Hai ikke.
Welkom op het forum…
Je leest hier idd erg veel verhalen.
Heb jij allang een egyptisch vriendje??
gr
Hai ikke.
Welkom op het forum…
Je leest hier idd erg veel verhalen.
Heb jij allang een egyptisch vriendje??
gr
Hoi Biancos,
Nee helemaal niet, ben ongeveer 3 weken geleden terug gekomen van een weekje vakantie in Egypte! Wil ook helemaal nog niet spreken van een vriendje (ondanks dat hij mij wel zijn vriendinnetje noemt). Ben nu juist heel erg hard aan het bedenken of ik nou moet stoppen met elke dag bellen enzo of niet!!?? Vooral als je alles zo leest is het allemaal wel een beetje van hetzelfde. Of je er dan dus achter kan komen of het echt is of niet vind ik heel erg moeilijk!!
Heb jij al een poos een egyptisch vriendje?
Groetjes
Hai ikke.
Een poos…eeeh half jaartje…dus nog niet zo heel lang.Maar zijn op de goeie weg.
Ik snap dat je schrikt van de verhalen hier.Ik ben ook blij dat er hier ook mensen zijn die positief zijn.En meid,zijn ook goeie egyptenaren.Je moet de goeie treffen
Belangrijkste is te kijken,naar jullie relatie.Repecteren jullie elkaar geloof. praten praten en nog is praten.Begrijpen jullie elkaars cultuur.Want dat verschilt nog al.Goed nadenken over de toekomst.Want een lange afstand relatie is niet makkelijk.
Mag ik vragen wat voor werk hij doet…
Een half jaar vind ik al heel wat zeg!! Wat leuk voor jullie!! Merk dat ik nu al een heel gedoe vind over de telefoon praten en elkaar dan niet kunnen zien!! Hij werkt (net als denk ik bijna allemaal) in een hotel daar! En dan helemaal cliché in het animatieteam…
Vind het juist ook zo lastig om nu al over al die zaken te praten, doen dat wel heel veel. Merk dat hij wel openstaat voor mijn “cultuur” en opvattingen!! Heb jij dat niet dat je aan alles gaat twijfelen op een gegeven moment!! Ik heb hem al meerdere malen dingen aangeboden (geld / spullen) om te kijken of hij ja zegt, doet hij niet! Hij gaat voor mij wel heel erg snel met gesprekken over samen zijn en hoe zijn ouders zijn qua religie en wat hij dan van mij zou verwachten als ik daar op bezoek kom!! Schrikt mij erg af, weet ook niet of dat daar normaal is zo snel over dat soort dingen praten!!??
Groetjes
Twijfels heeft denk ik iedereen.
Helemaal als je zo’n forum leest.
Maar hij is een eigen persoon he…niet iedereen is hetzelfde,gelukkig
toch even kijken Ikke op het forum van “buitenlandsepartnerbe.yourbb.nl”
Daar wordt gestreden tegen “bezness”, de populairste sport in egypte.
Heb net even gekeken en heel wat gelezen ja!!! Ligt het aan mij of is het ook wel een beetje doorzichtig wat daar allemaal staat en wat die mannen / jongens vragen??? Misschien ben ik wel te nuchter hoor…!! Het kan natuurlijk ook nog zo zijn dat hij dit allemaal nog aan mij gaat vragen en dat nu nog niet doet omdat hij weet dat ik aan van alles twijfel!!
In ieder geval heel erg bedankt voor de tip
Hi Joyce…Waar werkt je vriend in Sharm?
Greetz
Een goede basis voor een relatie, vertrouwen, begrip en wederzijds respect.
Ja, maar dat zijn ook dingen die de Egyptenaren heel goed kunnen ‘faken’
nagel op de kop !
Er zijn over de hele wereld,mensen die erg goed zijn in faken.
Gewoon goed je oogjes open houden,en niet blindelings verliefd worden.
Hallo Everybody ![]()
Ik zou graag in contact komen met women die plannen hebben om te trouwen met hun Egyptian Lover of die reeds getrouwd zijn :teeth:
Ik zit namelijk in een erg dilemma…:wasted:
Alvast bedankt!
Jane…
Hi Jane
Ik ben gehuwd met een Egyptenaar en woon in Egypte , je mag contact met me opnemen als je wil.
grtjs. gamela
Zijn er ook advocaten in Nederland die mij kunnen helpen met vragen over het trouwen met een Egyptenaar in Egypte?
tjongens jongens toch…
ik heb een vraagje voor jou en denk daar eens goed over na…
zou je een nederlander ook zo vlug je “ja” woord geven???
