'Relatie met een Egyptenaar' centrale topic

bedankt voor al jullie info-ja da gelof ik maar al te graag dat het de harde realiteit ii!!!mn vriendin is net terug uit egypte,ze was zo blij???ze was bij een famillie,die kookte voor haar enz…daarna kwam dn aap uit de mouw ,de zoon vroeg haar een invitation om naar europa te komen-leuk hee zo,n gastvrijheid!!!

Hoi allemaal, ik heb ook een super lieve jongen ontmoet in Egypte. We hebben elke dag contact en ik probeer nu hem voor vakantie naar Nederland te krijgen.
Maar als ik het zo allemaal hoor en lees is dat dus niet eenvoudig.
Ik hoop hem zeker nog wel te zien…Desnoods volgend jaar weer in Egypte als ik het geld bij elkaar kan krijgen!!!

Groetjes Suus

Ik wil even reageren op de negativiteit over de Egyptenaren en dan ook in het bijzonder het verhaal dat zij persee aandringen om naar Nederland te komen.
Ik heb nl een jongen ontmoet in Sharm el Sheik en wij zijn super verliefd alleen hij heeft niet 1 dag in de 15 dagen gesproken over het naar Nederland te willen komen.
Ik ben nu bijna 3 weken terug en heb hem tot nu toe elke dag gesproken. Ik heb hem nu ZELF een uitnodiging gestuurd om voor vakantie naar mij toe te komen.
Ik snap dan ook alle negativiteit niet want ze zijn niet allemaal het zelfde.

Groetjes

Sorry kan het niet laten om hierop te reageren, je kent hem namelijk pas 5 weken!!!
Wat is dat nu 5 weken, helemaal niet zoveel in mijn opinie. Maar goed geniet ervan.

tja Suus, je moet echt nog zéééér veel research doen.
Tuurlijk spreekt hij er nog niet over. Maar dat komt wel, als je emotioneel niet meer weg kan van bij hem.

Ik neem jullie tips echt wel aan. Maar deze jongen is echt zo anders. Want het komt van mijn kant dat hij naar Nederland komt dan voor korte tijd en als het niet lukt met zijn Visum dan wacht hij tot we volgend jaar weer komen. In die tussentijd zitten wel veel op MSN en bellen we elke dag.
Mijn mobiel staat vol met hele lieve berichtjes dat hij wacht tot ik weer terug kom…
En ook al ken ik hem 5 weken we zijn dag en nacht met elkaar opgetrokken.

Moest hij niet werken? of had hij toevallig vrij in het hoofdseizoen:wink:

Ja hij is lifeguard op het park waar wij zaten en dus stond hij veel boven bij de glijbanen.
'S avonds lekker op pad geweest met hem.
Mijn dochter kreeg zelfs een oorontsteking ik belde hem en hij kwam naar buiten en zijn we naar de apotheek gelopen en heeft hij me geholpen met medicijnen te halen…
Hoeveel mensen zullen uit hun bedkomen om iemand te helpen???

Stel je even een wedervraag; hoeveel mensen zullen je ticket naar egypte betalen en je toch bedonderen?

ik wens je ook veel geluk suus,mr inderdaad ,ht komt wel,jij zult veel moete doen om hem nr nederland te halen,je bent verantwoordlijk voor hem,als ht u niet lukt zal gij vlug over huwen beginnen-ze zijn altijd bereid te helpen,maar verwachten dubbel en dik wederdiensten-sterkte

maar Suuske toch, ik dacht ook dat de mijne anders was.
En ik kreeg ook iedere dag 20 mails en lieve berichtjes.
Dat doen ze allemaal.
Ik hoop echt dat het lukt voor zijn visa maar vrees het slechtste.
Hou ons toch maar op de hoogte hé.

He Suus,

Was jij toevallig in Titanic Waterparc Resort?

Ik ben daar ( ook) geweest ,samen met mijn man en dochter.
Heb genoeg gezien en gehoord en de complimenten waren niet aan
te slepen…:).

Vertelde altijd gelijk dat ik getrouwd ben ( niet dat ze daar veel respekt voor hadden ), om ze te laten merken dat ik NIET geinteresseerd was in hun praatjes!!!( Wat ben je mooi, wat heb je mooie benen enz.)

Ze zijn fliterig met iedereen, wachten gewoon hun kans af, wie op hun mooie praatjes valt…
Ze zijn uit op visa of geld, hebben ze mezelf verteld , omdat ze het leven in Egypte te zwaar vinden en ze denken dat in Europa het geld aan de bomen hangen.
Nederlanders vinden ze heel leuk, Russische vrouwen vinden ze te moeilijk
( drinken te veel en maken daardoor te snel ruzie…)

Anyway, een gewaarschuwd mens telt voor twee, dus kijk goed uit!!

Groetjes Hadiya

Ik was er ook met mijn man, maar inderdaad, er is geen ontkomen aan !
Ze vegen er gewoon hun voeten aan en gaan constant door met aandringen.

Hi suus

Ik lees hier juist jouw verhaal,

Verliefd zij overkomt je, daar kan je niet aan doen. Toch denk heel goed na over wat je gaat doen.
Inderdaad er zijn goede huwelijken met egyptenaren maar die gaan niet over een weekje vakantie en verder sms, chat , mails enz…
Probeer eerst die roze bril af te zetten en dan de realiteit te zien.
Ik heb heel veel vragen voor jou dit zijn er enkelen

Ken je die cultuur ?
Wat weet je van hem ?
Spreek je de taal ?
Ken je iets van de wet ?
Weet je wat orfi is ?

Ik zou je aanraden eerst eens te gaan lezen en vragen stellen op deze site

Neem de ervaringen van de mensen daar niet licht op.
Onderzoek voor jezelf of hij het echt waard is.

Je mag me altijd pb-en

grtjs. gamela

ja lieve suuske,we wensen je allmaal ht beste met hem maar uitkijken,ik ga al 10jaaar naar egypte,diegene die geen visa of geld willen zijn zeeeeer zeldzaam

Hoi suus…

Ik las verhaal,en er is zeker veel negatieviteit…Maar dat komt ook omdat het 90% waarheid is wat de mensen hier schrijven,ze proberen je alleen maar te waarschuwen.
Vooral de egyptenaren die helaas niet zoveel verdienen,zijn uit op geld of visa…
De lonen liggen daar gewoon onwijs laag.Ze verdienen vrijwel niks.
Ik ga zelf heb ook relatie met een egyptenaar.Ken hem nu 1 jaar,en hebben nu 7 maanden een relatie.
Zie zelf als ik daar ben,hoe het er aan toe gaat.
Verdiep je in zijn geloof,de cultuur.Maar wees op je hoede.

Ik zelf ben nog steeds gelukkig met me ventje…het kan ook goed gaan!!:slight_smile:

hallo zou iemand me kunnen helpen ik zoek een huis of appartement in egypte sharm el sheik ben op sites aan het zoeken maar ik vind niks :frowning:

mvg

Hi yasmin, wil je huren of kopen ?

Zijn er mss meiden die nog plannen hebben om naar Sharm te vertrekken , toevallig Sunrise Island Vieuw hotel ?

Laat dan gerust van jullie horen …

liefst kopen voor een schappelijke prijs
ben vorige keer naar mooi app gaan zien in sharm el sheik maar
dat was niet via immo denk dat het veiligste is met en immo niet ?

groetjes