Raks, begin je nou weer terug (even op zijn belgisch) negatief te doen?! “hij staat niet open voor jou”. Iedereen heeft wel eens ruzie. Inmiddels moet je toch weten dat mensen niet op deze reacties op het forum zitten te wachten, zou jij het leuk vinden als iemand zo over jouw vriendje praat? Ik geloof dat we nu inmiddels allemaal wel weten (behalve de nieuwelingen hier) hoe je erover denkt en wat je ons adviseert en dat komt iedere keer neer op: stop er maar mee, want ze liegen, bedriegen en wij moeten hun problemen oplossen en voor een visum zorgen en dat het toch niet(s) serieus is.
Hallo Suusje,
wat naar voor je, ik kan echt met je meevoelen. Ik heb mijn partner dit weekend niet kunnen bereiken en had ook even een sterke schouder nodig. Heb gelukkig gisteravond wel even met hem kunen chatten op msn, maar weer met een niet functionerende microfoon, dus kan me je gevoel heel erg indenken. Hoop dat M. inziet dat zijn reactie alles behalve ok was. En Raks ik had gehoopt dat je bijgedraaid was, maar niet uds je bent weer in je oude rol teruggekeerd. Ik zit dus ook niet op dat soort reacties te wachten. Ik geloof dat ik er ook al eerder duidelijk in was. Het was lange tijd erg aangenaam op dit forum zonder jouw negatieve reacties, en ik/wij voelde(n) ons daar alle fijn bij. Probeer je toch eens in te leven in degene die schrijft, voordat je reageert en opbouwende kritiek te geven ipv die negatieve spiraal steeds voort te zetten.
bedankt L.
hey, nou heb toch nog kunnen slapen, ik was degene die fuck you zei he, en heb er tot nu toe nog geen spijt van eigenlijk. Hij verdient het wel even dat ik boos op hem ben, dus ik laat lekker even een paar dagen niks horen.
@ Raks, jammer dat je weer zo reageert, ik vond je de laatste dagen echt oke!!!
Hij zou morgen alleen wel een vriendin/collega ophalen in haar hotel die een qaud safari bij hem gaat doen met haar vriend…hopelijk doet die dat wel!
hou je het vol een paar dagen Suus
?
ik heb eerder als ik zat te wachten op smsjes ook gedacht ‘ik stuur ff niks’ maar het lukte me nooit.
maar gelukkig heb ik dit soort dingen nooit meegemaakt met mn vriend want ik zou daar echt niet tegen kunnen. hoewel het tussen ons eigenlijk altijd goed is verlopen ben ik ook nog best onzeker. hoop dat dat gevoel gauw over is, het wordt dus echt tijd dat ik m weer zie.
ja hou het nu wel vol denk ik, ben aardig boos!!! Weet zelfs nog niet of ik in oktober ga, want vond deze actie echt niet leuk van hem, hij heeft me gewoon laten zitten op het moment dat ik hem een keer nodig had. Ik loop er op het moment sowieso erg tegen aan dat ik het gevoel heb altijd voor andere klaar te staan en weinig mensen voor mij klaar staan als ik het nodig heb! En nu doet hij dat dus ook!!!
hoi Suus, als je boos ben is het een stuk makkelijker om niet te reageren idd. Ahmed is echt helemaal omgeslagen na mijn negeeractie(s). Alhoewel ik niet denk dat hij dat fuck you al is vergeten
Maar niks verwachten is voor jezelf de beste remedie. Tuurlijk hoort hij wel die aandacht te geven, maar ja mannen he.
is zo het is en blijft een man, maar als hij er niet voor mij kan zijn op het moment dat ik het nodig heb is het niet eerlijk…ik ben er altijd voor iedereen als ze het nodig hebben, dus ik verdien het ook wel eens dat hij er voor mij is als ik het nodig heb! Pfff hoe meer ik er over denk hoe meer ik er klaar mee ben! Hij zoekt het maar even lekker uit, ik kan altijd nog een last minute boeken als die toch ineens moeite gaat doen en anders zoekt die het maar lekker uit! Weet eigenlijk toch wel zeker dat hij mij gaat missen!!!
ja, je man/vriend moet toch de eerste zijn bij wie je je hart kunt luchten. denk er maar even niet mee aan (makkelijk gezegd) en wacht zijn reaktie af. je bent nu boos en teleurgesteld en dat is ook logisch. hij komt echt wel…
Hallo,Ook ik ben op vakantie geweest naar hurghada,vond het er heel leuk,samen met m,n nicht.Zij heeft mij meegenomen,haar zoon wilde niet mee.
Heb ook boattrips gemaakt en piramides en de sphinx gezien,ben verliefd op het land.
Maar heb ook veel christenen gezien,en gesproken.
En ja heb ook een jongen ontmoet,maar heb er geen toekomstplannen mee,leuk als ik daar nog eens kom,hebben soms contact moet kunnen toch.
hallo dames.
ik heb hier nog een interessante link voor de liefhebber
http://www.trouw.nl/achtergrond/Specials/midden-oosten/article2860209.ece/Arrestaties_bij_ramadan_in_Egypte.html
dat bedoel ik ook (niks negatief) je man -vriend daar moet je je hart bij kunnen luchten,
en zijn reactie ,nou efffe niet my life is all shit genoeg??, ik zeg haar tog ook niet stop er maar mee-- ik zal hier in het vervolg zetten- goed zo suusje was een heeel goed antwoord van hem- suusje geeft het zelf aan dat gij er niet is voor haar als ze het nodig heeft ! maar ik krijg hier nog maar es de volle lading(leuk zijn jullie) - als thier fijn was zonder mij , -suusje vindt het jammer dat ik weer zo reageer , maar daarna schrijft ze wel hetgene ik denk ( ???) da snap ik ook niet - kdenk dat ik carolientje haar raad tog ga opvolgen!
het is voor mij meer de manier waarop je dingen zegt… altijd negatief over hem, hij is fout dat weet ik maar voor jou is het gelijk dat een reden er helemaal mee te stoppen! maar iedereen heeft toch wel eens ruzie?
Dames,ik ben nieuw hier,heb veel gelezen wat jullie over en weer naar elkaar schrijven.
Ja ook ik heb er 1 ontmoet,ga volgende maand terug en ben heel eerlijk,wij willen ook een priveplek waar we niet gechekt worden.Hij weet dat ik niet in nederland wil blijven,kan dus dromen over de rest.Dit is een vakantierelatie,meer niet,eerlijker kan ik niet wezen.
Wil graag weten hoe jullie hier over denken
tbeste nog suusje . x
waarom en waarover precies wil je de mening van iemand anders hierover? als jullie het beiden slechts een vakantierelatie vinden is het ok toch?
ik weet niet goed wat je wilt ‘eerlijk’, dus kan ik ook moeilijk aangeven hoe ik erover denk…dat je teruggaat en het maar een vakantieliefde is? dat je jezelf voor de gek houdt omdat je toch wel verliefd wordt (of misschien al bent)?
zeenees…hebben soms contact moet kunnen toch? Ja tuurlijk waarom niet?! Is het een christelijke jongen die je hebt ontmoet?..kan zijn dat hij toch nog achter je aan komt hoor! ik weet niet wat jij wilt? alleen voor de leuk?..ik weet niet of ze dat kunnen daar hoor…
Maud, even wennen aan je nieuwe naam hoor ![]()
hihi ja leuk he…het is in ieder geval een echte naam (zonder cijfers).
Inderdaad even wennen, ik dacht al wie is dit?
Maar wel leuk, en iets minder moeilijk dan de vorige.
Ik ga aankomende vrijdag voor een paar dagen naar mijn lief toe, joehoe!!
Ik had een paar dagen vrij en er was een mooi ticket dus ik ben helemaal blij.