wie heeft er deze zomer een leuke jongen ontmoet in de buurt van side en denk er over om er binnenkort(okt nov) weer naar toe te gaan?
ik zou graag met mensen in contact willen komen die net aan een liefde zijn begonnen en die alles nog moeten uitvissen van hoe of wat.
(ben nog niet zo bekend op deze site)
Ik heb in mei mijn lief ontmoet, en zijn bijna nog “maar” 4 maanden samen =) Dus ook nog niet zo lang! =D
Ik ben al 1 x terug geweest, en ga in november weer 2weken Izmir/mersin. Dus helaas geen side!
dat is idd nog niet heel lang maar super dat je er al weer eens bent geweest.jammer dat het niet in side is…
ging het contact tussen jullie vanaf het begin af aan goed?
Cynthia: pfff hahaha ik heb geeeeeen idee meer! Zoiezo dus wel izmir en mersin,maar volgens mij kan Y niet meer in Söke wonen omdat zn broer daar opeens weer woont?! dus in de winter blijft ie bij zn “army” friend in Izmir =S
Lindaa: Nou ik had dus een top tijd gehad daar in Kusadasi, (lees anders een ander onderwerp: jouwn verhaal" Daar staan allemaal verhalen van meiden hoe ze hun askim hebben ontmoet etc!")
Eenmaal ging ik weer naar huis, t afscheid was heftig, veel gehuil allebei…
Eenmaal thuis gekomen kreeg ik een smsje van hem hoe de vlucht was gegaan en dat ie me mist etc etc.
Nou je kunt t wel raden is was haaarstikke vedrietig, zal ik m ooit weer zien?? Houd dit wil stand?? Misschien zit ie nu alweer met andere meiden bezig?? Meende die dit allemaal wel?
Nou pfff, ik was harstikke down, had m meteen toegevoed op msn, later savonds belde die me of ik online kon komen! nou natuurlijk! Het was 1dag erna en ik zag hem meteen weer op de webcam.
Zo is dat tijden doorgegaan! Elke avond/nacht achter msn/skype, smsen elke dag, bellen.
Ik was echt verliefd op die jongen! Dit was hém. met hem wil ik verder…
Maar natuurlijk heb je die eerste maanden je twijfels! En dat hoort er nu 1maal bij. Het ging allemaal super goed, later kreeg ik zelfs een pakketje van hem door de bus!
Ik kreeg van iemand anders te horen die daar ook op vakantie was dat Y het écht meende met mij en dat ie t alleen maar over mij had! Dus die vertrouwen namen met tijd toe en toe!
Natuurlijk is t in de 4maanden niet altijd een pretje geweest, hij begrijpt engels niet goed, ik wel weer, enzo hebben we vaak last van “miscommunicaties”
Omdat hij mij weer verkeerd begrijpt.
Ook is er een moment geweest dat ik zo pissig op die jongen ben geweest, omdat hij nogal “jaloers” is, en laatst boos op mij werd omdat ik zei dat ik moe was…
Ik had er toen zo genoeg van elke keer, dat ik er een punt achter had gezet, mensen overtuigde mij dat hij allanggg met andere meiden zit, niet te vetrouwen is blabla, maar van binnen wou ik hem helemaal niet kwijt!
Hij heeft me vaak opgebeld ,helemaal overstuur huilen, zn nederlandse vriend die turks is heeft contact met mij opgezocht, dat Y echt overstuur was en dat ie mij niet kwijt was,toen kon ik er nie meer tegen, want ik hou van die jongen! en ik was gewoon stom bezig, en gelukkig is alles weer goed gekomen!
hahahah heeel verhaaal! sorry meis! Maar echt, in t begin ging gelukkig alles meteen goed, doordat ik hem weer kon "zien en horen"via skype /msn. Maar toch heb je twijfels, en die heb ik soms nog welles!
