Over 2 weken vertrek ik naar mijn vakantieliefde..

Hallo allemaal!

Ik zal me eerst even voorstellen want ik ben nieuw op dit forum.
Mijn naam is Lindsey, 21 jaar en woon in het zonnige Brabantse zuiden.

In mei ben ik een week naar Side op vakantie geweest met mijn moeder. Iedere dag kwam er een jongen die werkte bij de watersportverhuur op het strand een praatje maken, zich netjes voorstellen, vertellen wat hij doet en gewoon een praatje maken.
Natuurlijk zag ik wel dat dit een aantrekkelijke man was maar ik had geen zin in al die charmeurs!
Maar uiteindelijk kwam ik hem donderdag middag tegen op het strand, hij sprak me aan; ga je ook weleens naar de discotheek in het hotel? Nee want de jongeren in het hotel zijn allemaal wel erg veel jonger dan ik! Vind je het leuk om vanavond met mij op het strand koffie te drinken vroeg hij toen! Hij zag aan mij dat ik twijfelde en stelde me meteen op mjn gemak, ik haal je op bij de ingang van het hotel en breng je ook weer terug, we zijn gewoon hier op het strand waar je iedere dag ligt te zonnen dus in 2 min ben je weer terug in het hotel! Nou vooruit dan! En ja hoor daar stond ie met zijn brommertje op me te wachten! Hij had een fles Fanta meegenomen en liet mij deze openmaken zodat ik kon zien dat hij er niets geks mee gedaan had! Tja en toen was het zo onwijs gezellig dat we de volgende dag ook afspraken! Helaas moest ik daarna alweer naar huis… Tijdens ons afscheid was ik dus nogal koeltjes en afstandelijk omdat ik niet verliefd wilde worden. Eenmaal terug in de hotelkamer toen ik in mijn eentje naar de sterren zat te kijken kwam daar dan toch het gevoel van shit ik moet morgen naar huis en zie hem niet meer!
Hij had me al toegevoegd via facebook en zo begonnen we bij thuiskomst te mailen… Paar keer per week, toen wisselde we telefoonnummers uit en hadden we dagelijks contact en ook via skype!
Er zijn dagen bij dat ik niets van hem hoor en dan maak ik me druk omdat ik mijn vliegticket geboekt heb en totaal afhankelijk ben van hem als ik in Turkije aankom! Ik logeer namelijk een week bij hem in zijn appartement! Hij komt me ophalen op het vliegveld…
Natuurlijk vind ik het onwijs spannend, maar gelukkig staan mijn moeder en vrienden achter me! Maar hoe dichterbij het komt hoe meer de twijfels toe beginnen te slaan! Wat als hij niet op het vliegveld staat, wat als…
Ik heb me goed voorbereid door hotels in de omgeving te zoeken waar ik naar uit kan wijken als het tegenvalt ook ben ik van plan een auto te huren!

Zijn er meiden die eenzelfde avontuur aan zijn gegaan? Wat zijn jullie ervaringen? En gaan er toevallig nog meer meiden naar Side de eerste week van juli?

Ik ben benieuwd!

Groetjes Lindsey

Wow meid wat spannend! Hoop dat alles natuurlijk goed gaat en jullie heerlijk kunnen genieten!

Ik woon in Manavgat, en ja, heb dit dus ook min of meer meegemaakt :wink: Al ging ik de eerste paar keer gewoon in het hotel waar mn huidige man werkte. Zo zag ik hem de hele dag, en was alles geregeld :wink:
Maar genoeg meiden die het wel zoals jou hebben gedaan denk ik!

Heel veel plezier meid!

@linds

oeh spannend:) ja er zijn genoeg meiden die dit mee hebben gemaakt en hun verhaaltje hier kunnen vertellen. zo ook ik :slight_smile: denk dat het bij iedereen wel ongeveer op dezelfde manier is gegaan. myn askim wilde naar een restaurantje en dan zou mijn vriendin meegaan en myn vriend met zyn vriend. toen ik weg moest dacht ik ook sh*t… dit en dat.

toen was ik nog maar 17 nu ben ik 18 en al 2 keer terug geweest en ik heb me ticket geboekt voor de volgende keer. ik zit in kusadasi niet in side helaas.

super spannend voor je je weet nooit of het goed gaat je moet gewoon het beste hopen en hem vertrouwen maar toch wel klein beetje maatregelen nemen zoals jij zei van even kijken of er een hotel in de omgeving voor wat als… myn askim stond me keurig op te wachten… en de 2e keer teon ik kwam was hij te laat :slight_smile: gekkk turken he!!

Trouwens in Side en omgeving hotels en motels genoeg. En in geval van nood, zou je me best mogen inlichten :wink: dan wil ik je ook wel helpen :slight_smile:

Lindss: Ik heb het ook op die manier gedaan en ik herken je twijfels. Meid wees gerucht hij zal er heus wel staan. Je hebt je goed voorbereidt door te kijken waar je terecht kan voor als het niet goed zou gaan dus meer kan je niet doen.

Ik ben net van maandag terug uit Side/Kümkoy en ga nu als het goed is 6 augustus weer.

Ik wens je al heel veel plezier en een super tijd toe.

Hoi meid, welkom hier!!!

Ik ben er wel zeker van dat hij er zal staan! Heb hier nog geen 1 verhaal geweten waarvan de vriend niet op de luchthaven stond als hij dit beloofd heeft! Ook ik dacht : zal hij er wel staan? wat dan? gelukkig was ik gewoon met een vriendin mee, dus als hij er niet zou staan had ik haar ook nog altijd :wink: maar inderdaad, jij hebt ook al wat gezocht wat je kan doen als hij er toch niet zou staan, MAAR DAT ZOU ME VERWONDEREN!!!

Geniet ervan!

Oh en euhm, ik ben ook de eerste week van juli in Turkije, helaas niet in side maar in Marmaris!

Oh meid wat spannend! :smiley: Ik ben toen ook de eerste keer meteen een week bij hem in huis gegaan… En dat terwijl ik zelfs nog nooit met hem buiten het hotel had gesproken…

Komt vast helemaal goed! Ga er van genieten!

Wat super lief al jullie reacties! Ik dacht echt dat ik de enige was die zo’n avontuur aan gaat maar het is onwijs fijn te lezen dat er meerdere hetzelfde mee hebben gemaakt als ik en dus ook hele goede verhalen te horen! Gezien de meeste mensen hier in Nederland erg veel vooroordelen hebben. Maar gelukkig staat mijn moeder, die hem ook heeft ontmoet, achter mij en mijn vriendinnen staan er ook achter! Ik luister gewoon niet meer naar mensen die allemaal met doemscenario’s aankomen want daar word ik alleen maar onzeker van! Het is ook super fijn als ik contact met je op kan nemen mocht het verkeerd lopen; MissyMay!
Maar we gaan er natuurlijk vanuit dat alles goed gaat! Hij belde overigens vanmiddag en dadelijk gaan we weer lekker skypen!
Over 2 weken is het eindelijk zover! Tot die tijd vind ik het heerlijk om met jullie ervaringen uit te wisselen en uiteraard breng ik verslag uit als ik in Turkije ben of als ik terug ben!

Hier nog eentje die enorm veel schrik had dat hij er niet zou staan. En uiteindelijk had hij even veel stress dan ik en zat hij ook met de schrik, ooh nee, straks komt ze niet.
Ondertussen zijn we niet meer samen, maar dat ligt aan andere dingen.

Je kan anders meekomen kletsen in het liefdesklets(klep)topic. Daar zitten meiden die een relatie hebben / hadden met een turkse jongen!

Hahaha ik had wat vertraging en dat had ik even niet gemeld… want het was maar 20 minuten ofzo… verder zat ik helemaal achterin het vliegtuig, en had ik dus iedereen voor mij bij de visa en paspoortcontrole… Dus M. had super lang staan wachten hahaha… En hij werd steeds zenuwachtiger dat ik er niet zou zijn… :wub:

welkom meid,

je hebt de juiste plek gevonden, waar je twijfels weggenomen kunnen worden. Er is een topic waar alle verhalen staan volgens mij heet hij “jouw verhaal” maar weet het niet zeker meer:)

OOh meid heerlijk dat je gaat, kan me de spanning zo weer voor de geest halen hahhahhahah, zou hij er staan, herken ik hem wel, wat als hij verkeerd staat of veel te laat is, wat als ik te laat ben, wat als het niet klikt, zit ik daar al die tijd, ga zo maar door een gebed zonder einde…
MAAR, hij zal er staan is net zo zenuwachtig als jij, stelt zichzelf ook de zelfde vragen :slight_smile: dus wees gerust.

mocht er een probleem zijn kan je dus een pb sturen naar miss may, die weet alles wel daar!!

ga lekker genieten van hem, ik neem aan dat hij wel werken moet?
heerlijk dat je moeder en vriendinnen niet moeilijk doen, want bij veel is dat wel het geval!!

Hij zei gisteren inderdaad op skype dat ook hij het spannend vind! Maargoed we hebben zoveel lol en kunnne heerlijk uren met elkaar kletsen via skype dus ik hoop dat, dat ik real life hetzelfde is!
Hij moet gewoon werken helaas, maar A. werkt bij een watersport verhuur bedrijf op het strand dus van 9 tot 5, helaas wel 7 dagen per week maargoed overdag kan ik lekker mee naar het strand om daar heerlijk te zonnen en als hij klaar is met werken hebben we de avonden om samen door te brengen!
Nog 13 dagen en dan is het zover!! >>>

Zijn er trouwens nog meiden die leuke tips hebben over wat ik eventueel overdag kan doen in de omgeving van Side/Titreyengol en Manavgat? Zo ben ik 3 jaar geleden met een excursie naar een grote markt in Manavgat geweest, super leuk vond ik dat! Daar wil ik nu eigenlijk ook naartoe alleen weet ik niet of het verstandig is dit in mijn eentje te ondernemen!

@linds de grote markt in Manavgat is gewoon met de dolmus van Side naar Manavgat (kwartier, 20 min ongeveer) en bij de eerste busstop ben je er al bijna, voorbij de TEB bank naar rechts en een heel stuk rechtdoor. Dan heb je vanzelf de markt aan je linkerkant ;). Kun je in principe best wel in je eentje doen, als je even de weg weet :wink: het is geen afgelegen plek ofzo, veel toeristen :wink: Maar het is wel alleen op donderdag :wink:

Verder kun je bij Manavgat in de buurt naar de waterval, alsje hier nog niet geweest bent. Of in Side naar het antieke stadje, ook leuk om te zien!
Verder is de boulevard in Side aan het strand gewoon aan te raden! Gezellig, leuke terrasjes, en een lekkere wandeling :wink: misschien ook leuk om savonds te doen als je vakantieliefde vrij is :wink:

De Green Canyon is ook aan te raden, moet je maar eens googlen. Dit kun je echter wel het beste met een tour doen, daar kom je niet gauw in je eentje :wink:

@MissyMay; de weg in Manavgat ken ik niet echt, maargoed snel verdwalen zal me niet gebeuren! De watervallen ben ik inderdaad ook geweest, heb 3 jaar geleden zo’n dagtrip gedaan waarmee je 5 dingen gaat bezoeken! Het authentieke stadje side vind ik geweldig inderdaad! Afgelopen vakantie in mei ben ik daar ook regelmatig geweest, alleen werd af en toe wel moe van die opdringerige mannen! Maargoed dat weten we in Turkije!
De Green Canyon zien er inderdaad geweldig mooi uit! Bedankt voor je tips, ik ga me er wel vermaken denk ik zo!

@Linds in principe als je gewoon de dolmus naar manavgat neemt, kun je weinig verdwalen. Als je dan ook nog bazaar zegt, zetten ze je eruit waar je eruit moet :wink:

Ik ben ook net terug uit Turkije, en had ook een vakantie liefde… Alleen hij was toch niet zo leuk hahaha… voor de 4e x terug gegaan en toen die een paar dagen dag en nacht moest “werken” en niks liet horen was ik het zat, en dacht ik blijf dan maar helemaal weg, en ben ik met een ander uit gegaan! :). Iedereen had me ook gewaarschuwd dat ik toch niet de enige zou zijn… Maar liefde maakt blind! Nu, ga ik in oktober weer maar niet naar hem toe! Gewoon een andere omgeving :slight_smile:

lisoee welkom op het forum, jij helaas een andere ervaring! Je hebt gelijk dat je als nog de bloementjes buiten bent gaan zetten en blijft genieten van wat turkije te bieden heeft :slight_smile:

Dankje Mutlu!
En natuurlijk blijf ik gewoon genieten van Turkije! :cheer:
Ik vind het altijd erg als ik weer hier in Nederland zit, dus ik kan niet wachten tot het oktober is!:zon02: