nou laetitiana mischien ben jij wel de sint voor hun(dat werkt altijd)
ik ben ook niet verbitterd,gewoon nuchter.
hee camilla , ik heb ook 2jaar gewerkt met mensen met een zware verstandelijke handicap, die veinzen niet ! en je krijgt veel voldoening uit het werk dat je doet voor die mensen, ik ga nu nog extra bijstuderen als opvoedster-begeleiding + gebarentaal begeleiding.
ja hatschepsut, na 18 x naar egypte zou het jou duidelijk moeten zijn waarom je zo dol bent op egypte, mij in ieder geval wel!
ja dalfien precies ,---- bij de mensen die het nodig hebben
want in egypte word er niet veel(bijna niks) gedaan voor de zwakkeren-handicapten in de maatschappij,ze zijn gewoon het vuil van de straat, ik doe daar veel voor de doven ,man hoe die daar behandeld worden!! heeeel erg, ze krijgen gewoon geen kansen! x
raks,
wanneer ga jij eens normaal beginnen doen ? Tuurlijk weet ik waarom ik gek ben op dat land, dat was gewoon een zinsspraak hoor, als je dat niet eens snapt, amai mijne frak !
gr,
hapsetchut
dank om mij hier voor schut te zetten!!!
volgens mij snap jij niet wat een gezin is- man en kinderen ,3weken weg en je hebt het oooo zo lastig als je terug bent???, nou ik zou het ginder zonder mn mannetje veel lastiger hebben
(dat is pas normaal) !
Hallo,
ook goedemorgen, of ik sinterklaas ben weet ik niet, en " of dat werkt", ik denk het wel, door de schoenen kan dit kind in ieder geval tot lopen komen, en ziet haar toekomst er al heel wat anders uit. Ik doe het in ieder geval met liefde en weet dat daardoor een kind zeker al een stuk op weg geholpen is. Jammer dat het gehakketak alweer begint…
raks,
wie zet er hier wie voor schut ?
Ben ik ineens een crimineel en een slecht mens omdat ik zonder mijn man en kinderen naar egypte op vakantie ga ? JIJ en vele anderen weten waarom ik naar egypte ga én dat is trouwens voor een goed doel, om anderen te helpen ! Maar omdat ik ineens JOU niet meer wil helpen, jouw speelballetje niet meer wil zijn, steek jij hier een mes in mijn rug, ben ik plots een heel slecht mens ! jij weet als geenander hoe het in elkaar steekt, ik heb je alles in geuren en kleuren verteld toen we elkaar hebben ontmoet. Dus wees niet hypocriet en
doe eindelijk eens normaal ipv mij af te schilderen als een slecht mens.
gr,
hapsetchut
jij hoeft mij niet te helpen, kheb u hulp niet nodig!! niet meer, het klikt niet met jou en als je de Egyptische cultuur echt kent weet je zelf hoe hun denken over getrouwde alleenreizende vrouwen, en hypocriet is niet aan mij besteed, ik ben recht uit de vuist !
ja laetitiana, ik bedoel Mensen die het echt nodig hebben(geen beznessers), en inderdaad dit kindje is dankzij jou hulp op n,betere weg CHAPEAU, ik help de doven door mij in te zetten op kans op een job voor hun(dan hebbe ze ook beetje toekomst) maar soms sta je heeeel machteloos in Egypte met goede doelen- x
wat kan mij het schelen wat die egyptenaren over mij denken, ik weet wat ik doe en daar heeft niemand anders over te oordelen of laat staan mij te veroordelen. Niemand heeft het recht om mij te veroordelen omdat mijn leven nu nét even anders is, dan een ander zijn leven. Ik beslis en alleen IK ! Capiche ?
En als ik dan toch als zo’n slecht mens beschouwd wordt hier, ondanks mijn ruime schat aan ervaringen, trap ik het hier beter af en kom ik hier best niet meer terug. Een getrouwde vrouw die zonder haar gezin (man en kinderen) op vakantie gaat naar egypte is t vuil van de straat en hoort hier niet thuis in dit topic. Adieu. Het ga jullie goed allemaal, ik wens jullie allemaal heel veel geluk in de toekomst.
gr,
hapsetchut
Raks en Heapchut, kunnen jullie de prive kwestie niet beter samen ergens anders uitvechten. Ik denk dat dit niet de plaats ervoor is.
Voor mij telt ieder zijn leven ook al is het niet het mijne.
Raks probeer Heapchut niet in een kwaad daglicht te zetten alleen omdat zij iets doet wat jij nooit zou doen.
Zou niet graag de mensen de kost geven die er alleen op uit trekken kan juist ook positief werken in een relatie. Misschien is het wel een superrelatie die elkaar vrij kunnen laten. Hoef ik verder niet te weten want ik respecteer iedereen zoals hij of zij is. En bevalt het niet ok dan laat je die persoon los.
En jammer als je elkaar alles verteld hebt in privesfeer omdat nu hier uit te buiten. Ik kan nu ook iets zeggen over je laatste bericht hoor. Hoef daar geen reactie op maar als ik je post lees vraag ik me af doe je het voor je job of de kinderen?
Marmah (en die zal in jouw ogen ook heel veel verkeerd doen)
Marmah,
Zelfs privé lukt het niet, raks stuurt me meer dreigbrieven dan andere !
gr,
Heb zojuist contact gehad met M. en waarschijnlijk hebben wij een flat in Hughada voor 100 EPB per dag. Ik vind dit een mooie prijs. Ja Raks ik zal je voor zijn. Natuurlijk verdienen hier weer sommigen egyptenaren wat aan. Maar so what. Voor mij is het een gewelidige prijs voor een dag en iedereen blij toch. Zo doe je ook wat voor je medemens.
Marmah
nog een paar maanden wachten dan zie ik mijn lief weer
is toch wel een leuk vooruitzicht nu ik hier op mijn zolderkamer eregen tegen het raam hoor tikken en ik de kachel omhoog heb gezet en twee zieke kids in huis heb… zucht…
Hapsetchut, ik wilde je privebericht sturen maar je box is vol .
En Dimphy, leuk dat je gelijk het gesprek weer op de juiste wijze voortzet.
MArmah
marmah,
heb een paar berichten verwijderd, nu kan je weer !
ach het topic is nu eenmaal ‘Relatie met een Egyptenaar’ en ik mis hem op dit soort momenten zooo enorm, voel me zelf ook niet super fit. Dus ik dacht eens kijken hoe het met de liefde gaat bij de anderen en dan stuit ik op dit vrouwengekibbel
niet echt iets om vrolijk van te worden… dus denk ik aan februari als ik mijn eigen ventje weer ga zien ik heb er zin in ![]()
Dimphij, Kom je uit Bergen op Zoom?
Ik werk daar. Ik ga 8 november weer naar mijn vriend toe.
ja klopt ik woon hier met mijn kids bij mijn ouders (al sinds 2006 na achtscheiding en ernstige ziekte)
waar wek je?
hahaha nu ga ik zelf off topic oeps … tja nog snel ff …februari hahahaha
Heb je prive bericht gestuurd over Bergen op Zoom ![]()
hallo marmah
heb je misschien adres of telefoonnummer van deze appartementen?
groetjes saskia
Nee nog niet M. regelt het als ik het ok vind. Maar zal het vragen. Wanneer ga jij?