'Relatie met een Egyptenaar' centrale topic

ach dan maar zelf het zonnetje in huis spelen he! :slight_smile:

wauuuuuuuuuuw wat een zalige temperaturen- en dit voor oktober(warm jaar voor egypte)2009.
vanavond vertoef ik ook in zonnige oorden(hie hie) mijn dansles!! das tog ook altijd effe wegdromen op zijn egyptisch. x

Hihi die van mij loopt nu al met handschoenen aan wat gaat dat worden als het echt winter is. Hij is ook verkouden maar die wind maakt het ook zo koud. We zullen zien hij denkt dat hij bevriest als hij buiten komt.
Wil ook wel weer het zonnetje ach ik heb een zonnetje in huis :slight_smile:

hahaha camilla; wellicht is het een idee om met 'm naar een indoor ski of schaatsbaan te gaan :stuck_out_tongue_winking_eye: dan heeft hij het niet zo koud meer als hij buiten komt en heeft hij gelijk sneeuw/ijs gezien. Ik weet nog dat ik als klein kind nooit kon wennen aan de kou hier in Nederland en met kerst gingen we dan (verplicht) skieeen ik vond het 3x niets :frowning: mja als ik dan terug kwam in Nederland dan was het niet meer zo in en in koud… tegenwoordig een stuk makkelijker om de sneeuw of ijsbaan op te zoeken :wink:

Hij heeft al een keer een ski les genomen hij vond het geweldig maar wel heellll ergggg koud. Helaas heb ik geen auto dus om dan naar de skibaan te gaan is niet echt te doen. We moeten veel winterkleding gaan inslaan en dan moet hij maar laag over laag aandoen hihi.
Komt wel goed over een paar jaar weet hij niet beter.

hahaha ik hoop het voor hem :slight_smile: en voor jou natuurlijk ik kan me voorstellen dat die ijsklompjes in bed nou ook niet echt joepie de poepie is hahaha

bij mij is dat heel dubbel- ben ik in egypte dan snak ik soms naar de koelte belgie(dan heb ik zoiets van, ooo wat moet het heerlijk zijn nu in koude te zijn, en n,regenbui te hebben(je kan je er op kleden)- en ben ik in belgie dan mis ik de egyptische zon.

Nee die ijsklompen zijn niet zo fijn komt wel goed lekker dicht tegen elkaar aan liggen heerlijk.

Hoi Leatitiana

Beetje laat maar mijn pc werkte niet goed .
Maar ben inderdaad getrouwd in het begin van het jaar .Super voelt het maar wil hem hiernaar toe halen maar het is allemaal zo ingewinkelt om hem hier naar toe te halen .
Wil eerst daar naar toe en dan proberen hem hier naar toe te halen .
Heb allemaal geen idee maar als ik de papieren lee van de ind hoef ik niet zoveel paperen hebben . ( denk ik ) hihi
Wil maar eens bellen hoe ik het beste kan doen vanaf Egypte , heeft iemand ervaring !!
Het is allemaal wel een gedoe … en dan ook nog 830 euro betalen voor het MVV .
Wie kan me helpen …
Dus wil dus zo lang blijven in Egypte als hij mee kan naar nederland .

gr hihi

Hallo allemaal,ben 8 okt. terug gekomen uit hurghada,heb een hele leuke tijd gehad totdat,
hij een telefoontje kreeg dat z,n vader was opgenomen in het ziekenhuis???
dat was de dag voordat ik naar huis ging.Heb hem gezegd dat hij terug moest gaan naar cairo.
de volgende dag heeft hij mij bij m,n hotel afgezet en is naar het busstation gegaan,denk ik.
Veel sms jes en telefoontjes,maar hij studeert nog,en van mijn kant zie ik er geen toekomst in,
begint nu over als ik van hem hou wil hij met me trouwen,ja maar daar voor ken ik hem te kort voor.dan wil hij naar nederland komen om bij mij te zijn,ik zie het niet zitten.Krijg dan als antwoord,really i,ll die without you.vind het allemaal leuk geweest,maar ik kan er niet mee verder,hebben elkaar in totaal 14 dagen gezien,nee laat maar,even goeie vrienden.
groetjes

zeenees, dat is heel wijs van je!!

