'Relatie met een Egyptenaar' centrale topic

31 oktober tot 14 november
ik moet nu opschieten ik moet naar me werk
ik hoor graag wat info van je
en lieve dames asteblieft geen ruzie
groetjes pien

nogmaals het klikt niet met jou -en het zal nooit klikken ook , en capiche yourself.
dreigbrieven? neen ik doe het privee, om het niet via dit topic te hoeven doen!
marmah, of dit laatste voor mij bedoeld was maarre in ieder geval -ik werk niet in egypte (zou ik niet willen) doe alles belangeloos en het zijn volwassenen. yippie vanavond Belly dansles (ik waan me dan 2uurtjes) in egypte. x

maar neen marmah- hier huur je ook niet gratis hee!

inderdaad een TOPPIE prijsje., ik mis de egyptische temperaturen ook maar ag mischien ben ik binnenkort ook wel weer naar ginder voor n,paar maand lijkt me n,leuk vooruitzicht want de koude grijze maanden staan ons hier te wachtten. x

hallo hatsepchut,

van mij mag je blijven, en die steken onder water op dit forum en prive aub weglaten Raks. Ik vind het zo jammer dat je steeds weer in dit gedrag terugvalt. Wat is dit toch? je komt uit een sociaal beroep, maar vertoont toch weer steeds dit gedrag, en als iemand er iets van zegt, voel je je aangevallen. Kan ik je er bij helpen om het " open te breken" en een weg van verandering te starten?
weet iemand ook zo een goedkoop adres in cairo?

Ja ik was daar drie keer in een hotel en M. sliep daar altijd als hij voor visum aanvraag in cairo moest zijn.
Geen luxe hoor! een niet te schone wijk. maar je zit zo bij de metro en het centrum.

Lydl of zo heet het en richting Gizeh maar ik zal het adres vragen. Zo sms gestuurd en hij belde al. Kon de straat niet verstaan maar hij zal het me zenden.
Marmah

ok bedankt mocht ik het nodig hebben, zou ik het adres graag willen hebben

nogmaals het klikt niet met dat mens- en ze heeft me privee ook behoorlijk aangevallen(dus ik lmag me tog ook wat verdedigen hee)
ps- in de buurt van tahrir zijn er heel veel goeikope ,propere bescheiden hotelletjes enz
 te vinden en je zit pal in het centrum. x

hallo Raks,

boek je die vantevoren, of ga je er op de bonnefooi naartoe? gewoon taxi nemen vanaf het vliegeveld of hoe doe je dat?
Jammer overigens dat je weer een sneer uitdeelt, ik snap dat bepaalde energieen niet samengaan, maar probeer de negativiteit uit je “lijf” te halen,je ruineert je zelf er eerder mee dan dat je er baat bij hebt

gr. L.

hallootje, had het gekibbel al gezien en dacht ook weer even te melden hou het privé en dat de topic inderdaad relatie met een egyptenaar is, maar had even geen zin. Heb dat al vaker gezegd dus blijkbaar weinig effect. Nou had al gemeld dat Ahmed mij toch chatberichtjes bleef sturen
dacht toen (omdat ik het toch zelf wel graag wil dat het goed gaat), misschien hem toch nog een kans geven. Ik dus hem bellen gister, want dat gechat werkt dan in mijn ogen niet. Dan moet je elkaar even spreken en hij nam niet de moeite mij te bellen. Ik gebeld en in no-time was hij weer moe en moest slapen. Gelijk alweer geïrriteerd natuurlijk (ook al was het geen excuus?!). In de avond (eigenlijk 's-nachts) nog even gechat en toen belde ik hem nog een keer, want met dat chatten ging het ook nergens over. Hij zat een film te kijken en wilde onnodige dingen weten over wat een bepaalde tekst achter mijn naam betekende. Afijn, dus gebeld om over zaken te praten die er toe doen, nl. dat ik het echt niet meer zag zitten en wat hij dan als oplossing had. Ja, even een break van twee weken. Je begrijpt dat ik dat antwoord niet wilde. Daarbij kwam dat hij eerst niet zou slapen, want moest om 3 uur alweer naar het vliegveld, maar wilde toen ineens wel weer slapen. Ja, als het dan ergens over gaat, haakt hij weer af. Had het toen zo gehad en was weer pislink. Dit werkt gewoon echt niet
en heb de lijn verbroken met wat gescheld richting hem. Vind dat zo erg dat ik dat dan doe, maar ben dan zo kwaad. Hij heeft me nog nooit uitgescholden (ook niet echt een reden maar oké). Het is nu dus definitief, heeft me nog een sms gestuurd met: you are wrong (ja, what else is new! ben ik toch de hele tijd) en wish you the best in life. Nu dus echt definitief
ook van zijn kant
snik. Lange afstandsrelatie is niets voor mij, dat is wel weer duidelijk. Maar ja niet geschoten is altijd mis. Ik heb het een kans gegeven en er veel tijd en energie in gestoken (hij ook, alleen iets minder :)), maar desondanks is het dus einde verhaal
einde love story tussen een egyptenaar en mij. :frowning:

Dag allemaal!
Wat een gezelligheid weer op het forum.
Ik ben even voor een shortbreak in Nederland, heb 6 daagjes vrij gekregen van mn werkgever.
Had dat echt even nodig + dat mn beste vriendinnetje dit weekend is getrouwd, had het niet willen missen. Maarja morgen mag ik weer terug, lekker in de zon, want ben de kou en regen nu al zat. Pff.

Zijn er nog mensen die binnenkort deze kant op komen? Even PB sturen dan!
Want heb echt geen tijd om al jullie reactie terug te lezen.

