Oktober/november naar Side

na 4 weken al terug gegaan, geweldig!ben er nu ook al mee ‘‘bezig’’(denk er veel aan)is iets anders en ben pas 4 weken weer in nederland haha.maar dat krijg je als je zo voor iemand bent gevallen en het zo leuk was.maar
dapper dat je het hebt gedaan en fijn dat het tussen jullie wat zekerder is geworden.

wat zal je het moeilijk hebben…pff.je denkt er vast vaak aan om terug te gaan naar nederland?en dan samen daar te wonen en te leven.

hoe was het eigenlijk gegaan tussen jullie?en de eerste keer dat je terug ging naar hem, was het toen een lange vakantie.is het ook mogelijk om een lang weekend te gaan.ben heel benieuwd.

ownee sorry,! t was 6 weken later hahah, maar toch, dat vond ik alsnog best snel! :smiley:

En t komt met jullie ook wel goed denk ik hoor! Geef t gewoon wat de tijd , en dan komen jullie er samen wel uit!

haha dat is ook snel ja.maar het was mooi.en daar gaat het om.
ik hoop dat je gelijk hebt en dat het bij ons ook goed komt.toen je naar hem terug ging.ging je toen alleen en zat je in een hotel of hoe ging dat precies?

haha ik denk er zeker over na af en toe, maar in NL is ook niet alles rozengeur en manenschijn…en om hem daar te krijgen is ook láng niet zo makkelijk helaas :frowning: dusjaa :wink: en hier een huisje gekocht en alles, tsja…
Maargoed ga over 3 weekjes even 2 weken alleen naar NL, en in de winter ws samen 2 of 3 maanden, en dan ga ik in NL werken :slight_smile:

Ik ging helemaal alleen!
Dus vond t best eng allemaal. Want ik ben nog nooit helemaal daar alleen geweest, alleen met ouders of vrienden.
hahah dus dit vond ik heel wat!

Ik was gewoon op zoek naar een appartamentje of iets wat niet te duur was, iemand hier op t forum kwam met een appartamentje aan, want die verbleef daar toen ook in kusadasi.
Zag er wel leuk uit! Dus toen heb ik geboekt, en was weinig geld kwijt!
Nou askim natuurlijk verteld, en hij zou een paar dagen vrij vragen van zn werk,
Nou ik bleef 8 dagen, en hij heeft ook 7 dagen bij me wezen slapen!ik kwam snachts pas 3 uur aan en daar stond ie! Helaas moest ie toen die eerste middag en avond al werken, dus zag ik m savonds pas rond half 1, 1 uur snachts.
De volgende dag was ie vrij! En die daarna ook! Toen moest ie weer smorgens werken, de hele dag, en die daarna ook, en de ene laatste dag was ie smiddags 5uren vrij en moest ie savonds weer werken =(
Dus niet zo heel veel samen tijd kunnen doorbrengen, alleen snachts, maarja dan ben je ook verrotte moe, dus daar heb je ook weinig aan hahaha.
Maar die dagen dat hij erwel was, was t super, zwemmen, stad in, uiteten, samen ontbijten, wandelen, boodschapjes doen lol hebben, noem maar op! :smiley:
En gelukkig had ik me laptop mee en wat films eropstaan om me wat te vermaken als hij er niet was.

Ook had ik daar een oud nederlands stel ontmoet , waar ik ook welkom was en heb ik hun huis daar gezien en daar gegeten enzo!

en nu wou ik eerst in september terug maar geen geld, toen oktober terug maar dan werkt hiij nog, dus ik d8 weetje wat ik ga een maand later dan is ie klaar met werken en kan ik 2volle weken van hem genieten! :smiley:

logische dat je er over nadenkt.en miss ooit in de toekomst.het lijkt me een heel avontuur dat wel.maar ook ontzettend moeilijk.de liefde tussen jullie is onwijs sterk als jullie het zo doen!super om te horen.

wat een avontuur!lijkt me ook leuk om te doen.toen ik gister tegen y aan de tel zei dat ik het liefst in okt/ nov weer naar hem toe wou gaan vond hij dat erg leuk.hij zei dat ie nog wel aan het werk zou zijn maar dat ie s avonds alle tijd voor me zou hebben.nu denk ik.dan kan ik beter gaan wanneer hij ook meer tijd heeft.maar ik kan niet wachten en om alleen te gaan durf ik ook nog niet zo goed.maar als het niet anders is zou ik het wel doen.
krijg helemaal weer de kriebels.

