Reisgenoot Australie (N-Z) gezocht juni/juli/augustus 2010

je moet zelf doen waar je zin in hebt hoor… t is jouw avontuur!

Dat is ook klote zeg, als enige met je tassie rond daar. Tja, ik zou het wel weten.

Boydw aangezien jij al snel gaat, heb je al iets van een route…waar wil je allemaal heen?

Groetjes,
Tanja

Heel globaal land Ik in Sydney. ik heb geen speciale dingen wat ik persee zien of bezoeken wil dus ik trek vanaf sydney langs de kust naar het noorden denk ik. Dan zal ik een vlucht naar nieuw zeeland pakken.
Mijn ouders gaan in februari naar Perth toe voor een week of 6. dus misschien dat ik rond die tijd een binnelandse vlucht pak in australie die ik in mn pakket doe.
maargoed dan zit ik wel weer totaal aan de andere kant, dus het is echt nog even uitvogelen hoe en wat ik precies ga doen. Ik wil wel zowiezo nog een tijdje in azie kijken op de terug weg. maar aan de andere kant wil ik ook niet teveel plannen. landen, alles regelen, en dan zie ik het wel toch!

klinkt wel goed, is natuurlijk wel het ultieme backpachers gevoel, gewoon gaan en dan kijken wat je leuk vind!
weet je al waar je je ticket gaat boeken?

Groetjes
Danielle

jaa daarom. globaal gezien weet ik het wel een beetje maar goed, je weet nooit wat je tegenkomt of wie je tegen komt natuurlijk.
en 2 vrienden van me zijn gister geland! 30 graden, geen wolk aan de lucht. eerste dag alles even geregeld, morgen havencruise en maandag surfles:D
maar die was ik wel van plan op te zoeken met kerst/nieuwjaar. dus het is even afwachten waar hun dan zitten. dat kan de “planning” weer veranderen natuurlijk.
ja ik boek m bij Australienbackpackers.nl van de week even alles regelen kwa tickets/visum etc. misschien dat ik die organisatie nog even bel dat ik uitleg wat ik wil, dat ze misschien nog tips hebben voor wat voor ticket etc. En 17 oktober is er opendag met oud backpackers en informatie enzo in Alkmaar. dat is altijd handig. wanneer ben jij van plan te gaan en al plannen etc?

@boydw:

zie nu je post pas, dus beetje late reactie. Ik wil graag volgend jaar in het najaar (aug/sept) een maand of 5/6 gaan. Ik wil wel een beetje plannen wat ik wil zien (start+ gorte steden) om wat dingen te kunnen plannen en tussendoor nog naar NZ te gaan.
Ik ben er trouwens niet bij de 17e, maar er gaan wel veel mensen van hier!

Heb je je ticket al geboekt?

groetjes,
Danielle

Hi,

Voor iedereen die de 17e ook gaat…
Ik heb de uitnodiging al binnen!
Ik wil dus met de bus naar het Novotel. en in de uitnodiging staat dat bus bij halte A9 vertrekt tegenover de uitgang bij de autoverhuur bedrijven.

Waar zijn in godsnaam de autoverhuur bedrijven? Ik dacht dat de bussen gewoon bij de ingang daar stonden, waar ook de taxi’s en zo staan. (glazen wand waar heel groot schiphol op staat)

najah… ik zie het wel…
Ik weet niet of er anders mensen zijn die samen willen reizen vanaf Utrecht Centraal ofzo? Lijkt me wel gezellig, anders moet je zo lang alleen in de trein zitten.

doeg

Ik heb em ook binnen. Ik kom helaas uit Haarlem en ga dus niet via Utrecht, ga waarschijnlijk met de auto…tot de 17e!

Ik heb hem nog niet in de bus liggen geloof ik. Maar ik ga ook samen met Boy met de auto.

Laura, je moet anders even kijken met 9292ov.nl wat de snelste route is. Dat is makkelijker!

Ik weet wel dat als je schiphol uit loopt, je dan aan de overkant van die weg autoverhuurbedrijven hebt. Alleen heet die halte volgens mij Schiphol/Plaza.

ik reis vanaf zwolle en dan via amersfoort, maar ik heb zo’n kaartje dat ik de hele dag overal heen kan…
wil best via utrecht reizen… zou t ook erg gezellig vinden!

Leuk!! ja zo’n kaartje heb ik ook ja, laatst bij kruidvat gekocht.
Ik las dat ze uiterlijk 13.30 gaan beginnen, dus dan zullen we effe moeten kijken hoelaat we dan in Utrecht willen zijn.
En effe kijken hoe we elkaar gaan herkennen… :hihi: dat kan misschien wel handig zijn.

ik zal zondag hier verder op reageren… heb de uitnodiging nog niet binnen… maar ik heb even geen zin om op internet te gaan neuzen… ben erg moe, whaha…

13:30 start, 17:00 einde. Het is bij het Novotel Amsterdam Airport, sloterweg 299 in Badhoevedorp. De ‘zaal’ is open vanaf 13:00 dus zorg dat je er voor half bent :slight_smile: Tot dan!

haha oké, nou lekker slapen dan jij.
ik hoor zondag wel van je.

Haha allemaal een rode roos…haha…ik denk dat we gewoon in de ingang moeten staan…je wordt namelijk doorgestuurd naar de zaal, dus als we daar gewoon blijven wachten…ik ben nu alleen even kwijt hoeveel er komen, is handig als we op mensen wachten.

X Tanja

nou… ik heb de uitnodiging hoor… :smiley:

ik kom om 11.10 aan in utrecht (dan nog even naar t toilet daar, whaha)
en de ns bus gaat om 11.50, dan zijn we om 12.40 op schiphol, en dan nog de bus zoeken die naar t hotel gaat…

hoe laat ben jij op utrecht??

Ik ben 11.32 op Utrecht.
Jij weet waar die NS bussen staan? ben eigenlijk nog nooit met zo’n bus geweest.
Dan zijn we idd wel lekker op tijd, hoeven we niet zo te haasten.

… nou een stomme vraag hoor, maar ik bedenk me net dat ik je naam helemaal niet weet. tenzij je zonnetje heet? :stuck_out_tongue: haha

Ik heet Cindy :smiley:
Ik heb geen idee waar ze staan, maar zal t uitzoeken als ik op utrecht aankom… ik zal t vragen bij de reizigersinformatiebalie…
op welk spoor kom je aan?

Nou, hoi Cindy :D!!

ik kom aan op spoor 19B .