Reisgenoot Australie (N-Z) gezocht juni/juli/augustus 2010

Dan maak ik het nooit af. Dat is ook zonde. Waarom ga jij niet in September pas BoydwDT?

haha, omdat ik met een maand ofzo klaar ben. me geld bij elkaar heb. en sta te springen om hier weg te gaan en het avontuurtje op te zoeken!

manderinho… welkom hier haha
ik zou ook t ook eerst afmaken en dan gaan, anders krijg je echt spijt. Na de afronding kan je echt genieten!! En dan heb je ook nog eventjes tijd om geld te sparen…
Ik ben ook net begonnen met sparen… Hoe eerder ik t bij elkaar heb, hoe eerder ik ga… heb er zoooooooooveel zin in!

niks afmaken hoor, gewoon gaan!
haha nee oke, maak eerst maar lekker af man. zie je wel weer over een jaar of 2 dan:P

Als jij terug kom ben ik er nog. Of je moet een jaar blijven dan ben ik gelijk met jou daar;)

jij bent flauw!!! whaha jammer voor hem dat ie nu niet direct kan gaan, maar zijn tijd komt nog wel!

wel super voor jou trouwens dat jij al zo snel gaat!! :smiley:

Ja ik denk ik kom het hele zooitje hier even jaloers maken gnagna!

is je wel gelukt… bij mij dan… whaha maar ik gun t je hoor!! Ik gun t iedereen… mijn tijd komt ook wel pff zolang wachten :frowning:

kijk aan, dat is nummer 1! maar als jullie volgend jaar gaan, gaan jullie dan allemaal in oktober al naar die open dag toe? naja als manderinho het goed heeft geregeld, zijn wij er ook. wat een gezelligheid!:stuck_out_tongue:

ben ook wel erg jaloers hoor, ik (wij) moet (en) nog een heel jaar wachten

wanneer vertrek je boydw?

ik bel van de week die lui van australienbackpackers.nl even op.
dan hoor ik even hoe en wat het best en makkelijkst is met wat ik wil enzo.
maar ik ben van plan begin december weg te gaan en hier met de zomer weer terug. Half jaar visum. dan wordt het wel eens wat, aangezien ik ook in me uppie vertrek. met zn 2e zou het me weinig uitmaken hoelang ik zou blijven denk ik.
maar de planning is dus met kerst en nieuwjaar op het strand te staan in me korte broek:P

Kijk daar ga je al, als je nog effe wacht kennen we met zijn tweeen en dan kan je langer;)

:zon02:als je tot aug/sept wacht kunnen we met zn allen

ik dacht t, jij zegt t :smiley:

Ook eens! Dus Boydw, gewoon ff een jaartje wachten. Meeste stemmen he;)

haha, ja echt een avontuur mensen! kom laten we met een bus vol gaan rond trekken!
allemaal camera’s mee. ik weet niet wie hier japanner is maar ik niet:P

wie heeft t over een bus vol, is toch gezellig als je een leuk groepje hebt…

In het begin zeker. En dan na een tijdje iedereen zijn weg gaan. Begin een beetje rustig aan en kijken wat de mogelijkheden zijn etc. Vervolgens doen wat iedereen wil voor zichzelf of met zn tweeen door ofzo.

daar heb je een punt, want als je nu gaat ben je de enige backpacker haha:tongue:

ik heb het gevoel dat ik op het verkeerde forum zit:P
wordt hier alleen maar om gepraat! nee je hebt gelijk, ik heb even rond gevraagd maar er loopt nu geen enkele backpacker rond in australie. nou lekker weer:(