Ja jammer dat jullie allen van plan zijn om later te vertrekken. Ik hoop dat er nog iemand is die in juni gaat…
Ik ben me nog steeds aan het oriënteren. Wel heb ik al ongeveer een idee hoe ik wil reizen en wat ik wil zien, maar niets staat vast…wat ik eigenlijk ook niet erg vind (Just go with the flow)
Nou balen (voor mij dan ;-))dat jullie allemaal een stuk later vertrekken dan ik.
Ik lees wel wanneer jullie allemaal afspreken en of het voor mij nuttig is om te komen…
Hoi allemaal!
Leuk om te lezen dat iedereen hier zo samen werkt!
Ik ga zelf ook naar Australie, maar kan pas in oktober weg.
Iemand die ook in oktober gaat?
Ik loop te denken over de grote AB Jumbo-vlucht van 6 oktober. Mensen die ook met dit in hun hoofd lopen, let me know!
ik ben lisanne over 3 weken word ik 22. en wil in de maanden juni, juli en augustus weg zit zelf te twijfelen tussen zuid afrika en australieen/nieuwzeeland. vooral om dat in de maanden dat je wilt gaan dan daar winter is en niet koud is maar wil wel graag wat informatie met je wisselen want vind het leuker om met iemand samen te gaan en dat je ook nog beetje in je eigentaal kan praten ben namelijk niet zo goed in engels. en met 2 meiden ben je toch wat minder kwetsbaar ook al valt dat ik australieen en nieuwzeeland wel mee en vergelijking tot afrika.
hoor wel wat en hoe jij het al gepland heb en wat je ideen zijn
ik weet nog niet hoe dit precies werk dus vandaar dit berricht. ben er nog niet zo lang op:S.
jullie gaan dus met een aantal meiden afspreken die allemaal de interresse hebben om te reizen in de maanden juni,juli en augustus.
alleen heb beetje probleem dat ik niet voor 3 in utrecht kan zijn omdat ik nog werk tot 13.00 uur. kunnen we later afspreken of iemand mij even laten weten waar jullie ergens heen gaan bar of waar jullie ook afspreken. kan dan evt. later komen.
Voor mij maakt de tijd niet zo heel veel uit, ik weet alleen niet of alle anderen dan ook kunnen.
Maar ik begrijp uit jouw verhaal dat jij de maanden juni, juli, augustus weg wil. Het plan van de meeste mensen hier is geloof ik om pas augustus september weg te gaan voor een paar maanden/jaar. Ik ga bijvoorbeeld pas begin september weg.
Van mij ben je op 3 april wel van harte welkom hoor!
Ik geloof dat het plan was om gewoon ergens op het centraal station Utrecht af te spreken.
En dan de keuze maken tussen Afrika en Australië/N-Zeeland, dan zijn wel twee heel verschillende dingen! haha. Het lijkt me zelf niet zo fijn om in mijn eentje naar Afrika te gaan… die stap zal ik niet snel nemen. Ik ga aan de andere kant wel in mijn eentje naar Australië… tenzij er nog iets voortbloeit uit die afspraak ;).
3 april staat dus vast!!
3 uur Is prima op Utrecht Centraal Station…
zullen we via prive berichten even onze nummers uitwisselen.
dan staan ze niet zo op de site en dan kunnen we tenminste bellen mochten we vertraging hebben,trein missen, of gewoon verdwaalen.
we hooren het wel.
groetjes jenn en lauwtjuh
even voor de duidelijkheid dan staat alles vast.
13.00 uur op utrecht centraal op zaterdag 3 april.
hoop dat we iedereen daar zien.
groetjes jenn en lau
Laura heeft gelijk…ik heb dezelfde plannen als jij: sterker nog: Ik heb al een vlucht geboekt staan op 17 juni. Ik heb inmiddels van een ander meisje (Zoe) een berichtje gekregen en wij zijn nu over en weer aan het mailen over een datum om ff ergens te ontmoeten… Lijkt het je ook wat??