'Relatie met een Egyptenaar' centrale topic

Zeker weten en die foto liet voor mij wel zien dat hij het n og niet afgesloten had!

hij is online en we zitten te chatten, ga hem ff op msn bellen op zijn kosten hihi

waarom skype je niet gewoon dan? is een stuk goedkoper dan bellen en je kan heel makkelijk elkaar zien en bellen…

Skypen is net zo duur als bellen via Ortel voor mij. Hij heeft zijn mobiel geen pc en ik betaal niet als we via MSN bellen (gaat van zijn tegoed af), maar ging niet door dat feestje…zijn roommate was er…dus gewoon wat gechat :slight_smile:

ow oke vandaar, onhandig zeg…dus jullie zien elkaar ook nooit?

niet meer sinds hij zijn laptop heeft verkocht :frowning: …ja hij stuurt iedere keer foto’s met zijn mobiel :slight_smile: …wil graag dat ik daar weer heen kom omdat hij niet zomaar hierheen kan op vakantie, maar ja…ik kan ook niet zomaar even daarheen. Zelf ook geen geld, nieuwe baan en familie gaat dan zeker vragen stellen en weet dan echt wel dat ik daar een schatje heb zitten en ja wat zeg ik dan…ga naar mijn man hhahhaa nee echt niet…

we zijn de enigste die wakker zijn geloof ik hihi

tja dat zijn logische vragen he, zou je het niet gewoon vertellen dan of denk je dat ze niet positief erop zullen reageren?

Vind je het gek om 10 voor half 3 hahaha…normale mensen slapen nu, ik moet morgen de nacht in dus probeer alvast in dat ritme te komen, al gaat het niet heel lang meer duren voor ik in slaap val hoor…

ik ben zelf niet eens overtuigd, dus het dan vertellen nee… vriendinnen, collega en één nichtje (als ze het niet al heeft doorverteld aan de rest :)) weten het wel, maar nemen het ook niet echt serieus…hebben zoiets van oh …(mijn naam) heeft weer wat. Nemen het niet zo serieus.

maar ja gaat toch alweer een aardig tijdje met hem om… ik ken mahmoud 30 september trouwens precies een half jaar! Ik hou dat soort onzin altijd bij heel raar! Mijn oma weet wel dat ik nog contact hem met een egyptenaar die ik op vakantie heb ontmoet maar dat het niks is. Mijn vriendinnen en collega;s weten het wel, en die vinden het alleen maar leuk om mijn verhalen te horen! Al proberen sommige vriendinnen mij wel te koppelen aan alles wat los en vast zit.

Heb hem voor het eerst in 2005 gezien, maar daarna tot begin augustus dit jaar helemaal niet meer ja…foto’s via facebook vanaf begin dit jaar…toen halverwege dit jaar ineens intensief contact. ik geloof soms dat ik mijzelf ook aan iets anders wil koppelen :frowning: … het is allemaal zo lastig en moeilijk…Contact is nu leuk hoor, maar ja de toekomst joh… Ach ga zo maar slapen, ben moe aan het worden :slight_smile:

Goedemorgen iedereen! De nachtbrakers zullen nog wel liggen te slapen.
Leuk dat hij toch weer contact heeft opgenomen Suusje, uiteindelijk mist hij je en dan gaat hij bellen. Dit is heel gewoon.

Ik ken iemand, een paar maanden niets van zich laten horen en op het moment dat hij sms stuurt en je reageert niet gaan bellen om je te spreken, kijken of je niet ziek bent etc. Dan denk ik ook, waarom na zo’n tijd.

Het orfi is in principe niet nodig als je samen over straat loopt maar als je samen een appartement huurt dan is het wel raadzaam. En 1000 pond valt wel mee hoor voor een appartement voor een week Zeenees. Dat is iets van E 120, dat krijg je in NL niet.

Toen ik wegging was de telefoon van mijn lief kapot, hij zou vandaag een nieuwe gaan halen. Ik heb nu steeds een vriend van hem gebeld en krijg mijn lief via hem te spreken, maar is wel onhandig.
Het lijkt nu alweer een tijd geleden dat ik er was maar heb hem dinsdag nog gezien. Ik kijk heel erg uit naar een volgende keer wanneer we wat langer bij elkaar zullen zijn. Hopelijk lukt het in december.

Waar werken jullie vriendjes/mannen? en kunnen ze makkelijk vrij nemen? Het probleem bij ons is dat hij een eigen winkel heeft dus moet werken. Het zou makkelijk zijn als hij in de buurt van een stad zou werken maar het hotel ligt ongeveer 2 uur rijden van de dichtsbijzijnde stad af. Hij kan niet in een appartement zitten en dan elke dag met de bus, het is te ver. Maar wel frustrerend…

Ik heb met M. een rondreis in februari gemaakt en wel 20 keer aangehouden. Dus daarom orfi stuk voordeliger want je moet iedere keer betalen en hotels kom je niet in op een kamer.

Marmah

hoi moud,

Ik zal het aan mijn vriend vragen want hij heeft het appartement/studio betaald. Het ligt echt tegenover delta sharm en in het elsherook center.
Nee zelf heb ik niet in het delta sharm gelogeerd maar in het hotel grand azuur.
groetjes Buffy

He Dalfien,

Half negen alweer op hoor :slight_smile: Maar goed dat ik een avondmens ben, want die tijden qua contact met Egypte zijn vaak laat na zijn werk wat gister na twaalven was. Op de dag is hij wel vrij, maar ben ik aan het werk.

Hoi Buffy,

Dankjewel :slight_smile: Hoe oud zijn jullie (Peter en jij) als ik vragen mag?! En heb je die twee jaar altijd intensief contact gehouden met Peter of was dat dit jaar? Beetje nieuwsgierig hoe dat is gegaan bij jou/jullie. :slight_smile:

Groetjes

Ik huur altijd gewoon een apartement via het internet. Ik had er de laatste keer in precies in het midden van Sharm, 5 min.van Haddabet, 5 min van Na’ama Bay en 5 min. Nabaq Bay.
Van een engels echtpaar. Complex is Golden Sharm en is mooi ( nog niet helemaal af maar daardoor ook goedkoop, in april betaalde ik 300 euro voor 18 dagen ).

Oh dat is al goedkoper dan wat hij zelf had gevonden… had iets gezien voor 3000 egyptisch pond zei hij, maar dat kan in Sharm dus ook goedkoper, tenzij sommige appartementen alleen voor toeristen zijn waar ze geen egyptenaren willen die daar misschien voor langere tijd zullen verblijven?

oh en die 3000 is dan voor een hele maand overigens :slight_smile:

Als je een orfi contract hebt kun je deze gewoon huren. Ik heb het ook maar zel gedaan omdat Mohamed toch vaak meer kwijt was. En deze was nu zo goedkoop omdat het resort nog niet af is :wink: het apartementje zelf wel overigens en ook het zwembad. Ook hele vriendelijke mensen die daar werken. Eigenlijk was het super en nieuw ( ook dat was wel anders als hij het deed ) mooi en schoon!!

oh kan ook niet meer tellen geloof ik…volgens mij is dat van hem dan toch goedkoper (maar is langer en hoe langer hoe goedkoper). Nou ja wacht nog even op de info van Buffy :slight_smile:

ja dat scheelt ook wel, app. in Delta Sharm was met een kapotte bank, gat in de douchedeur van iemand die blijkbaar erg kwaad was en in het keukentje heb ik en had ik ook niet willen koken :frowning: Wel fijn als je iemand hebt (zoals Peter :)) die iets goeds en leuks uitzoekt.