het in ieder geval op de rit staan nu en als alles op orde is en netjes aangevraagd dan kan er volgens mij niets meer mis gaan. Tuurljk duurt het allemaal te lang en bljft t spannend. Enne…blijf erbij hier he ![]()