Oh ja sorry, de mensen die daar wonen (europeanen dan he…) zijn de expats… En babys daarvan, of gemengde relaties, zijn dan weer expatbabys… hahaha
van dat besnijden klopt, mijn mannetje vertelde dat toevallig vd week ook, dat doen ze bij meisjes die burkas dragen om het "te laten luchten " ( bij wijze van ) Omdat in zo’n lange dikke jurk het natuurlijk nogal lekker gaat broeien
dus dat doen ze puur voor de reinheid ![]()
Hey skyeblue is terug in da forum!!
Ja whahaha lekker luchten noemen ze dat…
jezus (pardon my language) wat een verhaal!
maar nog ff over dat orfi, heeft mijn ‘husband’
100 euries voor betaald, schijnt ook al van belang te zijn voor eventuele alimentatie?! Stel dat hij dat document laat legaliseren kan ik dus straks niets meer laten veranderen? Nou ja, als hij dat heeft gedaan is het voor mij sowieso klaar hoor! Zonder overleg of wat dan ook, dan kan hij echt de boom in!
euris of ponden?? en hangt ook af van wat er in je contract staat he! Laat dat arabische gedeelte eens nakijken door iemand…
ik dacht ponden en ik heb dat contract niet! ohoh… nou ja… dan zal nu blijken hoe hij is misschien? gaat hij er iets mee doen zonder dat mij te melden of doet hij er niets mee… 't blijft spannend hahah.
maar skeyblue zou jij dat toestaan bij je dochter(tje)?
Het besnijden van vrouwen schijnt nog heel erg veel voor te komen in Egypte. Erotische gevoelens kennen deze vrouwen daardoor ook niet echt, dit schijnt ook een extra aantrekkingskracht op de onbesneden Europese vrouwen te veroorzaken. Heb ik mij laten vertellen. Indwerdaad is de zorg voor baby’s er niet " europees", alhoewel de kennis er in de grote ziekenhuizen wel is. Op de site van buitenlandse partner staat precies beschreven , wat de stappen zijn voor trouwen en daarna MVV verklaring. Inderdaad erg duur. Ook de inburgeringstest is in mijn ogen vreselijk moeilijk. Ik heb hem zelf gedaan en wist vele antwoorden al niet, laat staan als je dit als buitenlander via de telefoon allemaal moet beantwoorden. En niet gehaald, geld weg.
Wat betreft het ORFI certiciaat, dit geldt ook als het gelegaliseerd is niet als huwelijk. Wordt in Nederland niet erkend. je kunt het wel in ERgypte laten legaliseren, dan is het geregistreerd, maar ook dan kan het vernietigd worden, echter moeten dan ook beide certificaten vernietigd worden om diot rechtsgeldig te maken. gr L.
Thx Laetitiana, geloof dat jij het allemaal hebt opgezocht?! haha sorry hoor. Groetjes
Het besnijden is idd ook om erotische gevoelens weg te halen, door de dikke kleding kan het zijn dat als je niet besneden bent als vrouw zijnde dat je anders de hele dag orgasmes hebt
enne tja dat kan daar natuurlijk niet hahahaha
En nee, van zijn lang zal zijn leven niet!! Gelukkig zou dat ook niet hoeven van mijn partner, mijn evt. dochter zou ook geen burka hoeven dragen ![]()
En thnx omipomi ![]()
Ben weer aan het werk he, vakantie samen zit er helaas weer op, dus weer tijd om af en toe lekker mee te discussieren hier
Behalve 's avonds want dan ben ik natuurlijk lekker aan het knuffelen ( na 9 uur ) hihi
hoihoi,
nou ja zeg om orgasmes te vookomen, hoe verzinnen ze het…zijn die vrouwen daar zo geil dan hahah. nou waarom dan europese zoeken? Ahmed had me verteld dat hij een keer met een egyptische sex had gehad, maar dat zij alleen maar sex wilde…dus kan gewoon ook met egyptische vrouwen allemaal hoor…zeker na ik dit heb gelezen. Volgens mij zorg het verbod erop juist dat je het wilt! Alles wat god verboden heeft is toch lekker?!..hmmm… nou ik voel me helemaal niet lekker …buikgriepje ofzo. Gister met Katjes zitten chatten, die heeft de mexicaanse griep?.. had ik misschien niet moeten doen hahaha.
Hallo allemaal,
alles wat verboden is, is toch een uitdaging, ook in Egypte dus. Er zijn ook daar trucs om de eerste daad te faken. Ik weet dat er ook gynaecologisch grote problemen zijn bij deze besneden vrouwen. De Europese vrouwen zijn qua erotiek vaak opener en weten te genieten, dat zijn ze bij de besneden vrouwen niet gewend, vaak is er zelfs geen normaal sexueel contact mogelijk… verdere uitleg hoef ik geloof ik niet te geven.
Mijn vriend is nog steeds erg ziek, maar houdt verder vol aan ramadan… ongelooflijk.
gr . Laetitiana
Gatverrrrr!! Lekker onderwerp weer dames!!hahah!!
He ik wens je vriend veel sterkte!! Hij is blijkbaar nogal overtuigd van de ramadan!! Heb ik wel respect voor, als je t dan doet, doe t dan ook goed…
Nu ga ik weer proberen om het beeld van dichtgenaaide vagina’s uit mijn hoofd te krijgen…!! :smoke:
Zijn niet dichtgenaaid he, maar besneden dus een klein reepje van de lippen af ( net zoals bij de mannen )
hahahahah vraag me af wat erger is hahhaa
Nee, niet een klein reepje er af, maar de Clitoris wordt verwijderd… Wilde het beeld niet erger maken!
ok ja dat kan ook, maar wat ik bedoel is echt alleen maar een reepje van de buitenste lippen ![]()
Is idd. weer een lekker onderwerp hahahhaha
:retard:!!!
Lol
oh en ik voelde me al niet lekker
…hahaha ![]()
Nou dames droom verder, meestal gaat er dus wel echt alles vanaf… met hele lelijke vergroeingen en dus geen dichtgenaaide maar vergroeide vagina, einde smakeloze thema… wat zijn we toch blij dat we in Nederland geboren zijn…
Even vriend-update, hij heeft dus met te hoge koorts in het ziekenhuis gelegen vandaag en nog steeds niks eten en drinken… volhouder dus.
groetjes L.
ik weet alleen wat mijn ventje verteld heeft. Tenslotte heb ik het nooit zelf gezien
( gelukkig maar hahaha ) In ieder geval ben ik idd. blij hier geboren te zijn ![]()