Lindaaa:
haha heel leuk en gezellig! Zo leer je elkaar allemaal goed kennen, en word t echt een gezellig clubje, en krijg je band met elkaar ook nog!
hihihi nou t hoeft niet hoor! ik ben er paar maanden terug ook zo ingestapt!
Enja ik ben wel van plan om die kant op te gaan, dat wou ik altijd al,en nu met een askim daar maak je die stap wat makkelijker!
**Linda: **Welkom hier! Ikzelf ga ook in Okt/nov naar Side om mijn vriend (hopelijk) op te zoeken hihi. Ik ken mijn askim al wel heel lang maar heb nog maar pas (opnieuw) een relatie met hem. Dus zit een beetje in hetzelfde schuitje als jij
ok ik zal eens gaan kijken en mee doen denk ik.voelt allemaal nog een beetje vreemd.het lijkt net of iedereen al langere tijd bij hun vriendje is en ik juist helemaal nog niet weet hoe het zit tussen ons.het is wel leuk om een band met de meiden hier te krijgen dus ik zal het even aankijken.
hoi bedankt voor je reactie.
ben heel benieuwd hoe het tussen jullie is?al vaker bij elkaar geweest en hoe gaat dan precies.reis je alleen en zit je dan in een hotel?
wil eigenlijk ook die kant op maar weet nog niet precies van hoe of wat dus als je je verhaal met mij kan delen heel graag.
hoi bedankt voor je reactie.altijd fijn om iets te horen.zeker als je hier net aan begint.
al 2 jaar samen.dat moet een heerlijk gevoel zijn.maar vaak ook lastig denk ik.
hoelang ga je naar hem toe?en je bent vast al vaker geweest.hoe was dat?
linda : eind okt ga ik voor een weekje naar hem toe en dan in dec voor 2 weken . nu ben ik 2 maanden in turkije en ga volgende week terug naar huis . in totaal ben ik zo 5 keer terug geweest en die periodes waren altijd super ! soms is het wel lastig zoals de communicatie want hij kan bijna geen engels maar nu kan hij toch al wat nederlands en dat maakt het wel veel makkelijker .
voor hoelang ga jij terug ?
hmmā¦de vraag voor hoelang ik terug ga.kan ik helaas nog geen antw op geven.ik heb y deze zomer ontmoet en het loopt nog niet helemaal super nu ik terug ben in ned.weet niet precies hoe zn gevoelens naar mij toe zijn.het is soms erg lastig allemaal.en daarom moet ik gewoon terug.we hebben het erover om elkaar zo wie zo met kerst te zien maar het liefst ga ik in okt/nov nog even snel een paar dagen heen.als dit mogelijk is.ik moet het allemaal nog even zien. wat fijn dat je nu zo lang bij hem kan zijn en dat het zo goed gaat tussen jullie.nederlandse taal is ook wel erg moeilijk.dus knap dat hij dat al een beetje oppikt.bij elkaar zijn is erg fijn maar elkaar begrijpen ook.en leuk om te horen dat de tijd die jullie samen waren en zijn super was.hopelijk ga ik die tijd ook krijgen.
als je naar hem toe ging, boekte jij dan een hotel in de buurt van zijn werk/huis en ging je alleen of samen met iemand?
ja dat had ik ook in het begin of hij het wel echt meende of niet .
hebben jullie veel contact ?
hopelijk kan je snel terug gaan !
ik heb het voordeel dat mijn oma hier woont dus ga ik altijd bij haar gaan logeren samen met men askim . inderdaad nederlands is moeilijk maar omdat hij toch wel redelijk duits kan is het wel makkelijk voor hem om nederlands teleren omdat erveel woorden op elkaar lijken
oh wat heerlijk dat je oma er woont.dat is wel een groot voordeel.
en gelukkig kunnen je dan toch goed communiceren.
mijn askim is ook erg taalgevoelig, spreekt gelukkig erg goed engels en ook ned gaat hem goed af net als duits en logische turks(waar ik niks van snap)hihi.
we hebben niet heel erg veel contact, bellen en smsen is hem simpelweg gewoon te duur en hij werk 6 dagen in de week in het hotel.en de tijden die hij werkt is echt onwijs veel.zoals de meeste jongens.hij heeft geen tijd om op internet te gaan want hij overnacht bij een bungolowpark voor het personeel.dus ook geen comp daar.erg balen.als we bellen dan bel ik hem.en wat zn gevoelens voor mij zijn weet ik dus niet precies.hij zegt me te missen en hoopt me snel te zien.maar blijft moeilijk.daarom wil ik terug om te kijken en erachter te komen of het wat is/kan worden.ben echt gek op hem.hij moet nog 1 jaar school en zodra hij in okt/nov weer thuis woont heeft hij meer tijd voor mij via skyp, mail enz.daar hoop ik ook op.
we praten er wel over om elkaar te zien.kerst vooral maar liefst ga ik eerderā¦we zullen zien.die gevoelens en gedachtens soms om gek van te worden.en als ik gaā¦tja hoe gaat het allemaal in zn werkā¦ik zal het moeten uitzoeken.en hulp van iedereen is welkom.daarom bedankt voor je reactie
ja turks is heeel moeilijk snap er niks van ! haha
je hebt hier een topic over goedkoop bellen en smsen je moet maar eens rondkijken .
ja in turkije werken ze veel uren wat het moeilijk maakt om elke avond op msn tekomen
ik heb altijd al geluk gehad dat hij elke avond online kon zijn maar daar zal ook verandering in komen want hij heeft nu ander werk .
hopelijk kan je in okt gaan dan zul je ook meer duidelijkheid krijgen over jullie relatie en hopelijk heb je dan een super tijd maar dat zal wel zo zijn !
Ik heb mijn vriend deze zomer leren kennen, en ik ga in oktober alweer naar hem toe. om voor mezelf uit te zoeken hoe het zit. ik wil hier niet te lang mee wachten omdat ik hem ook gewoon ontzettend erg mis. ik bel hem dagelijks, omdat het voor hem te duur is, maar soms loopt het een beetje uit de hand. hard gespaart voor een vliegticket, helaas nog niet al het geld bij elkaar ,en dan 22 oktober zijn kant op. hij werkt gelukkig niet meer, en is nu bij zijn familie. hij heeft zijn familie over mij verteld, en wilt graag dat ik ze ontmoet. alleen lijkt dat me een beetje eng, doordat je de taal niet spreekt, en volgens mij maakt dat het allemaal een beetje ongemakkelijk?
wat ontzettend leuk dat je in okt weer naar hem toe gaat en dan ook nog eens zijn fam gaat ontmoeten.wat spannend allemaal, maar het komt vast helemaal goed.en ja de communicatie zal wat moeizaam zijn maar gelukkig is je vriend bij je en dan komt het vast goed.even een eerste indruk van zn fam is natuurlijk super leuk.
dapper van je om zo snel weer terug te gaan.ik zit hier ook aan te denken en hopelijk gaat het gebeuren ook.de twijfels die er nu elke keer zijn wordt ik ook maar gek van en als ik terug ga weet ik vast en zeker meer.
leuk om eens gesprekken met je uit te wisselen
Nienkee: geen zorgen maken meid! Toen ik voor het eerst terug ging voor mijn lief, toen bleef ik meteen 1 week bij zijn familie in huis⦠En ondanks dat ik wel wat turks spreek kan ik ook echt geen gesprek met ze voeren⦠Maar met handen en voeten kom je er wel!!!
Linda, wij (mijn dochter en ik) gaan als het goed is ook in oktober november terug naar Side. De 1e keer terug hebben we een hotel geboekt met zijn 3en, nu willen we iets langer blijven en gaat hij op zoek naar een appartement voor ons, want voor langere tijd een hotel is niet te betalen en ik wil graag weten hoe het echte leven daar en met hem is.
Linda, ik ga de laatste week september voor 2 weken naar Side. Mocht je het āengā vinden om alleen te gaan, zijn er zo te horen zat meiden die sept/okt of november hun vriend op gaan zoeken.
Ik denk dat we allemaal die twijfels hebben gehad, zal ik wel, zal ik niet, wat als⦠Als je de kans hebt zou ik het gewoon doen. Als het niet werkt, weet je waar je aan toe bent. Werkt het wel,⦠nou dan ābegint de ellendeā eigenlijk pas. Ga je nietā¦zul je het nooit weten en wellicht spijt krijgen.
ja twijfels twijfels twijfels.
ben er over uit om zo wie zo te gaan.weet alleen nog niet precies wanneer.jij al vaker terug geweest en reis je altijd alleen?en grappig dat je zegt dat de ellende begint wanneer het werkt.heerlijke humorā¦zit hier met een grijns nu.ben heel benieuwd hoe iedereen dat ook allemaal doet met werk.ik heb 3 weken vak gehad en om nu en met kerst weer vrij te vragen haha.je wilt wat en het zal me lukken om er heen te gaan.maar ook benieuwd hoe jullie dat doen.waar zit jou askim?in side of in de buurt daarvan?
lindaa: hahaa jaa dat snap ik! je kun nie om de tijd vrij vragen lol2lol2lol2
Hoe ik dat doe??? ik heb sinds kort een vast contract gekregen (niet zo heel veel uren 20,maar ben ik harstikke blij mee omdat ik in de vakantie periodes maar 4uurtjes kreegā¦) en toen zei mn baas al kun je mooi weer naar turkije! Waneeer ga je?? dus die weet al dat ik in november ga en dat is volgens mij niet zown heel probleem hahaha (ga ik vanuit )
Ik vraag me dat soms ook af hoor! dan gaan er meiden om de 2,3 maanden dan denk ik hmmm mogen die dan zo vaak vrij vragen?!
Linda, je moet zeker gaan anders zal je er echt spijt van krijgen ik denk nu ook achteraf ik had gewoon terug moeten gaan⦠En nu moet ik hem ongeveer twee jaar missen omdat ik met school zat die tijd en hij nu in dienst zit voor 15 maanden⦠En hem waarschijnlijk pas volgend jaar zomer weer in het echt zie. Dus als je kan moet je echt gaan dan weet je gelijk of het wel wat word omdat je nu nog twijfels hebt & misschien word het wat als je er bent en misschien niet maar dan weet je dat wel gelijk dus pak je kans hihi en ga er voor !