'Relatie met een Egyptenaar' centrale topic

hey ,gamela en andere egypt lovers-kreeg gisteren telefoon uit egypte vn ene die nu dus ook beweert dt gii geen sms mr ontvangt vn mij,en gij vraagt nr mn zus en vader???gij kent ze niet eens!!!mr gisteren belde hij me op n,ander nummer (en niet mt een gsm??!)zn stem klonk ook anders,gij voert wat in zn schild ,mr kwee nie wat,ik wil hem echt doen voelen dt er met mij niet getsold word,1telefoontje nr hem door iemand die arabis spreekt zo hem goe kalmeren(want gij is heeeel bang zn werk te verliezen)gij mag trouwens niet met touristen werken!totaal geen opleiding en gepensioneerd???(op 51???,gij vroeg me eens bn je bang van mij!wr slaat dat nou op-bbegin wa schrik te krijgen,en ik vrees als ik nr egypte terug ga dt het slaande ruzie word,want ik ben nogal temperamentvol,mr ja da vinden ze juist zooooo leuk hee!drna ist crazy woman.

He dotske,

niet bang zijn, als je hun laat staan… breek het contact nu, nu je niet in egypte bent en wees gerust, na een paar manden zijn ze je vergeten. juist zelf geen contact opnemen met hun als je terug komt. dat is net wat ze willen, dat je schrik heb tvan hun en dan kunnen ze, denken ze, alles doen met jou…
ah… is wel waar… Hurghada… vanfdaag… midden july, hoog seizoen normaal en om 10pm zijn de straten inderdaad LEEG… per jaar minder en minder volk… wat wil je???
zelfs de hotels zijn niet vol, maar dat ligt aan wat anders…
ook de economi ligt plat nietwaar…

ga nog wat slapen en morgen wat werken. in mijn hotel zijn er nog genoeg klanten dus werk heb ik nog… de vraag is nu enkel hoe zal het worden deze winter???
ik vrees ervoor… ah das pas voor later…

hete groeten uit Egypte…

Hey dotske,

Zoals divewoman reeds schreef, niet bang zijn. Verbreek het contact nu.
Het beste is totaal negeren. Neem een ander GSM nr nu.!! wacht hier niet op !
Indien er andere wegen zijn waarmee jullie contact hadden. Alles blokkeren.
Als hij voelt dat je niet meer te bereiken bent stopt het zo.

grtjs. gamela

dat klopt… zo zijn ze nu eenmaal… vlug verliefd maar ook vlug vergeten…

hey egyptlovers,ja das waar ze zijn heeeeel vlug verliefd met als einddoel???gelukkig ben ik niet verliefd geworden op mijne bezznezzer!!!hij zei dat trouwens eens zelf,dt er met mij geen zaken vallen te doen,hie hie-kheb ht hem gezegd,if you want visa try elswher,en maar ontkennen,i consider you as my friend without anyting,ja ja,sedert ik deze site ontdekte word zoveel bevestigd!!!ik wens egypte veeeel succes id toekomst,mr vrees dt het gedaan is mt het toerisme,tot ze het snappen!!!x

Hello allen,

Ben nu al meer dan een maand terug uit Egypte. Had totaal geen contact meer met hem. Vandaag toch een berichtje gekregen voor m’n verjaardag : jij bent me misschien vergeten, maar ik zal altijd aan jou denken. Wat zijn ze toch voorspelbaar, en dan nog het slachtoffer uithangen ook zeker !
Nog maar eens een bewijs dat alles wat hier neergepend wordt wel de waarheid is.

Groetjes.

ha ha,ja das waar de mijne zei me gisteren aan de telefoon,i wass so tired in hurghada!!!terwijl ik al de miserie gehad heb gehad tijdens mn vakantie,!!!gij zei dt gewoon omdat ie door mij nr ht politiekantoor moeten gaan is!ik zei maybe i wass also tired,nu heeft gij een invitation gehad vn mensen uit finland,en vertelde me dt vrolijk-gij denkt in 1,2,3 in europa te zijn(touristvisa),ik hoop dt ze het hem weigeren,want hij doet niks officieel in hurghada,mag er zelfs niet met touristen weken(gn enkele educatie!!!)en is 53jaar,gepensioneerd kolonel???op 51???wat n,verhalen-i love you zei hij gisteren,toen ik zei why,ooooh you have good hart,kots kots kots-ik blijf erbij tword tijd dt de regering optreed,of tourisme finisch!!in egypt

happy birthday kali,op dn duur steekt het tegen om naar egypte te gaan,tis goed dt ik iets of wat ervaring heb,in geval dt het dit jaar mn 1x zo geweest zijn ,noooit meer,en dt laat zich ook in de reisagentschappen al voelen(hl veel klachten )over egypte,tsjaa