Werk nu precies 1 maand in HRG, en kan nu al zeggen lang leve de BEZNESS, het is meer dan een hype geloof ik, ik hoor niet anders.
Ben nu wel bekend in de meeste hotels, en zie de mannen ook steeds met verschillende vrouwen lopen (europese, jong / oud, dik / dun het doet er geloof ik niet toe, als het maar
)
Maatje van me zei al dat de europese vrouwen zo makkelijk zijn, daar hoef je gewoon geen moeite voor te doen, gewoon gebruik van maken dus.
Ik was vorige week zaterdag in Papas, nou daar stond een stel gewoon te sexen op de dansvloer, vraag me af en toe ewel eens af of ze er voor betaald worden.

Gelukkig gaat met mijn mannetje alles goed. En hopelijk met jullie mannen ook! Als je vrijgezel bent en van een leuk avontuur houdt, kom naar Hurghada. HOERgada! Wuhahaha.

Groetjessss

Wat een gedoe hier op het forum maak geen ruzie joh daar schiet je niets mee op en heb jezelf er alleen maar mee. Met de 1 klikt het beter dan met de ander.
Gelukkig is mijn egyptenaartje lekker hier bij mij zal er niet meer aan moeten denken dat heen en weer gevlieg. Zijn nederlands gaat zo goed we kunnen al kleine gesprekjes voeren ik moet dan wel langzaam praten hij lijkt af en toe een klein kindje hihi.
Hij begint zijn weg lekker hier te vinden leuke contacten opgedaan dus alles komt dus eindelijk goed. Dit had ik echt niet kunnen bedenken een paar maanden geleden.
Ben vandaag vrij heb heerlijk geslapen zit heel goed in mijn vel vandaag ik ga dit weekend lekker een lang weekend naar me familie met mijn man heerlijkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk.
Ben zooooooooooooooooo blijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjj.
Alle papierwerk is gedaan het wordt een stuk rustiger in mijn hoofdje nu heerlijkkkkkkk

Hallo camilla,

wat fijn om te lezen dat het zo goed gaat met je man, ook het leren van de nederlandse taal, petje af. Ik kan me voorstellen dat het vinden van contacten/ vrienden in hun karakter ingeslepen is, ze hebben tzoch een bepaalde positieve uitstraling, die automatisch harten opent,
geniet van je vrije dagen en familiebezoek

Laetitiana

ohhh camilla jij bent echt een geluksvogel :slight_smile: genieten van elk moment en wat gaaf dat hij al Nederlands kan praten zo makkelijk is onze taal echt niet. helemaal top!!!

Ja ik heb er hard en lang voor geknokt maar eindelijk is het gelukt. Mijn geduld is beloont en eindelijk heerlijk bij elkaar en nu alles geregeld en heerlijk. Me man pakt alles heel snel op en heel goed hoor petje af voor hem en idd contacten maken gaat snel bij hun.

ik zit echt niet zo negatief in elkaar hoor(lees hieronder de ervaringen diegene die in egypte werken) - ieder heeft zijn schat aan ervaringen! en je hebt gelijk wat betreft dat sommige energien niet samengaan met de ene klikt het en met een ander niet(en sommigen mijd ik liever) dat is bij iedereen zo(genoeg erover) want ik kom net heerlijk terug van bellydans zaaaaaaaalig.
ik boek(in cairo) nooit van tevoren, ik zoek op internet betaalbare plaatsen en laat ieman (wegens de taal) dan bellen nr het betreffende hotel -ik reis dan vanuit hurghada(want das mijn vaste stek)met de bus nar cairo,heel goedkoop en makkelijk.
euh sannez, ikke dus niet ik ben europese maar geen makklijke hoor in die mannencultuur, ik ben niet zomaar voor te grijpen en bij mij mogen de mannen(als ze het echt menen)veeeeeeeel moeite doen, maar je pikt ze er vlug uit de beznessers. ik ken er niet zoveel mannen(veeleer famillies) ,papas,nu als de zedenpolitie binnestuikt zul je half hurghada zien leegvliegen yoehie actie!!! op vele plaatsen die zijn al gesloten in hurghada-nog veel werkplezier in egypt,binnekort kan je een boek schrijven.

hallo raks
hoeveel kost het om met de bus van hurghada naar cairo te gaan
en hoelang ben je dan onderweg en moet je reserveren ?
groetjes pien

met de bus van El Gouna naar cairo kost ongeveer 7,50 Euro, dus dat zal het vanuit Hurghada dan ook wel kosten,. Je moet op het busstation een ticket/ plaats reserveren.
Wel lastig als je de taal niet zo goed beheerst.

met de busmaatschappij El gouna van Hurghada naar Cairo kostte het 2,5 jaar geleden 100 LE. 70 le normaal en 30 le extra omdat je buitenlander bent, als je daar woont is het 70 Le, wel op voorhand reserveren bij de maatschappij ! 1 euro staat momenteel 8 le

ik heb zo, n pakweg 7 euro betaalt dit jaar
altijd reserveren- high jet (busmaatschappij) is ook heel goed
hou er rekening mee dat je tussen de egyptische bevolking zit(toeristen zul je praktisch niet vinden die zo reizen) , en de taal wel een groot barriere dan want alles gaat in het arabisch
ik was de enige toerist op de bus in het heen-en terug reizen(hihi), ik kwam net van een andere planeet, en ik ben dan nog zo,n donker type,;- ook de zitplaatsen die genummerd staan zijn in het arabisch geschreven. er zijn vanuit hurghada verschillende afreizen per dag naar cairo. x