Reisgenoot Australie (N-Z) gezocht juni/juli/augustus 2010

dat moet iedere maand zijn denk ik, zal een vergissing zijn.

Hey heb je wat met je voeten? Dat is wel vervelend.
20 personen is ook goed denk ik, het is wel iig 200 euro goedkoper (jammer van die 2 dagen extra).

Gr, Tanja

maar goed, 200 euro, das best veel, kan je weer wat leuke dingen doen in oz
ja, ik heb last van mijn voeten… ga nu naar t ziekenhuis voor een foto en orthopeed, kijken wat de behandeling is…

Ik dacht ook dat elke week een vergissing was, maar dat blijkt wel ongeveet goed te zijn.
Je kan met China airlines 1x per maad en met Cathay pacific airlines ongeveer 2x per maand. De prijs die je daar ziet is wel een groot verschil, maar dit wordt weer kleiner als je gaat kijken hoeveel de toeslagen zijn per maatschappij.

Dat is wel beter! Heb je nog beetje een keuze welk deel je weg gaat in de maand.

hallo,

ik ben ook al aan het sparen en ik wil sept 2010 ofzo gaan.
maar wat houd zo`n jumbo vlucht precies in?
en ik ga ook kijken of ik 17 okt kan komen.
ik ben trouwens 19 jaar.

gr. laura

Hoi Laura,
De jumbo vlucht is van Australian Backpackers die maar 1 x in het jaar gaat (september). Dan gaat er een groep van 100 mensen naar australië (ipv 20) en zijn er 5 dagen dat je samen bent (ipv 3). Je kan dan ook nog dingen winnen etc. Moet je anders maar even op hun site kijken. Lijkt me leuk als je 17 oktober ook komt!

Groetjes,
Tanja

hey,
die vlucht lijkt me mischien wel wat
maar 17 okt kan ik nie komen heb een uitje:(
maar misschien ga ik zowiezo wel een andere keer.
gr. laura

jammer dat je niet kan komen…
ik weet eigenlijk wel zeker dat ik het niet red om voor de zomer 2010 voldoende te sparen… dus voor mij wordt het een jaar later…
ik kom nog steeds 17 oktober, heb er veel zin in. alleen raar. ze zeggen aan t einde van de opgave dat je wilt komen, kijk in je mailbox… maar heb nog steeds geen mail van ze gehad… weten jullie hoe dat zit??

heee mensen,
ik ben Suus nu 17 jaar en wil volgend jaar ook ff een kijkje nemen in Australie… moet natuurlijk nog een hoop sparen,
maar Tanjaa had gezegd dat jullie met zn allen naar een bijeenkomst gaan ergens in oktober,
sorry ik denk dat k het niet helemaal snap maar ik kan er niks over vinden, over wie wat waar wanneer hoelaat etcetc…

kan iemand even informatie achterlaten:)
xxx Suus

het is een informatiemiddag van australian backpakkers . nl daar kan je je opgeven voor de informatiemiddag, kost je niets… een aantal van dit topic gaan zaterdag 17 oktober, zou leuk zijn als je ook komt.

haha dankjewel…
ja heb een beetje gelezen dat bijna iedereen van dit topic gaat toch?
is er een link ofzo waar info staat over die dag?? zo ja zou je die dan ff hierop kunnen zetten??

de link gaf ik je in het vorige bericht al… als je dan in het rechter oranje vakje op t woord algemeen klikt, dan krijg je een optie om naar de open dagen te gaan. dan klik je uiteraard daarop, en dan kan je een dag uitkiezen en jezelf aanmelden.
succes

hallo,

Ik wil ook graag volgende zomer naar australie vertrekken voor een maand of 4/5. Zie dat jullie allemaal naar de info bijeenkomst in oktober gaan? zijn er nog mensen van plan een auto te kopen/huren in de zomer?

groetjes
danielle

Hoi iedereen,

ook ik ga in de loop van 2010 richting Down Under!
Wanneer precies weet ik nog niet ivm afstuderen, maar de planning is uiterlijk in november te vertrekken!

Mochten er mensen zijn die het leuk vinden om te chatten over Australië en wellicht een reisgenoot zoeken dan hoor ik het graag! Ik ben een biologiejuf van 26 en wil in Australië reizen, werken, genieten en eindelijk eens bedenken wat ik wil gaan doen! Laat je niet afschrikken door mijn leeftijd!

Het lijkt mij erg leuk om een reisgenootje te vinden met wie het goed klikt om samen de boel op stelten te zetten daar :wink:

Mijn msn adres is [EMAIL=“liekie_kreta@hotmail.com”]liekie_kreta@hotmail.com

Ik hoop tot snel,

groetjes Angelique

Hee mensen!

Leuk om te lezen dat er heel wat mensen zijn die rond die tijd af willen reizen richting Aussie. Wil zelf ook gaan, alleen dan rond september 2010. Hier en daar al wat info opgezocht, zowel bij Australian Backpackers als Travel Active. Ga naar beide bijeenkomsten toe en dan maar kijken wat me het meeste aanspreekt.
Lees ook dingen over sparen … Hoeveel spaar je eigenlijk voor zo’n reis?! Lijkt me erg lastig te bepalen!

Veel plezier met alle voorbereidingen!

Groetjes, Kim

Hi

Das inderdaad wel een goede vraag, wat is een gangbaar budget? Tuurlijk afhankelijk van wat je allemaal wilt doen, maar bv voor eten/slapen/reizen?

groetjes, Danielle :AUSTRALIA

Wat je veel hoort is dat je ongeveer 1000 euro per maand nodig hebt. Hoger als je veel doet, lager als je niet veel doet…

is dat incl overnachting enzo?

Hallo allemaal, leuk dat er weer nieuwe mensen bijgekomen zijn!
Gaan jullie allemaal nog naar de open dag van 17 oktober? En spreken we dan in de Lobby af ofzo?
Laat me nog maar even weten als er mensen vanuit richting Arnhem komen met de trein, misschien stukje samen reizen? Of we meeten op het station vlakbij het hotel.

Ik heb nog geen officiele uitnodiging ontvangen van Australien Backpackers, verwacht dat dat kort van te voren zal zijn?

Ik reken inderdaad 1000 euro per maand (exclusief ticket) Dus wordt nog ff flink sparen :stuck_out_tongue: