ik denk ook dat de meeste wel eens geld geven, maar dat het een beetje taboe is er over te praten, door de vooroordelen die er zijn!
Hallo
fijn om zulke positieve en eerlijke berichten te lezen. Ik benvandaagnaar de gemeente geweest om een garanstellingsformulier/uitnodigingsbrief te halen. Ze hadden maar een formulier. hebben jullie er zelf nog een soort uitnodgingsbrief bijgedaan en wat is het beste zeggen dat het relatiebezoek is of toch maar toerisme en vriendschap. Graag een advies van de ervaringsdeskundigen.
bedankt L.
Hoi, Ja ik heb er een uitgebreide persoonlijke uitnodiging bijgedaan. Zet daar vooral ook in dat er redenen zijn om terug te gaan. Grot probleem voor visum is vestigingsgevaar.
Relatie of vriendschap. ik denk dat dat niet zoveel uitmaakt. Ik heb vriendschap/ en toeristisch bezoek aangevraagd,
Gaan er in november nog mensen van dit forum naar Egypte? Ik ga 8 november
Marmah
Fijn inderdaad die positieve sfeer de laatste week, helemaal goed. gefeliciteerd iedereen met t fijne nieuws.
Iedereen zal toch wel eens iets geven/zān eigen deel proberen te betalen? gezien de enorme inkomsten verschillen zou ik me er niet prettig bij voelen als hij alles zou moeten betalen. zolang t niet een afhankelijkheidsrelatie wordt, help ik hier in nederland ook vrienden als dat nodig is.
maar t moet altijd een beetje via omwegen, suusje jij had laatst uitgezocht hoeveel het kost om internet aan te sluiten. Hoeveel was dat per maand?
die van mij is zān redelijk goed betaalde baan kwijt en is aan t bezuinigen en een van de eerste dingen die eruit ging was internet en aangezien mij dat enorme telefoonrekeningen oplevert had ik maar bedacht dat ik beter zijn internet kan betalen, tenminste volgens mij is dat goedkoper dan de telefoonrekeningenā¦
dus wat kost internet ongeveer?
grtz divegirl
Internet is ongeveer 150 pounds per maand, onbeperkt. M. heeft nu via een kabel dat in verbinding staat met een kastje op zijn dak, de ontvanger. Het scheelt mij heel veel bel geld. En skype doen we toch wel dagelijks even al is het maar 5 minuutjes.
Ik ga 14 november ook een week, maar dan verblijf ik in een hotel met 2 vriendinnen, dit staat al heel lang vast. Eindelijk gaan dan vriendinnen van mij Mahmoud ontmoeten!!! En 8 oktober ga ik een week alleen en verblijf ik gewoon bij Mahmoud!
MarMah, leuk contrast in je fotoās. het hele erge nederlandse, de molen en volgens mij op de dam! En in egypte op een kameel bij de piramides. Grappig!!! Duidelijk dat het een wereld van verschil is egypte en nederland!!!
Ik ga ook in november naar Egypte ik krijg morgen hopelijk goedkeuring van mijn baas en dan gaan we van 26 november tot 3 december. Dan is het ook schapenfeest dus 4 dagen feest lijkt me heel erg leuk en ook hele goedkope tickets gezien maar dan moet ik echt morgen boeken dus kom op baas geef toestemming.
Me man is vandaag voor het eerst naar school geweest het was goed gegaan thuis ging hij gelijk leren en hebben we veel geoefend met praten en schrijven. Ik vind dat hij het heel goed doet en heeft een goede accent ik ben trost op hem hopelijk krijgt hij alles snel onder de knie.
Skyblue ik dacht dat je ook naar Belgie wilde verhuizen of is dat nu van de baan?? Als je zwanger bent dan is de inkomingeis wel lager echter weet ik niet hoe het zit als je nog niet gehuwd bent.
thnx Suusje, 150 pond is zeker minder dan dat ik nu per maand verbel, was zo gewend aan dagelijks te skypen dat t echt afkicken is om nog een beetje een normale telefoonrekening over te houden.
lekker nog 2 keer dit jaar!! Ik ga 3 oktober weer 2 weekjes maar dat is dan ook de laatse keer dit jaar, heb geen vrije dagen meer hierna
en trouwens ook geen geld meer om de vluchten te betalen⦠de deals op hurghada zijn volgens mij altijd veel beter dan die op Sharm helaas.
pfff ben moe van t weekend, ga er maar eens vroeg in vanavond
dār gaan veel van ons de komende weken naar egypte! gezellig voor onze mannen
jammer dat we niet allemaal tegelijk gaan dan konden we er een leuke kennismakingsparty gaan houden.
ik ga zelf over 3 weken mijn lieverd weer opzoeken, ben de dagen al aan het aftellen.
ja scheelt echt veel hoor, en skypen is nog leuker ook dan alleen maar bellen!
Ik heb dit jaar geluk omdat ik veel dagen over heb van vorig jaar en deze moet ik nog opmaken, dus daarom kan ik nog 2 keer, maar ga in oktober 10 dagen en november maar een weekje. Wel het geluk dat ik af en toe met mijn teamleidster nog wel een dealtje kan maken dat ik extra veel roostervrije dagen achter elkaar heb, dat had ik in juli waardoor ik een weekje naar egypte kon. ook heb ik een aardige financiele meevaller gehad dit jaar, wat het allemaal ook een stuk makkelijker maakt, al zou ik best die 27 miljoen willen winnen donderdag hahahah!!!
Fantaseer dan wel eens wat ik zou doen, maar denk dat ik zowel hier als in egypte een huis zou kopen en lekker veel heen en weer!!! Verder ben ik best happy met mijn leven zo!
Ik volg niet meer wie waar wanneer zit hahaha⦠volgens mij gaat iedereen binnen 2 maanden die kant op! Ik tel ook de dagen (nou ja weken eigenlijk) af 4 weken en 3 dagen nog hahaha!!
jij hoeft je koffer bijna niet uit te pakken de laatste maanden, hihi
(ben eeecht niet jaloers hoor)
ga in totaal dit jaar 5 keer!!! Valt toch nog wel mee? is een gemiddelde van elke 2,5 maand haha ow dan klinkt het toch wel veel!
Mijn koffer staat ook nog steeds onder de kapstok, geen eens zin om hem op te ruimen! En komende keer laat ik denk ook gewoon wat zomer kleding daar liggen, scheelt weer sjouwen!
nou is gewoon heerlijk toch dat dat kan? lekker doen waar je zin in hebt is toch het leukste wat er is.
en het is toch beter om je liefje te zien, voelen etc dan alleen de smsājes, skypjes en dat soort dingen.
zeker weten, die kusjes voor de cam ben ik ook wel zat hahaha ow heb gelijk zoān zin in een knuffel van hem!!!
pfff hou er over op, ik zit ook al te kniezen hier.
erg he die avonden dat je je zo alleen voelt, heb als afleiding mijn hele huis al gesopt⦠maar ja hoe later het word hoe meer zin ik heb om gewoon lekker bij hem te zijn! Maar ach als ik daar was geweest of hij hier hadden we elkaar toch niet kunnen aanraken, zijn tenslotte niet getrouwd! Ga hem nu ook niet bellen, hij is bij vrienden en we hebben elkaar al gesproken vanmiddag, dus ga zo maar proberen te slapen!
Welterusten
Nou lekker hoor gewoon gaan als het kan waarom niet. Wij gaan naar Cairo en dan naar zijn familie gezellig bij het schapenfeest hihi dus op familiebezoek.
Ik wou dat ik binnenkort zou gaan maar zoals het er nu uitziet zal het pas december worden. Mijn lief heeft dus net een winkel en moet nu voor zichzelf geld gaan verdienen. Dat is toch een andere verantwoordelijkheid dan voor een baas werken. Hij wil genoeg geld gespaard hebben als ik kom en dan wil hij ook tijd hebben voor mij. Dus dan moet er iemand anders in de winkel komen staan en die moet hij dan weer betalen. Dat maakt het wat lastiger. Helaas zit hij vrij ver van een stad af, dus zit intern. Anders zou ik wat makkelijker kunnen gaan.
Camilla, met schapenfeest bedoel je dan het offerfeest?