Lindaa: hihi lekker van die kriebels genieten meid! En misschiend vind je nog wel iemand die dan ook die richting op gaat! Want stel je gaat in oktober en askims zijn aan t werk heb je in iedergeval nog iemand om je heen! Het liefst ga ik in oktober er ook nog even heen, al is het maar voor 4 dagen, maar dat moet ik nog even zien of ik een leuk prijsje kan vinden! hahaha wachten is niet leuk heh ?

nee wachten is helemaal niet leuk.
jammer dat je een andere kant op moet anders konden we fijn samen gaan.zit er namelijk ook aan te denken om 4 dagen te gaan(lang weekend)vanwege het werk.en dan met kerst iets langer.alleen als ik er heen ga weet ik meer.vandaar dat ik graag wil.en om bij hem te zijn natuurlijk.
ik hoop dat ik iemand vind die ook die kant op gaat.dat maakt het ook iets makkelijker om het ook echt te doen.
hopelijk zie jij je liefje ook snel weer

Jaa dat is zeker jammer! Het is altijd leuk om mensen te ontmoeten die in t zelfde "schuitje"zitten! En dan ook samen te gaan reizen enzo! En ik snap je keuze dat je er heen wil gaan! Dat had ik in jouwn plaats ookgedaan :wink: helemaal omdat je verders nie zo veel contact met elkaar kan hebben, want jij kan wel bellen, maar dat kost jou dan ook hoge telefoonrekeningen!
En ja ik moet 2maanden 1 week en 5dagen wachten dan zie ik die van mij weer,haha als de tijd nou wat sneller gaat :wink:

Nikita: weet je al wanneer je gaat? Anders kun je misschien wel terugvliegen met mijn askim :wink: Als hij het visum krijgt :slight_smile:

Cyn: hahah dat zal wel heel grappig zijn dan hihi
Ik wil t liefst begin november, maar denk dat askim eerst even rustig al zn spullen?! enzo naar izmir wel brengen ofzo? hahaah ik moet t m nog vragen waneer ik :“kan” komenlol2
maar ik ga van 8 november tot 21 november uit…
of anders `14 november tot 28 november :smiley:

Haha dat zou wel heel grappig zijn ja :wink:

konden soms we de tijd maar sneller laten lopen.
en die spanning hoort er ook weer bij.het is toch ook bijz waar we in terecht zijn gekomen.niks hieraan is tot nu toe saai.toch?
als je iemand tegen komt die richting side gaat en ook gezelschap zoekt than let me know.
en volgens mij is dit ook een verslaving of heb ik hier last van haha.zit alweer de hele dag hierachter en dat op een vrije dag.haha

Lindaa: ja dat is zo! ookal mis ik askim ontzettend! Tot nu toe bevalt t me allemaal wel zown afstand relatie! Nog een jaartje over 2,3 ga ik ook die kant op! hahaha

owja dit is zeker een verslaving hahaha
kijk maar uit dat je niet in Eindeloze turkse liefdes kletstopic raakt hahaha dat is pás 1 grote verslaving!lol2

ok je bent ook van plan om die kant op te gaan om te wonen.tja alles om je liefje bij je te hebben.kan het me goed voorstellen.
en wat is kletstopic?ben nog niet zo bekend hiermee dus vandaar dat ik het vraag.hihi

ik heb het al gevonden.haha.is dat leuk?en moet ik niet heel veel verhalen terug lezen om er in mee te gaan en over mee te kunnen kletsen.