ik ga altijd alleen, mijn echtgenoot wil niet mee, (hij is anti-moslim) en mijn zonen worden beetje beinvloed door hun vader. Maar ben daar nooit alleen geweest, had altijd wel een stel vrienden rond mij, alhoewel er van al degenen die ik leren kennen heb de laatste jaren bijna niets overblijft. Ja op de duur vallen ze allemaal door de mand.lol
ben er over aant nadenken om men leven op te bouwen in egypte!!! wil graag daar gaan werken en er met de liefde van men leven te wonen! lijkt me echt super voel me zo slecht zonder hem! snik snik iemand intersante adressen om in sharm te kunnen werken? xxx
alleen? jeetje en je man vind dat maar goed. hmm gaan jullie ook wel samen? lijkt me toch gezelliger, maar misschien ergens anders dan…
wij gaan ook samen op vakantie, deze zomer al naar duitsland en polen geweest, ja dat is zo gegroeid hé, door mijn droom te willen realiseren, ik mijn duiken en hij een fietsvakantie, elk zijn hobby.
oh hahah Ahmed heeft geleerd: de kat krapt de krullen van de …trap
en: je hebt een lekker kontje…nou ik weet alweer genoeg…heeft een leuke dag gehad…kan niet anders haha
ja je eigen dingen hebben is zeker goed, leuke hobby…vakantie naar egypte haha en volgens mij is het daar nu ook niet zo makkelijk een baantje te vinden? kredietcrisis?
oh en Suus is hasel niet assel?
hey
ik ga naar cairo, maar 8 oktober ben ik al terug thuis
groetjes
:dag:
hey Hapsetchut,
duiken gaat vanzelf beter, zoals je zegt hoe vaker je het doet, hoe beter het gaat, ik heb de bijnaam “suckerfish” gehad toen ik net begon… door de spanning gebruik je nu eenmaal meer lucht. veel plezier met je duiken de komende keer.
luxurygirl, werk in egypte: je zou eens kunnen vragen bij reisorganisaties in nederland ofzo ze geen reisleidsters in Sharm nodig hebben: volgens mij zit daar wel veel verloop in.
met de kredietcrisis is het duiken behoorlijk ingestort en dus ook niet makkelijk werk in te vinden. ik ken vooral mensen die weg gaan omdat er niet voldoende werk is in Sharm op dit moment.
Helaas H. maar 3 minuten gesproken, en toen moest tie weer werken, blugh: ik krijg steeds meer een hekel aan dat Shoarma tentje van hem. ik heb alleen 's avonds tijd en dan is hij druk met falafels maken ofzo. t hele ritme is daar in de war met de ramadan, hij gaat pas om 4 uur slapen en ik moet overdag werken en heb m’n slaap echt nodig…
ach ja vanavond een nieuwe poging…
hoi divegirl, ik wilde gister ook op tijd gaan slapen, maar hij was zo vol met zijn nederlands geleerde woorden en zinnen dat ik hem toch maar wat tijd heb gegund en vond het eerlijk gezegd ook wel gezellig. Dus meer dan 3 minuten bij mij. Vroeg me gister wel af waar ik mee bezig ben, omdat ik vorige keer alles had gedelete en er helemaal klaar mee was. Maar ja, na zijn excuses en alles had ik ook zoiets van ja, misschien ben ik een beetje doorgedraafd over zaken die helemaal niet zo zwaar wegen. Door mijn nieuwe baantje en alles was ik ook een beetje gestressed en onzekerheid en twijfels zijn toen een beetje uitvergroot geloof ik (mede door wat je dan allemaal leest enzo). Hij heeft nu zelfs aangeboden app. te betalen als ik daar weer heen kom, wat hij erg graag wil. Ik heb wel zoiets van eerst maar weer vriendschap en kijken of de communicatie nu even goed blijft gaan. In ieder geval kan hij nu ook tellen in het nederlands haha, vond zijn uitspraak trouwens erg goed, beter dan zijn engelse uitspraak.
haha-daarom heb je geen relatie met een egyptenaar , je hebt een man-
dan hoor ik er hier niet bij -ik ben single en heb geen relatie met een egyptenaar.
ja elk zijn hobby- maar om nou als blondharige 3 weken in egypte te zitten, nu ik zou tog liever mn mannetje bijhebben- ps -wees blij dat je het er levend vanaf bracht met die duikbedriegers(er gebeuren)daar veel ongelukken met divers,
ja famillie gaat voooor alles- ja leuk hee dat feesten eromheen camilla (laat je maar gaan)- eten-muziek-dans,en iedreen die lief is voor elkaar want het is offerfeest(daarna)kunne ze er weer tegenaan! haha- ik mischien oktober naar egypte,alles hangt af van de ingrep- hei aeoeee gij is nu vast (in love) op heleen (hie) x
egypte heeft ook veel christenen hee(mischien) krijg je zo je man mee.
alleen jammer dat ze er uitgebuit worden en gedomineerd, christenen hebben het zeker niet gemakkelijk in egypte.
Haha, ja bedoelde ik:P ik schrijf al die worden op, zoals ik ze uitspreek!
lol hij kent de kat krapt de krullen van de trap en ik ken zo een gezegde in t arabisch, dat was iets van: mijn grootmoeder heeft een taart gebakken van suiker en honing! Echt grappig de reacties die je op dat soort dingen kon krijgen. Zelf heb ik het smurfenlied aan een egyptenaar geleerd! Das pas helemaal vlak liggen! echt waar!!![]()
He Suus kan je mij dat gezegde of iets anders in het arabisch leren? Wil natuurlijk niet achterblijven! ![]()
Citty satoeta amaletly basboesa bel somna wel sokker we assel.
Mijn oma heeft een taart gebakken met suiker en honing.
een vervolg erop is : el sorja oesy basja gosara telar sogna lasetty letheny.
En dat stukje betekende: En daar heb ik mijn tong aan verbrand (:biggrin:of zooiets).
Ana Bahabek: Ik hou van jou
Enta gamiel: Je bent een mooie man/lekker ding
Enta azula: je bent schattig
En nog n hele grappige: Magnoena ya Oehtah!
Zo gek als een tomaat!
haha oké…nou de uitspraak nog, maar dat kan weer via een telefoontje met iemand die arabisch spreekt.
thanks!
zojuist via mail op vantieveilingen.nl weer aanbiedingen naar Hurghad, sommige veilingen sluiten om 13.30 uur …
ze worden enorm uitgebuit(ik zag daar es n,documentaire over)- moest effe slikken
ik hield het niet voor mogelijk- egyptenaren die moslim zijn hebben veel meer mogelijkheden(op elk gebied)- tsja , zolang dit zich niet naar het toerisme uit. x,