Reisgenoot Australie (N-Z) gezocht juni/juli/augustus 2010

oke dan .
is goed hoor dan horen we het wel :D:)

ik kan het nu ook niet vinden op die datums op cheaptickets.nl
maar via budget air zie ik wel aan de zijkant staan malysie airlines ticket€399,- +tax en die tax bij malysie airlines is geloof ik €400,- ofzo.
maar dan geeft die aan dat die niet op de gekozen datum vliegt.
als ik op malysie airlines.com kijk dan staan sommige datums al uit verkocht in ieder geval de goedkoopste klasse maar je hebt nog wel €455,- +vliegtax komt uit op:€1296,14 dat is heen 1sept en terug1 dec. misschien als je op andere datums kijkt kan je wel nog goedkoper.
dus kan wel zo goedkoop maar zie nu al een hoop uitverkocht.
en je kan niet terugkomst datum in maart doen want dat ligt te ver in de toekomst.

okeej dan 1296 is wel heel duur :(:frowning:
een andere optie is later gaan volgesmij is het dan goedkoper in oktober vond ik er 1 voor 800 euro , maar wat heb jy bij aankomst staan sydney , darin , cairns?

hallo,
ik heb wat gelezen op dit forum.
en jullie zijn dus van plan om met een groep te gaan?
hoe groot is de groep inmiddels?
ik zou zelf ook graag willen gaan maar niet alleen, en een vriendin van me is aan het twijfelen of ze wil gaan.
maar met een groep lijkt me dan ook heel leuk.
willen jullie alleen in het begin samen reizen of heel de reis?
en is jullie plan alleen australie of ook nieuw zeeland of fiji bijvoorbeeld?
ik ben zelf 18 jaar, en jullie?
en mijn plan zou zijn om in oktober te gaan en dan een half jaartje.
maar wil nog niet te veel vastleggen voor de terugreis.
ik hoor het wel!
groetjes

ik heb op sydney gezocht.
to mich3lle91:
misschien dat we starten met een groep en gewoon daar ons eigen weg gaan volgen.
ik ga met een vriendin.
en ik plan alleen australie maar als ik daar kom en ik wil naar nieuw-zeland dan ga ik gewoon.
ik ben van plan om in september te gaan.
en ik ben dan 20 en die vriendin is dan 18.
ga jij met een losse ticket of wil jij met een startpakket via een organisatie?

wie gaat er zaterdag naar de bijeenkomst van activity international?

groetjes

Weet je ook wanneer en waar dat is ?

hey,
ik wil denk ik ook wel naar NZ, en lijkt me wel leuk met een groep dan.
september is voor mij ook wel een goede tijd om te vertrekken.
ik weet nog niet of ik mijn vlucht zelf ga boeken, weet ook niet hoe het zit met zo’n flexibel ticket. en ik denk dat ik wel een starterspacket wil van activity international
waar wonen jullie eigenlijk ergens?

zaterdag begint om 11.00 uur in amsterdam in een stay okee hotel.
staat op de site aan de linkerkant.

ik kom uit noordwijk.
jij mich3ll391?

Denk dat ik er niet bij ben . (ben ziek :frown::frown:)

at mich3ll391 : Ik kom uit Barneveld :).

ik kom uit wouw, dat ligt bij roosendaal…
maar meetings van activity international, dat klinkt wel leuk ja.
is gewoon info over wat zij aanbieden ofzo?

ja op de site staat het progamma.wat ze allemaal gaan vertellen.
is morgen al om 11.00 uur ergens in amsterdam:Dmaar dat staat ook allemaal op de site.
beterschap gertje

helaas ben ik niet gegaan miste mijn overstap:D
dus heb lekker geshopt met die vriendin:D
heb me prima vermaakt, maar helaas geen info voor iemand:D

Ha! Ik zit er nu toch over te denken om gewoon “op mezelf” te gaan… De data van AB in september/oktober pakken voor mij net niet goed uit, en een vriendinnetje die al een jaar is geweest weet precies wat ik wel en niet moet regelen de eerste dagen.

Ahum :hihi: Mijn plan verandert dus nog met de dag!
:chin:

Hoi allemaal,
ik ben Nienke, 22 jaar en zo goed als klaar met mijn opleiding HBO verpleegkunde (alleen die verdomde scriptie nog afronden) ik ben van plan zodra ik genoeg geld heb (en m’n studie afgerond natuurlijk :wink: down under te gaan voor ten minste een half jaar tot een jaar. Dit afhankelijk van de financien en hoe het bevalt natuurlijk.
Heb zelf zo het plan te gaan ergens tussen juni en september en zoek eigenlijk leuke en gezellige mensen om de eerste dagen/weken mee op te trekken/reizen.

Groetjes,
Nienke =)

Nou ik meld me hier ook maar weer eens :wink:
Ik ben inmiddels heeeel erg aan het twijfelen, mn plannen veranderen steeds. Heb nu iig besloten dat ik in eerst in stantie alleen een ticket koop (met of zonder starterspakket, dat weet ik nog niet) voor naar Australie, en vanaf daar regel ik dan wel tickets naar N-Z en Fiji.
Ik ben er ook wel voor om samen met een groepje te gaan >>>

die vriendin die mee wilde gaat zowiezo mee,
en een andere vriendin gaat waarschijnlijk ook mee.
misschien is het leuk als we eens met zijn alle ergens afspreken?
ik hoor het wel wie daar zin in heeft.
dan kunnen we misschien een keer een datum prikken.

Hey vind ik een goed idee, er was ooit een poging maar dat liep mis…als er op een plek bewust wordt afgesproken gaat het gemakkelijker denk ik…Groetjes,
Tanja

Ik ga aankomend weekend naar een bijeenkomst van AB. Ik geloof dat zij helemaal niet vliegen op Melbourne, maar er alleen een startpakket aanbieden. Misschien dat ik dat dan ga doen!
Als er een keer een meeting komt van hier, dan wil ik er best wel bij zijn. Ben benieuwd naar ieders plannen!

:chin:

Hallo…

Jaa ik Hoop zeker dat we elkaar kunnen ontmoeten!
Het lijkt mij echtt gezellig… En misschien hoeven we dan niet eens met een organisatie mee maar dat we zelf een groepje kunnen vormen voor de eerste paar weken bijv…
Alleen is het lastig dat iedereeen van ver weg komt dus hoop ik dat we hier wel uit komen!

groetjesss Jenn

Hoi allemaal,
lijkt me leuk ergens centraal eens af te spreken om plannen, interesses e.d. eens door te spreken tijdens een drankje ergens ofzo.
Ik ga aankomende zaterdag overigens ook naar de AB meeting!

Groetjes :slight_smile:
Nienke