waar kom je vandaan dan? leiden?
Nee Culemborg, weet niet of je het kent… is niet erg groot
maar hoe reis jij dan? dacht dat alleen de trein uit leiden, alphen, woerden op spoor 19 aankomt
Nou breng je me aan het twijfelen, 19 is toch gewoon de allerlaatste daar in de hal? ik ga namelijk aan jaren bij de achterste de trap omhoog. of de eerste, als je het zo ziet…
ja heb het gecheckt op ns.nl, das idd 19b.
Je hebt het over utrecht tog!?
haha
ja, ik heb t over utrecht… zal de trein van en naar leiden wel op 19a zijn, whaha want die neem ik namelijk ook al jaren haha
maar ik wacht wel bovenaan de trap…
oké is goed;) als het goed is lopen we elkaar dan letterlijk tegen het lijf. haha.
ik hou t oranje briefje (uitnodiging) wel in mijn hand…
hoe makkelijk wil je t hebben? whaha
Oh dat is een goeie! ik vroeg me al af hoe we dat gingen doen.
najah, ik zie je zaterdag!
doeg
Hi Cindy,
Ben je nog geweest gisteren? Ik kon je niet vinden en toen zag ik dat er allerlei storingen/ongelukken waren en toen ben ik maar in de bus gestapt…
hi all,
hoe was het gisteren? ik kon er helaas niet bij zijn, wat heb ik allemaal gemist?
groetjes
danielle
hey,
heb ik veel gemist?
ik kon er helaas ook niet bij zijn.
hopelijk hebben julie het gezellig gehad misschien ga ik de volgende keer.
Het is moeilijk te zeggen wat je gemist hebt… ligt er aan hoeveel je al wist. Je kreeg een hele hoop info over je heen.
Het was wel heel gezellig, ook leuk om iedereen z’n verhalen en plannen te horen.
Als je de volgende keer wel gaat is het misschien een idee om wat vragen op te schrijven die je wilt weten. Had ik niet echt gedaan wat ik beter wel had kunnen doen want later denk je toch altijd nog ergens aan.
K’vind het wel een aanrader om gewoon een keer te gaan, je hoort altijd wel een paar handige dingen.
groetjes!
Ik was er ook,
Kon niemand vinden van dit forum…ben toen maar na 15 minuutjes weggegaan… ik had t allemaal de vorige keer al gehoord (zelfs de grapjes waren t zelfde)…wel jammer had wel zin om mensen te ontmoeten.
X
he laura
gelukkig ben je in de bus verstopt.
ik had idd vertraging enzo.
ik kwam netjes op t station in zwolle aan, stond me daar toch een horde mensen. Bleek dat er geen treinen reden ri amersfoort. Ja hoor, zal mij weer net gebeuren. Bleek een aanrijding te zijn in wezep.
Er werden ns bussen in gezet, 1 bus!! terwijl t hele station zowat ri amersfoort moest. En de bus ging naar deventer. Dus t schoot allemaal niet op. Ik kon of wachten tot de treinen gingen rijden (achteraf was dat een uur later), maar ik heb toen de bus maar gepakt naar lelystad en daar de trein naar schiphol, zodoende was ik toch om kwart over 1 in het hotel.
maar ik durfde niet iedereen aan te spreken of jij laura was…
whaha
ik vond t al zo lullig voor jou, dat ik er niet zou staan. Maar gelukkig ben je toch gelijk de bus in gestapt.
jammer
ik vond t al raar dat iemand toen al wegging, maar dat was jij…
manderinho en ik waren er ook. Ik zwart overhemd aan en hij een paars shirt. we zaten een beetje links achterin.
maar goed, maar ook geen idee wie wie was van deze site natuurlijk.
ik zat rechts beetje achterin… ook in het paars
volgende keer eerst de hele zaal maar fotograferen denk ik:P
Misschien hadden we van te voren even een fotootje van ons moeten posten hier op het forum, dat had het een stuk makkelijker gemaakt:zon02:
http://94.100.114.27/714600001-714650000/714617601-714617700/714617625_5_V9dd.jpeg
Dit zijn links Boydw en ik rechts! Wie heeft ons gezien?!
haha ook precies deze plaatsen:p