waar heb ik dat nog gehoord ill, die without you( ja zal wel) , i love you till the end off my life- , i miss you so much bla bla bla…
na 14 dagen wil gij al huwen (weeral zo herkenbaar) wat is dat tog ginder, wat hebbe die nodig van ons ???,
je hebt inderdaad heel wijs gereageerd. en is dat wel waar van zn vader?? ik reis al jaren naar egypte, en iedere keer is er plots wel iemand ziek in de famillie(ma bon) ik maak me daar tijdens mn reizen niet druk meer in, want mijn hart smolt al genoeg uit medelijden om hun te helpen- zet me liever in voor de mensen die ht echt kunne gebruiken oa de gehandicapten, weesjes enz… xxxx

hoe zeenees, jeetje wat een verhaal.
maar hoe is het daar verder gegaan? Zat even terug te lezen dat je graag info wilde over hoe daar aan toegaat… klopte het een beetje? ik bedoel heb je het ook zo ervaren? of hoe heb je het uberhaupt ervaren daar? buiten wat je natuurlijk schrijft dat het niets gaat worden.
groetjes :slight_smile:

Raks toch.
Hoeveel negatieve energie blijf jij verspelen om iedere keer weer alles zo te vertellen dat er echt niemand deugt.

Weet je: Zo de waard is vertrouwt hij zijn gasten.

Marmah

het is inderdaad goed bedoeld ga ik vanuit en tegelijk begint het erg storend te werken voor mij dan in ieder geval ook die defensieve houding lijkt wel of je heel veel dwars zit, niet erover wilt praten alleen nog maar (ver-)oordelen dat vind ik jammer want het siert je niet. Ook al ga ik er vooralsnog vanuit dat je het wel goed bedoeld…

goh wat jammer dat sommige toch zo vervelend op raks reageren.

je zou bijna bang zijn om hier nog een reactie neer te zetten…

leven en laten leven mensen . voor raks is dit misschien ook een manier om stoom af te blazen

en ieder vogeltje zingt zoals het gebekt is

gr roosha

wil hier toch wel een keer op reageren.
wat mij betreft is iedere reaktie natuurlijk welkom. maar sommige reakties hebben steeds dezelfde tendens welke niets meer toevoegen.
by the way…raks heeft volgens mij zelf al vaker aangegeven ā€˜er helemaal klaar mee te zijn’ (of iets in die trant) dus van stoom afblazen zal dan geen sprake meer zijn. ik zie het meer als wrok.

we zijn natuurlijk niet allemaal hetzelfde…ik vindt dat raks gewoon kan reageren zoals zij denkt dat goed is. en als men daar niet van gediend is leest men daar toch gewoon over heen.

en wat raks schrijft herken ik veel in. en ik heb geen last van wrok

ik lees het normaal ook met een glimlach, maar gezien alle reakties die het oproept kon ik het een keer niet laten om te reageren.

en ik ben wel de laatste die een andere een beperking op wil leggen.

wat mij betreft discussie hierover gesloten :slight_smile:

is er hier soms een antipetitie tegen mij aan de gang- indien mijn waarschuwingingen jullie niet sieren lees er inderdaad overheen- ik spreek maar over 90 percent wat ik hoor en zie tijdens mij reizen!!!;; en ga es met marrokaanse collega,s praten op het werk of moslima vrouwen in nederland belgie goe die het zien!! - wrok
negatieve energie, sorry hoor mensen maar (mijn wrok??) blijkt in 90 percent gewoon ervaring en waarheid!!!, en er zit mij niks dwars, vind het gewoon rot dat de europese vrouwen zo gekwetst worden met schijnhuwelijken via allerhande wegen!! maar dit vogeltje gaat z,n bekkie houden, (tis tog nutteloos, en rooscha heeft gelijk)jullie reageren vervelend op mij, met mn schat aan ervaringen) - sterkte allen hier in een relatie(jullie zulle het nodig hebben!!) en voor de rest xxxxxxxxxxxx