Zo is dat verder gegaan en een maand later was ik dus weer terug gegaan en ook daar weer een toptijd gehad
jeetje wat een verhaal!erg leuk om te lezen.het fijne ervan is dat hij je belde en dat ie je mist.dit is namelijk iets waar ik niet zeker van ben.dat maakt het juist zo moeilijk.bellen doet ie maar zo niet want dat is hem te duur en verder heeft ie weinig tijd om contact te zoeken.hij zegt dat als hij straks aan zn laatste jaartje school begint het contact beter zal worden omdat ie dan veeeel meer tijd heeft.dit hoop ik maar.
ik zal nog even goed rond snuffelen op deze site.waar ik alle vehalen kan lezen.
Ik kan begrijpen dat dat t dan juist wat moeilijker maakt ja. Maar je moet je er eerst echt even doorheen slaan dan. Mijn askim doet sinds ik juli weer terug in nederland ben oook weinig aan bellen/smsen. En komt dat ook t meeste alleen maar van mijn kant. Ik hoop voor je dat ie dan inderdaad meer tijd heeft voor contact!
En als jij hem belt dan? hoe gaat het dan, zo’n gesprek?
Hmmm nahja ik hoop voor je dat t allemaal goed komt hoor! Misschien als je inderdaad even teruggaat, je meer te weten kan komen over hoe en wat. Zo toen ik terug ben geweest is t wat zekerder geworden! En leer je m nog beter kennen buiten zn "werk"om.
@Lindaaaa welkom hier, en leuk dat je een leuke jongen hebt ontmoet in Side! Waar als ik vragen mag?
Ik woon zelf met mijn turkse mannetje in Manavgat, dus niet ver van Side
als ik hem bel dan zegt ie wel dat ie me mist en volgens mij vind hij het ook erg fijn om te horen dan ik hem mis.alsof hij het eigenlijk niet kan geloven.het gesprek gaat dan opzich wel goed.als ik vraag naar zijn gevoelens voor mij zegt ie.your my special friend.en b.v. niet zn vriendinnetje(wat ik het liefst zou horen).hij zegt dat hij een leuke tijd met me heeft gehad en dat hij het erg leuk zou vinden om mee weer te zien.hij kan alleen nooit die onzekheid die ik heb bij me weg halen.hier baal ik zo van.als ik zeg dat ik naar hem toe wil komen zegt hij ook dat we dan leuke dingen kunnen doen en praten.een leuke tijd hebben dus.hij leeft meer van dag tot dag en ziet het allemaal geloof ik wel.hij wil niet elke dag aan me denken omdat ie dan ‘‘verdrietig’’ wordt.ik zit hier en jij daar.en hij heeft geen tijd om over ons na te denken.omdat ie de hele dag werkt. :-s
pff…wel heerlijk om dit even kwijt te kunnen.
contact tussen jullie komt dus ook meer van jouw kant…en hebben jullie ook zulke gesprekken of heb je wel veel duidelijkheid?
liefs
ja die zit echt direct naar side!
eigenlijk weet ik niet precies waar hij zelf woont.hij woont in de wintermaanden thuis bij zn ouders en waar dat is weet ik niet haha.ik zal het eens vragen.een half uurtje van side vandaan.(dat weet ik dan nog wel)stom.
een jaar woon je er al.super zeg.wat een ervaring…werk je daar en hoe is het om daar te zijn?
hahaha geeft toch niks, je kent hem pas net ik wist dat ook niet in het eerste jaar da tik mn man leerde kennen haha komt vanzelf als je mekaar beter gaat leren kennen
Ik heb helaas geen werk hier dus wel balen en veel verveling en de warmte komt me ook mn strot uit haha!
Maargoed ben bij mn mannetje, dat is het belangrijkste
Lindaaa: Ik kan me aan 1 kant wel voorstellen dat als hij aan jou denkt, hij vedrietig word. Jij word dat immers ook. En ik snap dat jij daarin meer zekerheid in wil hebben! Het is natuurlijk ook de vraag of hij ervóor wil gaan. Jullie zullen het beide moeilijk hebben als jullie hier voor gaan, en niet alleen hij. Maar dat is als ik t goed begrijp dus onzeker van zijn kant? Hij zegt iniedergeval dat ie je mist,
Ik denk, mocht je beslissen weer terug tegaan, dat je dan wat meer zekerheid uit hem kan halen. Hoe en wat? En natuurlijk samen leuke dingen doen, enzien of t nog steeds klikt, en wat hij nou eigenlijk wil. Want het is duidelijk dat jij voor déze jongen wil gaan! En als hij dat ook wil, maar gewoon niet de tijd heeft om online te komen ofiets vanwege zn werk etc, (die uren die ze daar maken zijn ongelofelijk!) ik weet zeker dat hij heus wel eens in de week een plekje vrij kan maken voor jou om online te komen!
