'Relatie met een Egyptenaar' centrale topic

Ik help wel met schrijven van die brief!

Idd moet je eerst je klacht voorleggen bij de ambassade en daarna bij de ombudsman.

Ben gelukkig niet meer zo ziek, maar nog niet helemaal lekker. Loop nog te snotteren…!

Hoe staat het met jullie mannen??

Hallo Omipomi,
ik loop ook te snotteren, en kan dat helemaal niet gebruiken nu. Heb het erg druk met mijn werk en plannen voor Cairo. Moet nl op woensdag nog een lezing geven en de dag erna vertrek ik naar Cairo. Het schrijven van de brief zie ik als heel noodzakelijk en belangrijk, we zullen ons in moeten zetten, voor onszelf, maar ook voor degene die na ons komen. Het lijkt wel alsof iedereen hier opnieuw die weg vol struikelblokken moet gaan, ipv een duidelijke richtlijn waar iedereen zich meteen aan kan houden.
groetjes Laetitiana

Het valt me wel op dat ik zop ongeveer de enige ben , die nog een foto heeft staan bij haar profiel… zal ik hem dan ook maar weghalen?

gr . L.

hahaha ik zou niet eens weten hoe ik een foto erbij moet zetten :wink: maar ik zie wel dat er veel bij komt kijken gelukig is de liefde heel sterk…

Hallo Dimphij
door naar je profielpagina te gaan en daar een foto te uploaden en voila je hebt een foto en dan kun je nog iezen of je een foto als avatar wilt hebben, en hij staat op het forum ;-). Fijn om te lezen dat de liefde heel sterk is, dat heb je in onze situatie ook wel nodig, pfff.

gr Laetitiana

Hoi

Zijn er ook mensen die in Egypte willen wonen .
Denk er namelijk zelf aan om de stap te nemen en bij mijn man te gaan wonen .
Of wie heeft de stap al genomen , kan geen arabish niets en hun kennen bijna geen engels .

gr hihi

??? wat bedoel je hihi? met je egels (ben je zo’n pin?)

oh wacht engels, sorry… ben een beetje moe

ik zou er zelf niet willen wonen :slight_smile: …geef mij maar een plee die je gewoon kan doortrekken met papier en al! en nog meer van dat soort voor mij nu simpele luxe dingen

Hallo maud,
Ja dat zijn van die dingen die je hier allemaal hebt,
was vroeger een keer in hong kong daar hadden ze in een restaurent gewoon een gat in de grond.

Hoi Maud79

Heb het ff verandert . hihi
Ben ook een beetje moe.

hoe heb je dat voor elkaar gekregen? hmmm wist niet eens dat dat kon :slight_smile:
nou ga slapen ben echt moe en volgens mij beetje ziek aan het worden (keelpijn, koud…kachel aangezet gewoon!)

verder niet zoveel te melden…normaal ben ik zo’n beetje de hele dag online, maar heb het nu veranderd dat ik alleen online ben als ik echt tijd heb om te praten met Ahmed…en dat is niet meer tot midden in de nacht…hij is nu helemaal van de kaart (snapt het waarschijnlijk niet en doet zeer weinig moeite om contact te leggen op momenten dat het mij schikt!), heeft hij even pech (en ik daarmee natuurlijk ook een beetje, maar ja). Ga nu slapen want misschien komt het wel door te weinig weerstand van die nachtelijke chatsessies.

Ligt iedereen al op een oor of zijn jullie te druk bezig met jullie lovers .
Weet er alles van , maar als iemand dus plannen heeft om in egypte te gaan wonen
hoor ik het graag .

Hallo Hihi,

welkom op het forum. Nee ik heb nog geen plannen om ginder te gaan wonen, is nog een beetje ver van mijn bed show. Als ik jouw verhaal zo lees, ben je dan al getrouwd met je Egyptische partner? Ik ga de “luxe” van het leven in Cairo eerst eens bekijken voor een paar dagen in oktober. Wil mijn partner voor een vakantie ook naar hier uitnodigen, dus staat allemaal nog in de kinderschoenen. Het verhaal van de wc is inderdaad wennen, mar ja die “gat in de grond wc#s” heb je ook al in Belgie, Frankrijk en Italie. Dan geef me toch maar de wc in Egypte , waar ik alleen het toiletpapier in een apart mandje moet gooien, maar verder gewoon mijn behoefte kan doen, zonder het risico op natte voeten of kleding.
Beterschap voor maud, ik loop sinds gisteren ook al te snotteren en heb keelpijn, en dat nadat ik twee weken geleden ook al een week ziek thuis ben geweest. Het vergt veel energie die relatie op afstand, dat merk ik wel.
gr. L.

PS je berichten kun je veranderendoor onderaan het bericht op wijzigen te klikken en daarna opslaan.

hmmm?? ik zie alleen maar quote multiquote en snel reageren staan??

Hallo Maud,

tot gisteren kon je gewon je bericht wat je net gescheven had, wijzigen door op de wijzigknop te klikken, ik neem aan dat je de berichetn van anderen niet kunt wijzigen uit veiligheidsredenen,

gr L.

Ik heb net mijn bericht geschreven en dan zie ik eronder twee knoppen staan, eenmaal wijzigen, en eenmaal quote

gr Laetitiana

Ik krijg mijn profielfoto niet bij mijn naam… Heb toch echt een profielfoto…

nou laat maar …hoef niets te wijzigen…zie het gewoon niet en kan het altijd uitleggen :slight_smile:

als er een nieuw bericht komt zie ik dat ook niet altijd gelijk als ik op de site sta…jullie wel? meestal sluit ik het scherm en ga ik via mijn mail weer naar het forum (lekker handig…hoe bedoel je omslachtig, maar gaat snel genoeg)

ik heb mijn foto weggehaald uit mijn profiel… had het idee dat iedereen …ook mensen die niet op het forum zitten die foto konden zien, maar die andere misschien ook? weet het niet…

Hallo Omipomi,

volgens mij moet je dan voor de keuze avatar kiezen en dan foto uploaden , ik heb ook eerst gezocht en toen na meerder pogingen ghet gewenste resultaat bereikt. Hoe i shet verder met de vorderingen van je man om de papieren geregeld te krijgen?

groetjes Laetitiana