Ahmed schrijft Mabrouk ![]()
als het goed is veranderd mijn profielnaam binnenkort, omdat ik deze ook gebruik voor mijn e-mail adres.
Hallo aaeeoee
nou ik ben benieuwd welke naam je gaat kiezen voor dit forum ;-).
Ik heb een beetje erg de balen, kan mijn lief al twee dagen niet echt bereiken. Hij zou vanmiddag online komen, maar geen vrije plek in het internetcafe, alweer een keer, pfff mijn zitvlees wordt wel erg getard⦠en mijn geduld ook⦠zo dat moest ik even kwijt
groetjes L.
wat is het stil
Nou dat kan je wel zeggen, maar heb ook vrij weinig te vertellen eigenlijk!!! Niemand wat leuks mee gemaakt??
Clejo heb je eigenlijk het toeristenvisum al aangevraagd? (ben maar weer wat postjes gaan lezen hier :))
gij was vergeten dat jij geld gaf???
vroeger nam ik ook altijd stapels cadeau,s mee - nu na jaaaren ervaring niet meer, als ik nu ergens uitgenodigt word betaal ik zelf de drank, it jaar werd ik geinviteerd om koffie te komen drinken(zonder zaken zei gij) bij n,famillie, nu was nog niet goed in dat huis of tging al over tapijten-kleermakers enz⦠toen ik bleef neen zeggen(no besnnes-) werd er heel irritant gezegd dank voor de koffie(in arabisch) maar khad het verstaan, heb de koffie betaalt en ben weg gegaan
alf mabrouk is inderdaad duizend x gefeliciteerd.
hoi aeeoee,
nee ben nog niet aan het aanvragen. ik ga over 2 weken naar mn liefje
toe en daarna gaan we met de handel beginnen. ik hou er rekening mee dat het een lange story wordt dus ik denk dat ik de eerstvolgende keer wel weer naar egypte moet, pfff
ja hij liep de hele week met geld op zak, had wat geld van hem gekregen voor taxi, zwembad, boodschappen etc. Heb hem dat terug willen geven en had wat geld neergelegd en zei dat het zijn geld was. Later wist hij dat niet meer. Vind het ook vreemd, zou het zelf zeker onthouden hebben. Maar ja misschien door vermoeidheid, heen en weer gaan van geld en hij had nog een tip van een engels stel gekregen. Denk dat hij gewoon de tel wat kwijt was en ik ben iemand die nogal van de centen is en het goed in de gaten houdt. Maar niet dat hij me geld afhandig heeft gemaakt dus ja en nu heeft hij dus aangeboden alles te gaan betalenā¦mocht ik die kant weer uitgaanā¦
hoi Clejo volgens mij hoef je alleen maar een uitnodiging te schrijven, rest moet hij toch zelf kunnen regelen daar? ach weet er ook nog maar weinig van. Heb zelf weinig zin om weer daarheen te gaan, hij mag hier van mij op vakantie komen en dat gaat hij nu geloof ik ook proberen via zijn werkgever vrij te krijgen enzo.
ja ik weet t, maar ik hou er rekening mee dat de 1e x een afwijzing wordt dus dan wordt het misschien nog een laaaaaaaaaaaange story. En ik wil elke 2 maanden wel daar naar toe hoor, geen probleem! alleen een tekort aan verlofdagen dan
mijn ex (besnesser) was mijn geld al aan het uitdelen aan zijn zus, ik zei is dat iemand welkom heten- ja je moet begrijpen zei ie, 3 nachten hier slapen -eten enz⦠terwijl gij mij wel geinviteerd had-- nu ga ik bij geen enkle famillie meer heen in egypte , want al gauw draait het om bezness met de toerist- aeoeeee als jij geen zin hebt ga niet- laat het effe bezinken, je bent zijn wife op papier(meer tog niet???) , gij denkt tog wel dat dat orfi zijn visa is geloof ik. ik hoor niks meer uit egypte- mischien tijd voor een nieuwe bestemming na 10jaar!!- (alhoewel mijn bellydans heee)-- ik wil wel naar jordanie. x
bij iedereen is en gaat het weer anders. ik ben dit jaar al naar Aruba geweest en Egypte en het is wel leuk geweest. Volgend jaar weer, net wat ik zeg, hij kan hier komen maar dat wordt een dure grap voor hem!
hij zegt dat hij me erg graag weer wil zien, maar ja ik zit met een nieuw baantje en mijn familie gaat me dan ook van alles vragenā¦weer naar Egypte? heb je daar een vriendje? nou volgens die orfi zelfs een man! haha. Vriendinnen weten het wel en een nichtje, maar verder niet. Vind het nogal wat en ben erg op mijn hoede (gewaarschuwd mens he). Geniet nu wel weer van het leuke contact, dat gaat gelukkig nu goed.
precies duure grap voor hem- maar jij moet je ook niet in de schulden gaan zetten voor hem-
zzzzzzz, ga slapen had gisteren n,trouwfeest- twas saai en laat. x
slaap lekker en ik ga me zeker niet in de schulden werken!
shoekran- sterke meid ben jij , ik ook niet(niet meer) deed ik wel met mn ex man , ik investeerde, en gij spaarde??? !!! - tasbaha el gheer (goede nacht) x
Zo ik ben vet boosā¦bel Mahmoud net op omdat ik me rot voelde en niet kon slapen. Dus ik probeer uit te leggen dat ik me rot voel en waarom ensoā¦zegt die dood leuk dat hij het nu even allemaal niet wil horen omdat zijn eigen leven al shit is⦠dus ik heb opgehangen met de mededeling fuck you!!!
nou die is ook gezellig met jou suusje! fuck you ?? , en daar ga jij heen naar iemand die niet lekker in zijn vel zit-niet over zijn problemen praat, en zijn leven 1 shit is ( wanneer begrijpt ie jou??), probeer zijn problemen niet op te lossen, gij staat niet open voor jou, wat wil ie nou feitlijk met jou? x
He Suus wat kl⦠wat moet je hier nou mee.het was misschien wel midden in zn slaap toen je belde, maar dan nog. ben benieuwd of hij hier zelf nog op terugkomt, zo niet dan vind ik t op zn zachts gezegd knap lullig van m! jullie hebben nog geen vaste relatie maar als het zo blijft gaan dan is er toch geen goede basis?
heb je/kun je er wel van slapen?