Reisgenoot Australie (N-Z) gezocht juni/juli/augustus 2010

Ja, die 1000 euro is je eten/drinken, overnachtingen, reiskosten en kleine tours dacht ik.

Hoi Angelique, ik laat me niet afschrikken door je leeftijd hoor :wink: ben zelf 24, en als ik vertrek al 25 :slight_smile:
Neem je ontslag van je baan om te vertrekken naar Aussie? En ga je daar werk zoeken in je beroepstak? Of heel wat anders?

Trouwens, nog meer mensen die van plan zijn om te gaan leren surfen daar? En ook naar de Fiji eilanden willen?
Ik heb er echt al zo’n zin in, kan niet meer wachten!!

Erg he, ik heb er ook steeds meer zin in…maar het duurt nog zo lang!
Ik heb er ook over nagedacht om naar de Fiji eilanden te gaan, maar dan kan je denk ik beter met activity international gaan…daar kan je voor 200 euro meer ook naar Fiji gaan (en 95 euro meer naar Nieuw-Zeeland)…lijkt me vet mooi daar!

echt waar ja? zo goed had ik het nog niet uitgezocht. Ik dacht eigenlijk dat dat wel ‘redelijk goedkoop’ te regelen was… hmmm ga ik eens even info inwinnen over die organisatie. dankjewel!

hi

Fuiji staat inderdaad ook op de (voorlopige planning)

Ik ben trouwens ook al 26 (maar dat staat ook al in mn naam:slywink:) dus volgens mij zijn er wel een aantal iets oudere backpackers bij.

Ik twijfel nog even over de 17e, moet namelijk helemaal uit maastricht komen.

Willen jullie met greyhound/vliegtuig gaan reizen of zelf een auto huren/kopen?

groetjes’
Danielle

Ik wil een auto kopen. Als je een jaar rond gaat reizen is dat het goedkoopst…ook omdat je vaak als je een auto koopt er een tent en dergelijke bij krijgt. Het is ook redelijk goedkoop…benzine is daar de helft goedkoper…(alleen zijn er natuurlijk langere afstanden)…zo’n wicked van lijkt me ook gaaf, is alleen wat duurder…

anders maak je er een dagje van…het is dicht bij schiphol, kan je daarna amsterdam in ofzo.

ik wil ook een auto kopen,scheelt ook kosten met slaapplaatsen enzo.
maar ik ga maar een half jaar, denk dus dat ik alleen australie gaat doen.
misschien op de heenreis nog een dagtrip in singapore ofzo.
en heel misschien kies ik er daar wel voor om ook naar nieuw zeeland te gaan.

kom gezellig!!! :smile:

haha, ik ga mn best doen:smile:

wow, we krijgen zo wel een grote opkomst!
Misschien is het handig om op te schrijven wie er komt en wie niet 17 oktober.
Bijvoorbeeld door dit mailtje te kopiëren en je naam er bij te schrijven

Wel:
Tanja (Kastanja88)

Niet:

Misschien is het ook leuk om te vertellen wat iedereen wilt zien.

Wel:
Tanja (Kastanja88)
Sofie1985

Niet:

Wel:
Tanja (Kastanja88)
Sofie1985

Niet:
Kihu

Wat betreft dat reizen in Australië zelf, ik ga zoals het er nu naar uitziet gebruik maken van die Ozexperience. Volgens mij soortgelijk aan Greyhoundbus. Op www.aussielines.nl kun je de precieze routes (en bijbehorende kosten) zien. Zal wellicht duurder zijn dan wanneer je een auto koopt/huurt, maar voor 3 maanden een auto kopen lijkt me ook niet zo rendabel.

Groetjes,
Kim

heee heee,
hier ook allemaal mensen die naar Aussie gaan:)
ik was ook zeker van plan om te gaan ergens eind 2010
heeft iedereen al plannen enzo??
ik heb een beetje zitten zoeken natuurlijk,
maar er is ook toch zon route zeg maar dat als je die reist
dat het altijd zomer is…
vroeg me af of iemand weet wat die route is aangezien ik het
niet echt kan vinden op internet…
en verder gaan er veel de 17e…?? zat eraan te denken om ook te komen
leer je gemakkelijk veel mensen kennen dacht ik zo…:wink:
xx Suus

hee ik zat nog ff te lezen
over de mensen die vroegen wat nou een gangbaar budget is,
lijkt 1000 euro mij best veel per maand, aangezien
je in australie voor redelijk goedkoop een slaapplek kunt regelen volgens mij,
ligt er idd natuurlijk aan wat je allemaal wilt gaan doen,., maar ik denk dat je ook hele toffe dingen kunt doen van rond de 750 800 per maand,
iniedergeval ik dacht dat dat een beetje het gangbare was…
xx

Wel:
Tanja (Kastanja88)
Sofie1985

Niet:
Kihu
Lauwtjuh (kan niet op die datum)

Hi

wat is het verschil tussen Aussielines en Greyhound? Ik las dat Aussielines over het algemeen iets duurder is? Dus dan zal er ook een iets andere service zijn?

groetjes
danielle

Hey Sofie
Ik ga ook 17 oktober, kom niet uit Arnhem maar dacht dat we misschien kunnen afspreken in Utrecht? Zijn misschien nog wel meerdere die via Utrecht gaan.
Heb inderdaad ook nog geen uitnodiging gehad… zal wel kort van te voren zijn ja.
Najah, en anders zie ik jullie allemaal daar wel:D.

doegg!
xx Laura

Wel:
Tanja (Kastanja88)
Sofie1985
Laura (LauraIsMyName)

Niet:
Kihu
Lauwtjuh (kan niet op die datum)