En ja smsen/bellen is gewoon zo ontzettend duur.
Ik heb nu Leb*ra en bel ik hem zoiezo elke woensdag want dan is hij vrij. En zo af en toe een smsje, ik mail nu ook met hem, want ik moet soms ook smorgens 8uur beginnen en ga ik niet tot half2 snachts online hahaha.
En ja dat is soms echt moeilijk. Hoor je een tijdje niks van hem, en dan laat ik maar ook niks van me horen, dan ga ik wel denken, van hmm? klopt dit wel?
Maar dan besluit ik hem toch maar te bellen (of hij belt! verbaasd!;p) En dan is alles weer helemaal goed!
En als wij bellen met elkaar…tsja, dat is meer slap gel*l en gelach! En wat ie aan t doen is, en wat ik aan t doen ben…
Wel baal ik ervan de laatste tijd op msn is het zo ontzettend stil, en ga ik ook twijfelen! Daarom kom ik de laatste tijd ook maar niet zo vaak online en hou ik t bij bellen, want dan is t allemaal veel gezelliger en vrolijker!
ik kan me voorstellen dat je je vreselijk verveelt.is er helemaal geen werk te vinden daar?
de warmte zijn we ook eigenlijk niet gewend he.(het is hier zowat herfst zo waait het hier).ken je wel mensen in de omgeving?of is het ook moeilijk om contacten te maken daar?
dank je wel voor je reactie,
erg fijn om advies en een mening te horen van iemand die er even anders tegen aan kijkt.
ik denk dat ik gewoon maar eens terug moet gaan.en het ook gewoon moet doen!alleen dan weet ik meer!ben nogal een twijfelkont en een denker.zal ik wachten tot kerst, moet ik eerder gaan, moet kijken hoe het contact verloopt wanneer hij naar school gaat.hihi.het is toch wat.maar ben er wel heel zeker van dat ik een keer terug ga.zo wie zo met kerst als het contact goed verloopt.
en wat fijn voor jou om dan toch uit het niets weer even iets te horen.bellen is leuk he.helemaal als hij spontaan belt.
blijven genieten dus…hoe moeilijk we het allemaal soms hebben
Graag gedaan hoor!
We hebben t allemaal meegemaakt! (en maken t nog mee :p)
En t is harstikke normaal hoor om twijfels te hebben!!
Als ik nou niet terug was gegaan nog hoe zou t dan gelopen zijn?
Misschien was ik wat te impulsief want ben meteen naar 4weken terug gegaan hahaha. Maar kwam gelukkig met meer zekerheid terug, toen ik eenmaal in dat vliegtuig heen ging, dacht ik meid waarben je mee bezig?!?!?! Dadelijk staat ie je niet eens op te wachten?
En natuurlijk moet je ook alleen terug gaan als t contact nog steeds goed is! De ene heeft wat meer contact dan de andere =( Er zijn hier ook meiden waarvan hun askim in legerdienst zitten! En die zien hun askim soms weken niet in de webcam!
Maar neem van mij aan, het is gewoon zo hoor de eerste “periode” al die twijfels en dingen. Tijd zal het leren =)
hmm…dat schiet dus ook niet echt op.
fijn dat er hollandse meiden zijn.kun je daar een beetje mee optrekken.leuke dingen doen en gezellig mee kletsen.zie je je man alleen s avonds?en hoe breng je de dagen door?wat knap van je dat je dit allemaal doet!!!
@Linda mn man is van 15-02 van huis weg, dus de ochtenden hebben we nog samen. Wat ik zoal de hele dag doe…hier langskomen haha internetten, tv kijken, schoonmaken…zoiets…