Ik ben al 16 jaar bij mijn schat, een belg… en wij zijn pas getrouwd in 2001…
aiaiai… zo vlug trouwen??? pffff…
maar dan langst de andere kant wel te begrijpen voor die mannen… ze kunnen niet anders… ze mogen enkel samen leven met een vrouw als ze getrouwd zijn… of een, sorry voor het woord hier… een neuk papiertje hebben…
Hurghada, Sharm… allemaal toeristen… 1000 den per dag…
ah vrouwen toch… laat toch eerst even TIJD erover gaan… en kom maar eens naar hun stad zonder ze het hen te vertellen… en spioneer hun doen en laten… je zou nog goed kunnen verschieten…
het hoog seizoen komt reraan… je zou een vlieg moeten zijn en eens een uurtje in een van de vele internet cafee zitten… aiaiaiai…
jullie ogen zouden open gaan…
maar kom, wie ben ik???
deze avond nog weer… zit er eentje in cafee te shatten met 3 ter zelfde tijd… schatteke langst hier en daar… I love you…
Heb verleden week nog bezoek gehad… ja, van een egyptenaar, een vriend…
zijn maat is aangehouden… hij stond perplex, kon het niet geloven… wegens aanranding…
blijkbaar was zijn vriendin er achter gekomen dat hij er nog en ander op na hield… ruzie… geweld… ze hebben dat meisje gelukkig gevonden… een staff bus van een duikcentrum vond haar liggent aan de kant naar Safaga… dit kom je niet te horen… dit lees je niet…
dagelijks zijn er wel dingen die het daglicht niet mogen zien…
maar het is jullie leven… bekijk het maar, maar wees voorzichtig!
Divewomen, ik volg al een tijdje jouw posting . Ik kan alleen maar zeggen dat al wat je hier vertelt de waarheid is.
Als je een relatie hebt met een Egyptenaar is er 5% slaagkans , dat is niet veel.
Vooral in toeristische centra is het zoals jij beschrijft.
Als je hier woont zie je de realiteit en weet je wat er gebeurt dat het daglicht niet mag zien.
Jonge mensen die verliefd zijn hebben een roze bril op . Ze zien de realiteit niet
Ze geloven hun vriendje en het zijn eerste klas acteurs. Ik noem ze beznessers. Oh ja, hier doen ze stoer over “hun business” .
grtjs. gamela
aan alle egyptlovers!ik ben net terug uit egypte(hurghada)ik reis al 10jaar nr egypte-ik zie ht verandren in slechte zin!egypte blijft n,mooi land,maarrre opgelet-ik heb dit jaar me ook bijna late gek krijgen door ene,de zogenaamde huwelijksverhalen met contract!stellen echt niks voor,hun denken gewoon zo vlugger in europa te geraken,ze moete geen papier om met jou over straat te lopen als ze het echt menen met je,mr de meeste zijn gehuwd of hebben een toekomstige egyptische op t oog,en doen met een toerist alles in het geheim!!of vor ht geld of met doel visa!ik heb inmiddels de ambassade gecontacteerd,ht word tijd dt die toestanden stoppen,want enkel de toerist is ht slachtoffer-:evil:
klopt wat je verteld dotske, maar kijk eens naar deze site
Startpagina overzicht - Yourbb.nl .
Dit is een site die mensen waarschuwt en helpt .
grtjs. gamela
jeetje ,nu word wat k deze vakantie ervaarde bevestigd!we zouden met zn allen klacht moeten neerleggen bij de ambassades!!!moderator brigitte ,hft ook gelijk,ze hebben ons niet graag-4,5 jaar geleden voelde ik me als toerist meer welkom,ze zijn daar goe bezig,binnenkort komt er geen kat meer nr egypte,de straten in hurghada zijn nu al leeg na 10uur(zegt genoeg)-ik ga mischien november terug,mijne bezzener laat natuurlijk ook niet meer vn hem horen-heb gedreigd met ministerie,mt ng 200 pond van hem-i consider you as my friend,kots kots-verhaal over contract-invitation,hb ik allmaal niks vn geloofd waar is de considert friend nu???ha;soms krijg ik stress als ik eraan denk,das tog nie normaal !!!x uit belgie:angry: