Hoihoi,
Ja een keertje gewoon afspreken is inderdaad een leuk idee!
Iemand suggesties voor waar en wanneer? Centraal punt is misschien wel makkelijk… bijvoorbeeld Utrecht?
Lijkt me leuk!
groetjes,
Laura
Hoihoi,
Ja een keertje gewoon afspreken is inderdaad een leuk idee!
Iemand suggesties voor waar en wanneer? Centraal punt is misschien wel makkelijk… bijvoorbeeld Utrecht?
Lijkt me leuk!
groetjes,
Laura
dat eerste berichtje van jenn of we zullen afspreken is btw van mij:D
zij is die vriendin die meegaat maar stond nog op mijn comp. ingelogd dus vandaar.
maar als iedereen het leuk vind om een keer af te spreken dan moeten we dat binnenkort even doen.
ergens op een centrale plek waar iedereen kan komen.
heeft iemand een voorstel?
Hey!
Ik zit momenteel al in Sydney. Werk hier 3 maanden als aupair. Tot 9 juni en dan is het plan om 2 maanden te gaan reizen.
Me ticket staat terug op 27 juli, dus ik ga hoe dan ook 2 maanden reizen. Al wil ik ook liever niet alleen. Ik weet niet of je inmiddels al wat gepland hebt?
Groetjes,
Dominique
Iedereen wil rond september/oktober gaan, toch?
Laten we dan ergens in april (dat is ruim genoeg van te voren lijkt me) afspreken, een zaterdagmiddag in Utrecht (centraal genoeg?)??
:chin:
Ja hoor, ik hoor wel wanneer iemand een datum weet.
Dat zal vast nog wel een probleem worden…
doegg!
Voorstel: zaterdag 27 maart 14.30u op Utrecht Centraal (en dan op zoek naar een plekje waar we kunnen zitten)
Reacties/opmerkingen/ideeen zijn welkom:wereld:
ja hoor, 27 maart kan ik wel.
Hoi avonturiers:AUSTRALIA,
Wat een gezellige reacties! Laat ik nou toevallig in juni-juli en augustus naar Australië gaan en alvast wat gezellige mensen van te voren willen ontmoeten. Ik zal mezelf even voorstellen: Ik ben Wendy, 24 jaar ben in 2008 afgestudeerd als orthopedagoog in Leiden en ik ben momenteel werkzaam in de kinderpsychiatrie. Ik ben sportief, houd erg veel van lachen en houd van avontuur. Het lijkt mij erg leuk om van te voren even ergens af te spreken zodat we onze ideeën en reisplannen naast elkaar kunnen leggen en kijken of het klikt…
Ik moet eerlijk zeggen dat ik nog niet alle reacties van iedereen gelezen heb, maar ik hoop dan iedereen (die in ieder geval ook in juni-juli en aug gaat) te zien op 27 maart.
Misschien tot dan :dag:
Groetjes Wendy
Hoi Wendy,
Een tijdje geleden had ik dit forum aangemaakt, omdat ik toen van plan was in juni-juli-augustus te gaan…uiteindelijk heb ik toch besloten om in september te gaan…ik zit zelf nu in mijn laatste jaar en studeer pedagogiek…werk momenteel bij een kindertehuis…grappig dat jij ook in die richting zit…Ik denk wel dat de meeste die op dit forum zitten later weggaan dan juni-juli…veel gaan er in augustus/september en oktober…ik ga pas dan omdat ik in juni afstudeer en je weet natuurlijk nooit hoe het gaat lopen…
Leuk dat je ook gaat! Al veel voorbereid?
Groetjes,
Tanja
ik kan 27 maart ook.
utrecht is idd denk het meest centraal gelegen.
Ik zou 27 maart ook kunnen.
Groetjes,
Tanja
Mooi vooruitzicht dat er zoveel mensen kunnen
Ook de tijd voor jullie allemaal handig?
Wat een reacties sinds ik de laatste keer hier was!
Ik ben ondertussen in volle voorbereiding voor mijn trip. Ik begin as maandag met afstuderen en ben dan eind juli klaar als het goed is. Nog even kijken wanneer het gebeuren dan verdedigd moet worden weet ik niet maar ik geloof of ook in juli of eind augustus. Dan wil ik daarna zo snel mogelijk vertrekken!
Dat zal dus rond begin september worden! Ik wil in iedergeval voor Defqon Australia in Sydney zijn:teeth:
Ben nu al lekker bezig met allerlei spullen bij elkaar te zoeken, veel voor mn verjaardag gekregen een paar weken terug. Daarnaast ook al flink aan het sparen.
Wat zijn jullie plannen ongeveer, qua route? En hoelang willen jullie gaan?
Groetjes, Marijn
Hallo allemaal,
inderdaad erg veel nieuwe berichten hier:thumbsup:
Zoals het er nu uitziet ga ik pas in november vertrekken, later dan gepland maar dus ook geen optie om evt met de groep mee te gaan. ik wens iedereen in ieder geval veel plezier met de voorbereiding!
groetjes
Danielle
jenn kan ook en de tijd komt ook wel goed.
ik neem aan utrecht centraal.
Utrecht Centraal lijkt me inderdaad het meest handige ![]()
ik wil geen spelbreker zijn maar jenn en ik kunnen geen vrij krijgen op 27 maart:(
maar die week ervoor 20 maart kunnen wij wel.
misschien als het iedereen uitkomt kunnen we het naar en week eerder verzetten zou wel leuk zijn.
ik hoor het wel.
Ik kan de 20e eventueel ook.
En jullie?
Kijk goed bezig hier, iedereen!
Zelf kan ik de 27e net, maar de 20e zeker niet in verband met een andere reis (New York here I come :wub: )!
Mijn voorstel zou dan zijn een weekje later dan de 27e, namelijk 3 april of gewoon een dagje later, namelijk 28 maart af te spreken.
Maar! Als iedereen verder gewoon de twintigste kan, gaat het voor mij helaas over…
Hoe staan alle plannen ervoor, trouwens?
:chin:
Hallo allemaal!!
Tijd geleden dus ik dacht laat ik ook maar weer is wat schrijven!
Zoals jullie weten gaat het voor laura en mij de 27e niks worden!
Het is balen maar het is niet anders…
20 of 28 maart zouden wij er wel bij kunnen zijn!
Ik hoop dat dit geregeld kan worden!
Groetjes Jenn&Lau