He Camilla! Gelukkig even een reactie van iemand waarbij het wel goed gaat (Karolientje heeft je behoorlijk naief genoemd in het verleden zie ik, maar je moest haar bewijzen/overtuigen etc. en toen sloeg ze toch om).
Ja, heb nog even je post gekeken Karolientje, omdat je zegt dat je zelf niet bent bedrogen en er op tijd uitstapte. Maar je schrijft:
ik ken ze vanbinnen en vanbuiten die k…gasten, wees gerust in die vakantieoorden zijn het allemaal beznessers gelijk,ik heb het aan de lijve ondervonden en speelde veel geld kwijt door hun mooipraterij, was geen liefdesrelatie hoor maar vriendschappelijk,geen woord mag je geloven,en juist alleen het geld of een visum dat telt, ik leefde tussen hen,en ik ken al hun trukjes,jammer dat wij niet gelooft worden,want "de hunne is niet zo"eerst voelen en dan geloven zeker?
.
Dus je speelde veel geld kwijt, maar bent niet bedrogen, hmmm… je speelde veel geld kwijt…wrok…hmmm!!!
Je ging dus niet af op de waarschuwingen van anderen, maar bent er wel degelijk ingetuind. Wat nog temeer blijkt uit het volgende:
zeker niet geloven van die reuma!!! ik had dat ook voor en ik denk dat dit iets is wat ze nu vaker gebruiken, die vriend van mij zijn moeder had een hartoperatie nodig door haar reuma(was dus geen waar , ze had wel reuma maar had geen operatie nodig daardoor)hij had de operatie met woord en daad beschreven aan mij, tot ik later bij hun thuis was en ik zijn zus vroeg of haar moeder een hartoperatie had gehad, niks was waar daarvan!!!kun je geloven wat zijn reactie was toen hij dat hoorde!!!
Goh, wat verbaasd mij dat toch niks!!!
Je schrijft in een post:
vertrouw geen enkele egyptenaar, zelfs de besten onder de mannen daar zijn nog niet te vertrouwen, wil je veel miserie en verdriet, en uw leven brengen in gevaar kijk dan in de ogen van een egyptenaar!!!
Roosha heb jij niet al jaren een goed huwelijk met een Egyptenaar? Vind je dit niet negatief?
Daarbij zit je Karolientje op een turks forum, tunesiërs…dus het is niet alleen de egyptenaar die niet te vertrouwen is. Volgens mij alle moslims zowat…
Je bent een echte kenner!!!
Toch ook wel weer grappig dat je eerst nog niet zo aan de kant van Raks stond:
volgens ik versta raks ben je aan de kant gezet van hem en neem je wraak,je was zeker zelf verantwoordelijk voor de aanrakingen,ik denk dat er meer gaande was tussen jullie hoor
Daarbij nog een hele opvallende quote
voor hen is het normaal hoor om een vrouw te trouwen die ze niet liefhebben, is hun cultuur dat!
Dus zo vreemd is het helemaal niet dat liefde van deze mannen niet is zoals van de mannen zoals wij ze hier kennen (dat is ook pas veranderd toen het hier beter ging he! vroeger werd hier namelijk net zo hard vooral getrouwd om exact dezelfde redenen. Ook toen hier en nu daar zaten en zitten er zeker wel liefdeskoppels tussen! Daar heb ik zelf ook wel eens iets over geschreven. Dat het dus niet zo gek is bepaalde reacties e.d. van hen (de egyptische mannen).
En nog zo’n mooie:
het is niet zo leuk om nog te schrijven hier want we worden toch niet gelooft ,liefde maakt blind ok, maar ik wist niet dat het stekeblind maakte als het om egyptenaren gaat!
En dat zeg jij nota bene die wel degelijk zelf met open ogen ergens zwaar intuind! Wie ben jij om een ander dan stekeblind te noemen?!
Dan wordt er voorgesteld dat jullie via privé berichten verder communiceren (op een heel normale manier) en de reactie:
ik zal het zelf wel uitmaken wat ik wel en niet doe hoor!!
En waarvoor anderen niet in hun waarde laten dan?!
En dan nog iets vreemds! Je wilt dat we ermee stoppen, dan stopt iemand ermee die in jouw ogen iets walgelijks heeft gedaan en is je reactie dus ook:
sorry maar ik vind je walgelijk, normaal dat hij niks meer van je moet
Dat is toch juist positief dat zij er mee wilde stoppen, nee dan is het ook niet goed…dan is het ineens normaal dat die Egyptenaar niets meer van haar moet! Terwijl diezelfde egyptenaar geen goed in zich heeft volgens je eerdere posts!!
En zojuist: Raks is tenminste niet stekeblind. Nee vele anderen hier op het forum wel en jij ook niet!
Volgens mij zijn er al flink wat meiden afgeknapt hier vanwege de toon van de reacties van de negatievelingen die zogenaamd alleen willen waarschuwen, maar dit op een toch heel aparte (huns inziens niet!) manier doen. Leuk en gezellig!
Heb gezegd en voornamelijk zelf heb je gezegd hoe het in elkaar zit! Hoop dat de anderen nu ook inzien in hoeverre ze bepaalde reacties serieus moeten nemen of zich persoonlijk aangevallen moeten vallen.
Tot slot schrijf je ergens dat je en jullie niet worden gelooft als jullie over bezness praten. Ik spreek voor mijzelf als ik zeg dat dat niet waar is! Tuurlijk is dat een feit en zeker gebeurd het veel, maar nogmaals als je iedereen over een kam scheert geef je de goeie geen kans en is iedereen bij voorbaat al slecht. Selfphulfilling prophecy (weet niet eens hoe je het schrijft :)), dat is wat er gebeurd bij de goeie! Zij moeten zich bewijzen, tegen vooroordelen vechten en waarvoor? Ze zijn toch al slecht, ze worden toch niet geloofd want ze zijn allemaal bezness. Net zoals wij allemaal westerse hoeren zijn. Nou, sorry hoor. Als je zo denkt wat maakt je dan beter dan zo’n beznesser? Je bent net zo fout bezig, net zo bevoordeeld, etc. Nee zo kom je er wel. Vooral zo doorgaan.