niet altijd , ik zend je een bp.
daar kom ik net van terug!
Heb ook een ober leren kennen…Maar heb hem verteld dat ik niet gek ben en heus wel weet dat hij straks weer andere meisjes heeft. Toen werd hij boos. Hij smst me nog steeds, hij heeft zelfs nederlandse mensen een nederlands smsje laten sturen…Toen ik daar was heeft hij ook gezegd naar t ziekenhuis te moeten maar ging met mij naar t strand…Aan de ene kant denk ik hierdoor van meent hij t dan wel echt…maar ik wil er niet intrappen. Ik ben benieuwd wat hij nu daar doet enz. Ik wacht gewoon af, of hij straks nog steeds wat laat horen. Zit jij nu in t Sunrise hotel view hotel? Zoja, doe de groetjes maar aan Sabry van mij (Femke). Ben benieuwd hoe hij reageert.
Hi remie,
Geef je hartje niet snel weg. Onderzoek eerst of hij het waard is. Het beste is om goed voorbereid te zijn van wat er kan gebeuren als je je hartje geeft. Weet je wat “bezness” is ? Dit kan je vinden op deze site : Startpagina overzicht - Yourbb.nl
Zelf heb ik een heel goed huwelijk met een Egyptenaar .
Dus ik generaliseer zeker niet.
grtz. gamela
hoi,
Ik heb zelf ook een (prille) relatie met een Egyptenaar. Alleen heb ik ook ook mijn twijfels. Hij lijkt mij een hele lieve man. Alleen ben ik erg bang voor het cultuurverschil. Hij woont al 7 jaar hier in nederland. Dat maakt het een stuk makkelijker om hem beter te leren kennen. Alleen weet ik niet waar ik op moet letten. Hij is en blijft iemand van Egyptische afkomst… Om het geld gaat het niet. Ik woon in het oosten van het land en hij woont vlak bij Leiden. Omdat ik een betrouwbare auto heb, ga ik altijd naar hem. Hij betaald ook netjes benzinegeld mee. (ik wilde niet, maar hij stond er op om voor me te tanken) Nogmaals; weet iemand waar ik op moet letten?
hoi joella , Het is gemakkelijker als je (prille) relatie in Nederland woont maar je bent je heel goed bewust van het cultuurverschil. alles hangt af wie die man is. Om uit te twijfels te geraken ga eens kijken en vragen op deze site Startpagina overzicht - Yourbb.nl
grtjs. gamela
Nou daar heb ik net ook gekeken maar die website stelt niet veel voor. Ik zie dat je daar moderator bent?
hoi ladida,
Het kan best zijn dat die website voor jou niet veel voorstelt maar voor anderen kan het een grote hulp zijn.
Dat moet iedereen voor zichzelf beslissen toch?
Zelf heb ik een heel goed huwelijk met een egyptenaar.
Dus het kan !
Heb jij alle post van “divewoman” al gelezen in dit topic ??
Je begrijpt me niet. Ik weet alles over bezness. Heb het van dichtbij gezien en slachtoffers bij gestaan. Als ik zeg dat jouw website niet veel voorstelt, bedoel ik dat ook. Amateuristisch. Weinig reuring. Geen reacties. Jij herhaalt alleen maar in al jouw antwoorden wat de schrijfster ook al zegt. Geeft geen praktisch advies. In dat opzicht stelt het weinig voor. Jammer. Gemiste kans.
Ik ben er ook van overtuigd dat het kan…Ik had jouw forum al eens eerder gelezen Gamela. Ook ik heb hier wel nuttige tips gelezen. Alleen in de realiteit is alles toch een stukje moeilijker. Ik kom er langzaam achter dat mijn vriend best wel beschermend is…Dit bedoel ik in de zin van: Als jij straks bij mij komt wonen wil ik niet dat je een keer ergens anders logeert, maar ik wil dat je mij mij slaapt. Ik vind dit wel heel er bijzonder, maar ik besef ook dat ik misschien moeite ga krijgen om met dit soort beperkingen om te gaan. Ik heb altijd relaties gehad waarin mannen mij 100% lieten doen waar ik zelf zin in had. Ook als dit ten koste ging van de relatie…
Dus een beetje structuur is misschien wel goed voor me… Ook ziet hij me als huisvrouwtje. Hij is niet van plan om te wassen en te strijken als ik daar eenmaal zit… Vrouwentaken vind hij het.
Nou ben ik helaas niet bepaald een huisvrouw. Ik weet nog net het aan en uitknopje van de wasmachine te vinden, maar dan houd het ook op…
Maar zo ver is het nog niet…en in de tussentijd probeer ik me in elk geval goed te informeren en voor te bereiden op dit alles…
Groetjes joella
Dat is dan jouw visie ladida. Als jij zo goed praktisch advies kan geven aan slachtoffers waarom antwoord je daar dan niet ?
hoi joella ik heb je een pb gestuurd
Nee, sorry. Aan zo’n amateuristische website wil ik mijn naam niet verbinden.
Ladida, amateuristische site?
Ik heb er in ieder geval veel lessen uit getrokken en ben uit de klauwen gebleven van een valse, hebzuchtige egyptenaar !
Angel
De beste stuurlui staan aan wal…
ik heb hier ook al veel bijgeleerd ,ook al reis ik al jaaaaren naar egypte-mijn roze brilletje over egyptische mannen is over!!!de goeie zijn uitzonderingen-x
hay aan alle egypte lovers, ik heb een site over vakantieliefdes en vakantie algemeen(pas gestart) ikzelf vertoefde vele malen in hurghada egypte, kom je verhaal ook eens doen op mijn site, ik heet je daar van harte welkom.
lieve grt karolientje
Iedereen die haar verstand gebruikt kan toch zelf ook wel bedenken dat een man onbetrouwbaar is, in Egypte of waar ook ter wereld? Daar hebben we toch niet een site over bezznezz voor nodig?
Als een man je op de eerste dag de beste al zegt dat hij van je houdt, je na hooguit 3 dagen ten huwelijk vraagt, dan gaan toch alle alarmbellen in de hoogste status? Als een man je dan zegt dat hij wel iets in zaken wilt doen, maar dat jij de financiering moet doen, dan gaan toch wel je oogkleppen los? Of denken we dan niet meer met onze grijze massa, maar met een speciaal vrouwlijk lichaamsdeel dat op dat moment wordt bevredigd?
En die site is inderdaad niet je dat. Alleen maar klaag-verhalen van steeds dezelfde schrijfsters (die zo te zien niet over een al te grote grijze massa beschikken). Geen enkele toegevoegde waarde, imvho. Niet een kwestie van de beste stuurlui, maar van actief werkende grijze cellen. Is een groot voordeel, kan ik je vertellen.
Waarom scheer je alle mannen over 1 kam ?
Als een man je op de eerste dag de beste al zegt dat hij van je houdt, je na hooguit 3 dagen ten huwelijk vraagt, dan gaan toch alle alarmbellen in de hoogste status? Als een man je dan zegt dat hij wel iets in zaken wilt doen, maar dat jij de financiering moet doen, dan gaan toch wel je oogkleppen los? Of denken we dan niet meer met onze grijze massa, maar met een speciaal vrouwlijk lichaamsdeel dat op dat moment wordt bevredigd?
De situatie die u beschrijft is heel duidelijk en daar trapt niemand in.
maar van actief werkende grijze cellen. Is een groot voordeel, kan ik je vertellen.
Jij bent een heel gelukkige vrouw
dotske gelijk heb je,beter een man van hier, is wel altijd iets dat ze in gedachten hebben als ze zeggen ik hou van je, visum, geld,cariere,een inkomen van jouw kant is goed meegenomen dan kan hij nu en dan eens groot verlof nemen, want moe zijn ze altijd ook al is het niet van het werken!!!:wasted:
dan heb je nog het verschil in leeftijd( in sommige gevallen is de vrouw veel ouder) dan weet je toch dat er iets goed mis is, egyptenaren willen ook graag kinderen dat zeker niet meer kan met een vrouw van 50 of meer,alles wijst op voorgespeelde liefde maar ja ze blijven blind!!
kom eens zien op mijn forum, ook verhalen te lezen over egyptiese mannen en hun trukjes
Home - Messageboard.nl GRT
dit hierboven bewijst nog niet dat het een goeie man is, ze kunnen goed toneel spelen hoor!!!:nod: