'Relatie met een Egyptenaar' centrale topic

he Pien is het weer goedgekomen dan?

ik heb nog wel soms twyvels maar we praten overal over
niet altyd ff makkelyk maar het gaat beter :tongue:

Ow dat zou super zijn, jullie waren er toch mee bezig!!! Een kleine gefeliciteerd dan maar, heb volgens mij is het zo dat als er een streepje staat, ook al is het maar een kleintje, het betekend dat je toch echt in verwachting bent!!!

@Pien, ik dacht ook dat het helemaal over was tussen jullie?? Maar het is dus weer goed?

het is een heel duidelijk streepje :wink: maar ben toch voorzichtig. We waren er idd wel al mee bezig maar ja, die twee weken dat je op vakantie bent is wel een kleine kans. Zijn met kerst begonnen met proberen dus heb twee vakanties gehad. Nu is hij hier en het is gelijk raak :smiley: Miss. komt het wel door de ramadan. Hij drinkt en rookt ( hasj ) niets nu natuurlijk :wink: dus miss. is dat het wel. Maar ben enorm blij en vind het ook heeel spannend want het maakt het straks natuurlijk nog wel moeilijker als hij weer terug moet :frowning:
Kan het nog echt niet helemaal geloven hoor hihi, probeer me een voorstelling te maken van ons kleintje, en ben enorm benieuwd of het net als ons blauw / groene ogen gaat krijgen…
Trouwens vandaag de grote dag voor Naomi he, ben benieuwd hoe de trouwerij is gegaan…

zou ze ook een echt feestje doen of is het alleen het officiele gedeelte vandaag??

Ow je bent gewoon zwanger joh!! Je hebt een mooi klein babytje in je buik…

Van harte gefeliciteerd wat leuk skyblue.
Ja idd zij is nu getrouwd ben benieuwd.

Hallo skyeblue,

gefeliciteerd, maar je weet toch wel dat er twee streepjes op de test moeten staan he, een voor de bevestiging dat de test ok is en een in het tweede venster dat je zwanger bent. Mijn vriendin had dat laatst nl ook een streepje gezien en niet goede de handleiding gelezen bleek ze toch niet zwanger te zijn.
Inderdaad is het goed om de mensen in Egypte te laten delen van onze mogelijkheden, maar te veel is ook niet goed. Leuke cadeautjes zijn de typische Nederlandse dingen, ik had van de zomer allemaal klompjes-sleutelhangers bij me, die waren zo op, en snoepjes en koekjes komen ook altijd goed aan

gr L.

ohh leuk joh! spannend!!!
Toch ngo heel even over t geld :wink: ik meot er ontzettend hard voor werken, heb op een geven moment 4 verschilldende baantjes gehad (recent geleden) om maa rt ekunnen zorgen dat ik mijn studie en verzekering kan betalen. Natuurlijk neem ik ook altijd wel nederlandse dingen mee enzo. Ik ga heerlijk de echte hollandse jonge kaas eme nemen hihi! ook ene bakje kruidenboter van de pizzaria waa rik vandaag voor mn laatste avondje gewerkt heb. Dinsdag nog een dagje werken bij de klimwand en dan nog de laatste spulletjes in mn tas doen. Ik heb ene heel erg leuk en mooi shirt voor mn liefie gekocht!
In een relatie is het geven en nemen, dat geld ook voor geld. Dus de ene keer geef ik en de andere kee rhij en dat maakt t uiteinddelijk sam sam.
ik ga weet met mn schatje skype doegiess!

haha ja dat weet ik en het waren 2 hele duidelijke streepjes, heb de handleiding wel 10 keer gelezen om er zeker van te zijn :wink:
wow, gewoon een kleintje straks…pff, wat eng ineens haha
weet iemand trouwens of je als je zwanger bent dan onder gezinshereniging komt te vallen? of is het dan toch nog gewoon gezinsvorming?

he maar Pien hij had je toch belazerd met geld met dat appartement? en wilde hij ook geen geld voor zijn zieke moeder of iets? hoe is dat allemaal afgelopen dan? of ben je liever verliefd? :slight_smile:

GELUKKIG TWEE STREEPJES; DUS ECHT OP WEG NAAR EEN GEZINNETJE; LEUK HOOR; GENIET ER MAAR VAN. GEEN IDE OF HET GEZINSHERENIGING OF VORMING IS; IK KIJK BIJ DAT SOORT VRAGEN ALTIJD EVEN OP www.buitenlandsepartner.nl
GR L.

ik heb over alles met hem gepraat en tja het blyft een moeilyk iets
verliefd zyn op een egyptenaar maar ik wil het wel een kans geven want ze zyn ook erg lief en hy heeft zyn fouten toegegeven en heeft er spyt van

van harte gefeliciteerd skyeblue en je mannetje :kus:met dit blye nieuws

skyblue, van harte gefeliciteerd met jullie toekomstige baby, alsook voor je mannetje, hopelijk heeft jullie kindje de combinatie van zijn prachtige stralende en jouw groene ogen. Geniet ervan !

