Hoi allemaal,
Even voor de duidelijkheid…
Hoe laat spreken we af, van de één hoor ik 13.00 en de ander 15.00
En waar op Utrecht Centraal spreken we af?
Reken maar nog op nog een persoon iig…
Groetjes,
Tanja
Hoi allemaal,
Even voor de duidelijkheid…
Hoe laat spreken we af, van de één hoor ik 13.00 en de ander 15.00
En waar op Utrecht Centraal spreken we af?
Reken maar nog op nog een persoon iig…
Groetjes,
Tanja
Ik dacht om 13:00?
Het is misschien een idee om bij de AH to go af te spreken in de stationshal?
13.00 utrecht centraal.
en bij de ah is goed denk ik.
ben er nog nooit geweest maar dan hebben we inderdaad een punt waar we afspreken.
dus 13.00 uur utrecht centraal bij de ah to go.
tot zaterdag
hey,
ik vond het super gezellig.
leuk om iedereen eens te zien.
misschien kunnen we vlak voordat we gaan nog een keer afspreken.
-x-
Ik vond het ook super gezellig en een goed idee om nog een keer af te spreken voor we gaan.
Zo zien we hoe ver we zijn gekomen vanaf gister…
X Tanja
hey,
is iedereen al wat verder gekomen?
jenn en ik hebben inmiddels ons ticket geboekt.
en laura ook hoorde ik.
ben benieuwd hoever de rest is gekomen.
groetjes laura
en wanneer gaan jullie? groepsvlucht of individueel?
ik ben aan het overwegen om mee te gaan met de groepsvlucht van 8 juli
Ik heb zaterdag met tickets gekocht
Vertrek datum 1 november
We (2pers) gaan voor 2jaar werken en reizen
En werken met de natuur ![]()
Ik vlieg 29 augustus in mijn uppie! Moet alleen mijn visum (working holiday visa) nog even aanvragen. Weet iemand hoe lang van te voren je dat moet doen? … heb namelijk wat gezeik met het aanvragen van een creditcard en dat duurt nog wel even.
Ik krijg er helemaal kriebels van dat iedereen al een ticket heeft geboekt! Moet nog even wachten, kan niet wachten maar doe het toch hahaha…
Weet nog niet zoveel over credit cards, vind het jammer dat we zoiets moeten aanvragen…
Je hebt er geloof ik wel een heleboel sites voor en misschien kan je de australische ambasade bellen?
X Tanja
Ja… op de site van de ambasade hebben ze het over 2 werkdagen, maar ik heb wel eens verhalen gehoord dat het drie maanden duurde!! Najah, ik vraag anders wel even aan iemand in de familie of ik zijn/haar creditcard mag gebruiken, dan betaal ik het wel terug ofso.
Ik krijg nu ook helemaal de kriebels (heb volgende week ook nog eens eindexamens!!!), vooral nu ik echt een datum heb. Ik heb al geregeld dat ik van de dag na mijn examen tot de week voor ik weg ga, ga werken. Even geld verdienen en daarna lekker daar vakantie vieren.
Ja ik moet eigenlijk wel een creditcard aanvragen omdat je die daar gewoon nodig hebt. Maar ik zit op de middelbare school en ik heb geen vast inkomen. Ben vandaag wel bij de bank geweest en ze hebben maar even mijn tegemoetkoming scholieren als ‘inkomen’ genomen en zo de creditcard aangevraagt. Maar ze konden mij niet garanderen dat dit geaccepteerd wordt. Pfft… wat een gedoe.
Najah, als ik mijn visum heb dat heb ik zo’n beetje alles geregeld. Dan is het alleen nog een kwestie van mijn backpack inpakken ;).
Voelden jullie er nog iets voor om nog een keer af te spreken voor we vertrekken?
groetjes!
misschien kan een van je ouders een creditcard aanvragen als je goede afspraken maakt en niet meer uitgeeft dan je hebt gespaard komt het vast wel goed.
maar aangezien iedereen zo`n beetje alles geregeld heeft en we nog maar 2 maanden hebben leek het mij een leuk idee om nog een keer af te spreken.
denk dat utrecht centraal weer het meest centraal gelegen punt is alleen nog een datum dus ik zou zeggen wie weet wat?
zowiezo 6 augustus niet en voorderest kan ik heel de maand augustus.
-x- laura
Heb toch een creditcard gekregen!
Uhm… ik kan denk ik alleen in de weekenden… en ik heb misschien tussendoor nog een dagje vrij. Of het moet na 5 uur zijn…
Nou, eerste poging: zaterdag 10 augustus rond het middaguur?
10 augustus is op een dinsdag maar als wij het 2 weken van te voren weten kunnen wij vrijvragen.
en zaterdag 7 augustus zou kunnen maar niet te vroeg want dan zijn wij aan het bijkomen van een bruiloft.
dat van defqon moet je je aanmelden ik heb daar wachtwoorden voor dus als je dat wil moet je mij ff mailen.
-xxx-
Oh… ik zit bij de verkeerde maand te kijken… Oeps!
7 augustus dan.
wij kunnen in ieder geval.
ik hoor het wel van de rest
-x-