Reisgenoot Australie (N-Z) gezocht juni/juli/augustus 2010

haha ja hoor ik heb jullie gezien.

Wat leuk dat er zoveel van dit forum op de infodag waren.
Ik was er ook, ( de enige met een zwarte muts op, en kwam te laat binnen)

Ik had al geboekt, maar wilde toch nog even die informatie meepakken, misschien dat er nog belangrijke dingen waren die ik over het hoofd had gezien.

Ik vlieg 3 februari naar singapore, en 6 dagen later vanuit daar naar sydney.
Zijn er nog meer mensen die deze datum die kant op gaan?>>>
Groetjes!

jemig, dan heb jij zo goed als naast mij gezeten…
zat nog 1 meisje naast mij, daar heb jij op de stoelen ook even mee gesproken. zij wil in november gaan… en naast haar zat ik.
grappig

Was dat tijdens de presentatie zeg maar? ik zat naast een best wel lang meisje met blonde haren, ze zat links van me.

klopt ja, en daarnaast zat ik

Ohw wat grappig! Nouja leuk kennis gemaakt te hebben met je:dag:
Vond je het een leuke dag?
En heb je al geboekt?

ik vond t wel een gezellige middag, ik heb nog niet geboekt, ben net pas begonnen met sparen… helaas duurt dat nog effies dus. Had t liefst gister al vertrokken

Dan ben je een dag te laat;)

Succes met sparen!

whaha
zal wel meer dagen te laat zijn…

jij kan zeker ook niet meer wachten. maar voor je t weet is het 3 februari…

Hm nou ik kan zeker niet meer wachten nee! Eindelijk weg uit die dagelijkse sleur.

Maar aan de andere kant, die voorbereidingen…:slapen:
Dat is niks voor mij, al dat geregel van die verzekeringen en je visum. pff…
Niks geen voorpret.

Hoelang denk je dat je nog moet sparen? en ga je alleen of met dat meisje die tussen “ons” in zat :lol:

voorlopig ben/ga ik nog in mijn remi…
en ik heb geen idee hoe lang ik moet sparen, heb een eigen huis enzo… en daardoor schiet t denk niet zo heel snel op… jammer genoeg.
Maar alles wat ik apart kan zetten zet ik apart. Denk misschien over een jaartje of zo… Zal mijn baan moeten opzeggen, maar ik wil dit zoooo graag… hoe eerder hoe beter

Ja dan word het inderdaad een stuk lastiger om te sparen! Je baan opzeggen moet niet zo’n probleem zijn toch? dat kan je later altijd weer oppakken als je daar behoefte aan hebt, naar australie gaan voor een lange tijd is een ander verhaal als je straks getrouwd hebt en met 4 kinderen op de bank zit :was:

Voor hoelang zou je eigenlijk willen gaan?

ik heb ook niet zoveel moeite om mijn baan op te zeggen, t is wel de baan wat ik altijd wilde, maar australie staat erboven. En ik ben van plan om een jaar in australie te verblijven, wil zo veel mogelijk zien van het land.
en idd, kijk nu is mijn lange relatie net over, dus vond ik nu wel t moment om te gaan…

Oke ja een jaar moet je er denk ik ook wel voor uit trekken als je echt alles wilt zien en niet te gehaast wilt reizen.

Durf je het aan om alleen te gaan? of ga je denk je liever wel samen met iemand,
Ik ga van het laatste uit, anders zat je waarschijnlijk niet op dit forum…

Oh net uit, sorry van de opmerking dan:frown:

oh ik durf zeker wel alleen te gaan, maar… idd ik zou het fijner vinden om samen met iemand te gaan.
maar als ik dus niemand vind die t zelfde wil als ik, dan ga ik gewoon alleen.

Hmm oke oke duidelijk, heb je misschien msn of iets, of vind je dat te kinderachtig. anders kun je me toevoegen want ik kan best begrijpen dat sommige mensen het niet op prijs stellen als we hier zoveel berichtjes neerzetten…

[EMAIL=“kevin2507_v@hotmail.com”]kevin2507_v@hotmail.com is de mijne.

Leuk hoor al die berichtjes!
Heb ik wat te lezen…haha…heb je alles al op orde Kevin?
Groetjes,
Tanja

hee tanja, nee nog niet alles, wel al een gedeelte! het is wel even wat werk hoor om alles uit te zoeken! vooral met verzekeringen enzo!

En weet jij al wanneer je weggaat? en heb je al een reisgenootje?

Hey,
Nee nog geen reisgenootje…heb daarom deze forum aangemaakt hahaha…
Wil weggaan na mijn studie…dus dat wordt volgend jaar zomer (als t goed is) of begin herfst…
het liefst wil ik er nu al zijn, helaas kan dat niet…

Waar kom jij vandaan?
Wat laat je allemaal achter als je gaat? (huisje, werk etc.)

Groetjes,
Tanja

Hey,
Nee nog geen reisgenootje…heb daarom deze forum aangemaakt hahaha…
Wil weggaan na mijn studie…dus dat wordt volgend jaar zomer (als t goed is) of begin herfst…
het liefst wil ik er nu al zijn, helaas kan dat niet…

Waar kom jij vandaan?
Wat laat je allemaal achter als je gaat? (huisje, werk etc.)

Groetjes,
Tanja

Oke oke dus je hebt nog wel even de tijd om rond te kijken!
Haha wie wil er nu niet zijn, zeker nu het weer ook slechter word hier.
Ik kom uit Berkel en Rodenrijs, ligt tegen rotterdam aan,
Hmm achter laten, het enige wat ik echt achterlaat is m’n familie.
M’n werk stop ik mee eind januari, heb ik al doorgegeven en ik woon nog bij m’n ouders dus ook geen probleem met eigen huis of iets!