Hoi allemaal,

Ben er even tussenuit geweest en ik weet niet hoeveel pagina’s gemist. Tjee wat een leeswerk met al die belevenissen van jullie. Ben er nog niet helemaal door maar alvast gefeliciteerd Omipomoi met de trouwplannen (weet niet of je het leest want je bent er lekker al!!) en Skyblue natuurlijk met je zwangerschap. Dat is toch helemaal geweldig nieuws, komt er weer zo’n mooi (mix)kindje op de wereld :-).

Ga nu eerst verder met lezen want ik ben er nog lang niet!

Er is inderdaad veel gebeurd, ik heb een weekendje niet meegelezen. Maar over het algemeen allemaal leuke dingen. Gefeliciteerd Skyeblue met je zwangerschap. Heerlijk hoor! Geniet er maar lekker van.

Omipomi ook gefeliciteerd met je huwelijk. Hopelijk hebben jullie er een leuke dag van gemaakt want ik geloof dat de plechtigheid op zichzelf niet bijzonder is in een naargeestig kantoor.

Mijn lief heeft griep, hij was heel erg aan het hoesten en niezen toen ik hem aan de telefoon had. Vandaag zou hij naar de dokter gaan. Wel lastig nu met de ramadan voor hem.

Veel succes allemaal!

Meiden, vanuit Alexandria!!

Ja hoor Skyblue!!! Gefeliciteerd man!!! Even niet om de feestvreugde te bederven, maar hoe ga je dat doen alleen? Of is er al zicht op een vast verblijf hier?? Geniet ervan he!!

Het trouwen gaat woensdag gebeuren! Vandaag nog allerlei papieren moeten regelen voor B. We zitten nu op de laatste vertaling te wachten. We hebben de bijna blinde man met jampotglazen heeeeeel lief aangekeken (anders zag ie t niet;-) ) en hij wilde wel een uitzondering maken voor ons. Dus we hoeven niet meer 3 dagen op die vertaling te wachten. Morgenochtend om 5uur vertrekken we naar Cairo, naar de NLse ambassade en dan weer terug. Dan hebben we alle papieren compleet en gaan we woensdag trouwen!!

We kwamen erachter dat we alles, behalve het ambassade gedeelte, in Alexandria konden regelen, dus we hoeven maar 1 dag daar te zijn. De rest van de tijd zitten we lekker bij mijn schoonvader die heel lief de hele dag in de keuken staat om mij vet te mesten. Door zijn gezondheid mag hij niet meedoen aan ramadan en B. houdt het volgens mij deze week ook voor gezien. Hij heeft me teveel gemist om de hele dag niet aan me te kunnen zitten ;-).

Ik heb geen tips, het gaat gewoon zoals op de site van de ambassade beschreven staat. Wel goed lezen, sla geen stap over, want dat kan je zomaar 3 dagen wachten kosten. Hier zijn ze helaas niet zo snel als bij ons… Maar we hebben heeeel veel geluk gehad vandaag en daardoor alles binnen 3 uur!!! kunnen regelen.
We gaan wel gezellige kieken maken met zn 2en, voor zijn vader en voor thuis. Echt een feest doen we hier niet, dat komt in Nederland.

Nou, dat was t weer!!! Ik lees weer fijn mee!!
Liefs!!!

omipomi, echt romantisch trouwen is er niet bij…maar ja je hebt het trouwfeest nog lekker in het verschiet!!! Nog 2 nachtjes dan ben je officieel een getrouwde vrouw!!!

Tussen mij en Mahmoud is het weer helemaal goed al zegt die geen woord over het geld, maar ik vind het allang best en zit er niet mee, net zitten skypen en hij houdt zich vandaag niet echt aan de ramadan, vanochtend had die overgegeven, dus die is volop aan het eten, drinken en roken.

Skyeblue ben je al naar de dokter geweest?

Thnx :smiley: We gaan gewoon hard leren voor zijn nederlands en dan maar proberen hem zsm hierheen te halen. Als dat niet lukt denk ik toch dat mijn toekomst daar ligt want ik ga het echt geen jaren alleen doen :wink:
Ik ben niet naar de dokter geweest, wel gebeld maar die zei dat ik gelijk een afspraak bij de verloskundige moest maken. Dus dat heb ik maar gedaan. Over drie weekjes naar de verloskundige dus en dan kijken en luisteren enzo :smiley: :smiley: Vanmorgen nog even een 2de test gedaan maar het is echt waar ( en mijn lichaam laat het eigenlijk ook wel merken hoor hahaha )
We zijn zwanger en krijgen een kindje…O wow, vanaf nu gewoon verantwoordelijk voor een klein mensje…Best eng hoor maar ook heeeeel leuk!!
Naomi, laat je wel weer even weten hoe de trouwerij was enzo? Ben nl. wel benieuwd :smiley:
Zal weer aan je denken :smiley:

1 like

Hey Skyblue Proficiat!!! Geniet ervan!!!

Ik ben juist wel blij wat over geld te lezen hier. Want volgens mij doen we het allemaal.
Ik ook hoor net als jullie.

Marmah