'Relatie met een Egyptenaar' centrale topic

En hij had mij ook nog belooft vrij te nemen voordat ik hem in juni op kwam zoeken.

een eerst reactie nav grenzeloos verliefd. zoenen in het openbaar??!!! was er bij mij echt niet bij hoor! ik heb trouwens het eerte gedeelte gemist (8 min.). Hebben ze ook geen orfi afgesloten?

Jammer ben aan het werk nu dus heb het niet kunnen zien maar ik zal zeker uitzending gemist kijken. Zoenen in het openbaar ooohh ja dat kan in principe niet snel een zoen op de mond als niemand kijkt misschien. Hand in hand lopen kan gewoon wel verder alle andere prive dingen doe je tussen de muren.
En en hoe nog meer met de aflevering waar gaat ze wonen en wat gaat ze voor werk doen kent ze zijn familie??? Ik ben nieuwsgierig.

ze huilt nu, ze mist na een half jaar haar familie en vrienden. ze heeft het erg moeilijk nu. zit daar in een appartementje…net getrouwd. eerst zat ze daar iedere keer alleen…oh god hij laat ineens zijn baard staan hahah. ze is assistente op een school, maar zijn familie is nog niet op camera geweest…geen idee of ze ze al heeft onmoet…hij ontmoet nu haar ouders!

Pff het is zo raa rom te gaan vergelijken. Ik heb juist een half jaar in egypte gezeten toen voor mijn stage en de 10e dag had ik mn vriend van nu ontmoet en sinds dien ongeveer onafscheidelijk! ja ik zat ook gelijk met verbazing te kijken voor het kussen in het openbaar. echt in het begin totaal niet, nu doet hij het soms stiekem en snel om zich aan onze cutuur aan te passen.
Wel heel verwonderlijk om zo te kijken. Ik heb echt een regel voor mezelf en hem: hij moet eerst in Nederland geweest zijn voordat ik met hem ga trouwen, alleen op die manier kan hij onze cultuur een stuk beter begrijpen. Ik hoop dat haar ontmoeting met de ouders beter gaat dan de ontmoeting die er met mijn ouders geweest is…
wel ook een aantal herkenbare dingen.
Nee ze hadden geen orfi, ik weet ook niet of ze nu juist getrouwd zijn aan de hand van orfi of serieus…

oh ging dat niet goed dan?

nee, de eerste 2 avonden dat ze hem zagen was het wel oke maar de 3e keer hebben ze mij en mijn vriend erg veel pijn gedaan met hun woorden. gelukkig gaan ze er nu wel iets beter mee om, maar het heeft veel schade geleverd aan de relatie tussen mij en mijn ouders en het heeft ook voor veel ruzies gezorgd.
Ook met zijn ouders was/is de ontmoeting niet echt vloeiend verlopen. zijn moeder wilt me tot nu toe nog niet otnmoeten. ik heb zn zusje, vader en tante wel ontmoet en dat was wel goed gegaan. met mijn arabische boekje en basis arabisch. erg lastig aangezien ze amper/geen engels kunnen.
zo te zien gaat het haar een stuk beter af…

Ik heb het laatste half uur gekeken leuk om te zien ben dus benieuwd naar de hele uitzending ik zie wel veel verschillen met hun en ik en me man het het trouwfeest. Op het laatst zeiden ze dat ze terug is en hem naar hier wil halen.

ja, ook op het trouwfeest zo klef, heb eerder een aflevering gezien van een ander stel (zij nederlands hij moslim) en dat was allemaal apart! dus mannen mochten haar niet zoenen en hij geen vrouwen enzo. Dit zag er toch wel relaxed en heel leuk uit!

Ik heb ook wat gezoend op onze trouwfeest op het einde gingen wij naar buiten en stonden ze met hun handen als een boog waar we doorheen moesten maar me mochten daar niet doorheen pas als we elkaar een zoen gaven dus na elke boog een zoen hihi. Op een trouwfeest mag dat gewoon hoor ook met me man met de openingsdans kusjes gekregen hihi.

Hallo,

ik heb ook gekeken, weet niet goed wat ik ervan moet denken. Er kwamen wel een aantal factoren qua cultuurverschil naar voren, maar vond het een beetje soapachtig en soms ook gekunsteld.
Had een beetje meer diepgang verwacht, maar ja net 5…

was jij ook in Cairo met het feest? nee toch? nou ja dat zal een ander land geweest zijn, ergens een dorpje in ???

ja diepgang?! was nog een jong stelletje en zoals we hier al vaker schreven praten die gasten niet zo dus echt diepgang…de belangrijkste verschillen werden vond ik door de reporter gezegd

ik krijg bijna de neiging om mezelf ook op te geven voor het programma haha!:smiley:

Ik vond het wel jammer dat we niet veel hebben meegekregen over haar en zijn familie. ik zou wel graag willen weten hoe dat allemaal verliep en hoe zijn ouders over hun relatie dacht/denkt. wel leuk, ik las net op de website dat ze haar kindje op 4 november verwacht en ze hoopt dat hij dna in Nederland kan zijn voor een lange tijd. zoals ik het gelezen heb, hebben ze nu een eigen bedrijfje en gaathet dus nogsteeds goed met hun!

die ouders en haar familie steunden haar en stonden achter haar. volgens mij heb ik alleen zijn vader gezien…maar moeder ?..

zit nu op net5.nl te kijken, maar helaas word wat hij zegt niet ondertitelt…maar ja kijk toch nog even verder! M. komt toch pas over een half (egyptisch) uurtje online…

Heb trouwens vanavond een date gehad met die nederlandse jongen, maar helaas kon ik M. niet vergeten en klikte het niet zo goed…M. weet dat ik een date had, ben er gewoon eerlijk over geweest omdat we tenslotte ook officieel niks hebben en ik het ook prettig vind als hij eerlijk is. Dus hij zal wel gaan vragen hoe het gegaan is haha!!

oh meen je dat nou? jeetje wat vond hij daar van dan? haha wel grappig eigenlijk. nou laat maar weten, blijf hier lezen…en jammer dat het niet ondertiteld is …hij zei toch wel wat dingen waar we het hier ook over hebben gehad enzo.

ja baal er ook van dat er geen ondertiteling is maar ja…

Hij vond het niet leuk, maar zei dat als hij een betere jongen voor mij zou zijn ik er voor moest gaan… Ik had ook zoiets van weet maar dat mijn leven gewoon door gaat hier en ik niet op jou ga zitten wachten!!! Dus dat weet hij nu wel hahaha…

Jij niks meer gehoord??

hij houdt zich trouwens wel goed aan de regel geen seks voor het huwelijk hoor… wat dat betreft zie je wel dat hij een echte moslim is! Dat kunnen niet veel moslims zeggen

wow de egyptische minuten zijn nu wel heel kort, hij is binnen 20 minuten online hahaha