Merciekes Dotske !
Inderdaad, 'k vind Egypte een prachtig land maar heb echt geen zin om er nog naar toe te gaan omwille van al dat beznessers-gedoe. Echt jammer want ik wou nog zo veel gaan bezoeken. Pech dus, andere landen genoeg in de wereld…

tsja kali,je hebt gelijk,ik vind ht ook n,prachtig land,en ivm mn bellydans dat ik doe zit ik natuurlijk nierges beter dn egypte-mn zus zegt dat ook altijd tegen mij ,hoe is ht in godsnaam mogelijk,dt ik es elders moet gaan,mr tog telkes ik in belgie ben wil ik er tog terug naartoe!mr die beznessers !ik haaat ze(kreeg terug telefoontje vandaag)i love you ,la la la,ik zei why,you ar to far for me,ooit zal hij ht wel snappen!!!

he meiden… weer wat nieuws uit Egypte Hurghada…
verleden week… een bepaald hotel (ga geen namen hier noemen) een duitste familie met een 17 jarige dochter… dochter is moe en blijft op de kamer voor het avond eten… komt er een kelner bij papa en mama beneden in de eetzaal Your girl not comming? no she is not so good and stays upstairs… please can we have 2 beers? de kelner komt terug en vraagt: roomnumber please??? de lunch gaat verder en na het eten gaan ze naar boven en vinden hun dochter in alle staten…
wat is er gebeurd???
een jonge knaap die in het restaurant werkt als kelner was smoorsverlieft op dat meisje… vroeg aan zijn vriend, andere kelner of ze eens konden horen waar de dochter was… kreeg te horen dat het meisje op de kamer was en kreeg ook het kamer nummer… die knaap naar boven en op de deur kloppen… geen antwoord… met een loper de deur openen en vind haar naakt op het bed te slapen… tja, was zeer warm en tenslotte is ze prive op haar kamer dus…
hij begint haar te betasten en van het een komt het ander en zij wordt wakker en verzoekt hem weg te gaan totaal naakt staat ze daar… na veel tralala lukt het haar een Tshirt aan te trekken en jaagt ze hem de kamer uit!
AUB!!! de kelner en vriend zijn op staande voet ontslagen de kelner werkte er reeds 6 jaar!
zo zie je maar…

nog eentje…
een jongen die in een duikcentrum werkt… is verlooft met een egyptisch meisje… wel, heeft momenteel een engelse vriendin hier in Hurghada… elke avond gaat hij bij haar thuis… ze heeft hier een appartement gehuurd voor haar verlof en hij blijft nu daar… wel, de engelse meid weet totaal niks af van zijn verloving! ikke wel! heb zelfs de foto gezien en ken hem redelijk.
wel dat was weer wat nieuws uit Hurghada voor de meiden die willen verlieft worden op een egyptenaar… veel plezier ermee maar kom niet treuren als ze je dumpen of bedriegen…
doeiiiiii

hey,sallaam daar-ik schrik van niks meer hetgene ik uit hurghada hoor!!!alles proberen ze op elke manier(without anyting)zeggen ze dan!die mensen hadden naar toeristenpolitie moeten stappen,heb dt ook 2x gedaan:beef:-is er trouwens wat toerisme nu in hurghada,egypte is ferm aan tzakken in de top-nummer1 bestemming turkije(veeeel goeikoper)2na jaren opnieuw spanje,gevolgd door griekenland,ook marokko word populairder-kroatie-ik vrees echt vr ht toerisme daar,seffens zit half hurghada(de beznessers )zonder wek!!yippie,ze gaan daar nog vechten onder elkaar,ik bn het ook wat beu,ik concentreer me nu vooral als ik terug kom op mn dans,en van geen enkle man trek ik mij iets aan!!!tzijn almaal bedriegers,die ht enkel doen voor hun eigenbelang:tssk:-

Inderdaad divewoman, deze verhalen zijn realiteit. Spijtig genoeg :crybaby:.

Voor mensen die de eerste keer een land bezoeken is het aan te raden zoveel mogelijk over dat land te weten te komen.
Als je weet wat er kan gebeuren, dan ben je al voor een groot gedeelte beschermt.

Verliefd worden dat kan iedereen overkomen , daar is niemand tegen gewapend. Het is wel belangrijk je gezond verstand te gebuiken. Niemand te vertrouwen tot het tegendeel bewezen is.

Het is een algemeen gegeven dat in de toeristische plaatsen de bezness welig tiert.
Het is niet zo dat elke Egyptenaar een beznesser is.

vorige week was ik zelf nog in Hurghada , ik ben geschrokken hoe het er nu aan toe gaat . Langs de andere kant is het me ook opgevallen dat er enorm veel sextoerisme is :confused:.

Hallo allemaal,

Ik heb zopas het boek 'Grenzeloze liefde" gelezen van Hanneke Rozema en dit is echt een aanrader voor iedereen die iets heeft met een Egyptenaar.
Eigenlijk zou je het boek moeten lezen 'vooraleer" je naar ginder gaat.
Want eens verliefd, is het toch moeilijk om het uit je hart te zetten.

:paranoid:hey alle egyptlovers;-is er iemand die weet of het boek grenzeloze liefde ook in belgie te vinden is,ik brand om ht te lezen,inderdaad gamela veeel sextoerisme en op dn duur denkt iedre egyptenaar dat iedereen naar egypte reist voor dt soort toerisme:frown:-en zo gaat ht langzaam n,ramp worden ginder,ah de regering moet er maar meer aan doen!en de politie,want als puntje bij paaltje komt doen die ook niet echt veel en sta je als toerist in de kou,hoorde vandaag weeral n,verhaal vn een egyptenaar die al 6jaar in belgie is en zei 2weken geleden zijn er 2in de gevangenis gevlogen die ook n,toeriste lastig vielen,was ook in een hotel!!inderdaad niet alle egyptenaren zijn slecht maar ik heb er in die 10jaar enkel gezien en gehoord uit eigenbelang;of tis om tgeld te doen,of om visa voor europe:delete:

Grenzeloze liefde gaat over Turkije en niet over Egypte. Ik ben in beide landen geweest, en er is nogal een verschil zeg!

Maar ik neem aan dat het boek zeker ook in België te koop is**: **ISBN 90 5460 109 4

Grenzeloze liefde gaat WEL over Egypte hoor!

Het boek is o.a. te krijgen bij bol.com:
De winkel van ons allemaal | bol

He meiden,

Gisteren nog beter!!! Heeft in feite niks met dit forum te maken maar ik wou jullie het toch wel vertellen. Kwestie om mijn verhaal even kwijt te zijn.
Ik ben namelijk PISSED-OFF…:mad::mad::mad:

Niet alleen de toeristen worden nu slachtoffer van de bessness maar ook wij, lokalen die hier werken… :eek:
Gisterenmiddag hebben ze 2 egyptenaren zien snorkelen op ons huisreef met iets wit in hun handen… men dacht brood… tja, vele toeristen voederen de vissen met brood al is dat kompleet verboden en stom! Vissen eten geen brood! :question:
Na 2 uur is het begonnen… dode vis… in totaal hebben we al 16 kilo vis uit ons huisreef opgevist! Roggen, doktervissen, trompet vissen, steenvis, schorpioenvissen en niet te vergeten 100den antias vissen en zelfs onze NEMO’S…. :crybaby:
Heb vandaag vrije dag maar morgen terug werken… eerste duik om 9am op ons huisreef… ZONDER VIS!!! Laat ons nog 2 maanden verder gaan en ook de koralen zullen afsterven!!!
Makadi Bay heeft dus nu een DOOD HUIDREEF…… water en dode koralen zonder vis! :crybaby:
Grrrrr ik ben zo boos… zo kwaad… als ik die onder mijn handen krijg dan vermoord ik hem persoonlijk!!!

bedankt omtrent reactie ivm het boek-ja veel mensen die beide landen(turkije en egypte)al bezochten vinden het een groot verschil,ze zeggen dan tegen mi amaaai jij met egypte ,nooit zien ze ons daar nog,turkije is veeeeel beter?waar zit dan het verschil(ik ben nooit in turkije geweest-man man ,wat erg voor jou divewoman!!!hopelijk vinden ze die mannen!!!ja het loopt uit de hand,de ene is jaloers van de andren(zelfs lokalen onder elkaar)ik zeg je ze gaan daar nog vechten onder elkaar,zooo slecht gaat ht momenteel in egypte,in hurghada zag ik een man naar 3winkels heen en weer rennen,om tog maar geld af te troggelen vd toeristen!!!

Grenzeloze liefde gaat dus wel degelijk over Egypte.
Heeft niets met Turkije te maken.
Het boek was in herdruk maar heb het besteld bij Standaard Boekhandel zo’n 10 weken terug, en nu eindelijk kunnen kopen en lezen.
Was in één ruk uitgelezen.
Is geen fictieroman maar de harde werkelijkheid !