'Relatie met een Egyptenaar' centrale topic

Ja dat is inderdaad erg lekker! Natuurlijk wil ik zelf ook gewoon betalen dus meestal splitsen we de kosten. Het geeft me geen lekker gevoel om op iemand anders zak te teren, kan ik niet tegen haha!
Het lijkt me ook erg leuk om je te ontmoeten! Ik vertrek komende donderdag 10 sept en dan ben ik er tot halverwege november!
Ik stuur wel ffe priv berichjte.
trouwens als ej naar Sunrise Festival gaat, dna zul je me sowieso zien, want daar ga ik werken haha!

Hij heeft echt een paspoort ervoor nodig, daar word het visum uiteindelijk ingemaakt.

Als je meer over mijn reizen wilt weten neem dan is een kijkje op mijn reiswebsite:

Hier staan mijn reisverslagen, reisfoto’s en filmpjes op etc…van veel van mijn reizen die ik heb gemaakt. :slight_smile:

De website is vrij nieuw dus is hier en daar nog in opbouw.

Hallo Suusieme,

dat klopt dat het visum in je paspoort gemaakt/ geplakt wordt, maar als wij met een identiteitskaart inreizen, heb je ook de mogelijkheid om een extra speciale visumkaart te krijgen waar het visum dan op bevestigd wordt, je hebt dan wel een pasfoto nodig, vandaar mijn vraag of het bij hun ook zo mogelijk is, ik zal de vraag ook even op ā€œbuitenlandse partnerā€ stellen
gr L.

Ik heb echt geen idee hoe dat werkt met een paspoort of id kaart, dus daar kan ik geen antwoord op geven, al verwacht ik wel dat egyptenaren een paspoort nodig hebben!

Ik zat idd ook al te denken aan een deal, dat hij alles betaald ofso als ik daar ben als hij zich daardoor beter voelt! Ach ik zie wel, ik hou me nu even op de achtergrond bij hem en zijn beste vriend zodat hun het eerst even kunnen goedmaken en uitpraten. Had idd beter mijn mond kunnen houden over dat geld, wat niet weet wat niet deert!!! Nadeel is alleen dat hij veel terug moet betalen aan de oom van zijn beste vriend behalve het bedrag wat ik heb gegeven en dan gaat hij zich toch op een dag afvragen waar het vandaan komt en dan zou die er misschien toch nog achter komen. Ach ik laat het lekker zoals het nu is, ik merk het allemaal wel weer, hij kan toch niet langer dan 2 dagen boos op mij blijven waarschijnlijk!!!

Ik heb de instelling: Laat je linkerhand niet weten wat je rechterhand doet. Dus als je wat geeft moet je er verder niet meer over nadenken. En jongens kom op hee, het zijn arme mensen daar, moet dat allemaal samsam? Gun ze ook een beetje van onze rijkdom. Maar laat je niet oplichten!

ben het met je eens yarameis, als je om iemand geeft gun je hem toch het beste!! En als dat af en toe wat geld is dan moet dat kunnen!!! en wist ik jouw instelling maar van te voren…haha

Toch vind ik dat je moet uitkijken met dat geldgebeuren. Ik moet namelijk erg hard werken om op vakantie te kunnen, omdat ik een onwijs duur huis heb en met verzekeringen en al zo’n beetje al mijn geld daaraan opgaat. En ik begrijp jullie, maar ik begrijp ook waarom ze denken dat we hier in het geld zwemmen.

Ik vind het heerlijk om mensen blij te maken. Neem altijd koffers vol met kleding en kadootjes mee. Mijn egyptische kleding laat ik altijd daar omdat ik die hier toch niet draag.

Hij weet waar mijn geld vandaan komt en ook dat ik hard moet werken voor mijn centjes, ik heb alleen de afgelopen maanden wat geluk gehad, waardoor ik het een stukje ruimer had! Hij weet ook hoe dat kwam. ach altijd dat rot geld…zullen we gewoon heel het onderwerp geld weer sluiten?
Ik ben ook zo;n type die het heerlijk vind andere te verwennen!

Mijn lief is in nederland geweest, hij heeft met eigen ogen gezien hoe duur het leven hier is.

Yarameis, je bent 1 van de weinige zonder foto’s op je profiel… ik ben nieuwsgierig hahaha

Ik heb daar zo mijn redenen voor. Heb een stalker.

ow oke, dan begrijp ik het idd…minder zeg voor je!!!

Ja, dat is niet leuk, kan ik je verzekeren! Ga in oktober lekker hele tijd naar egypte!!

Iemand nog tips voor leuke kadootjes?

ik moet dit ff kwijt mensen!! Kan het namelijk nog tegen niemand zeggen, behalve mijn mannetje dan, en ik moet eerst nog naar de dokter voor de zekerheid maar ik heb net een klein testje gedaan en die zegt toch heel duidelijk dat er over +/- 8 maanden weer een halfje bijkomt :smiley:
Ik kan het nog niet helemaal geloven vandaar dat ik het hier maar ff neergooi :wink: miss. dat het dan doordringt…

weer een halfje? had je er al een dan?! Nou gefeliciteerd dan maar!!

nee ik niet, is mijn eerste kindje :smiley: maar bedoel van de nederlandse dames met een egyptenaar :wink:
en dank je wel maar ik durf nog niet echt te juigen, eerst de dokter maar afwachten, maar ben wel al een beetje blij hoor hihi en mijn mannetje die straalt helemaal :smiley: en baalt dat het ramadan is omdat hij nu nog ff moet wachten voordat hij me een zoen kan geven hahaha

mmm ik ken dat word soms wel moe van
die knipperverlichting haha ook al ben ik de gene
die het meest ruzie maakt