Wie gaat er deze zomer naar Side?

Hoi allemaal,

Vorig jaar heb ik een hele leuke jongen leren kennen in Turkije, Side.
In de zomer ben ik terug gegaan en ook afgelopen mei ben ik terug gegaan en heb weer een fantastische tijd met hem gehad.:wub:
Nu zou ik komende zomer wel weer terug willen naar Side alleen is er een probleem. Met wie?
Vorig jaar zomer is een vriendin met mij mee geweest maar zij heeft nu geen geld om weer met mij mee te gaan.
Afgelopen mei ben ik met mijn ouders gegaan maar zij gaan deze zomer niet weer naar turkije.
Mijn andere vriendinnen hebben allemaal een relatie en dus is het geen optie dat zij met mij mee gaan.
Ik heb er over na gedacht om dan alleen te gaan maar dit vinden mijn ouders ten eerste geen goed idee en ook zelf zou ik liever samen met iemand gaan. Mijn vriend moet namelijk wel werken als ik daar ben en heeft niet de hele dag tijd voor mij.
Dus mijn vraag: heeft er iemand van jullie een liefde in Side zitten en zou je graag terug willen in de zomer? (juli)
Laat het me weten…

Groetjes

Hallo,
Ik was graag met je mee gegaan, maar aangezien ik deze zomer hard wil werken voor een ticket naar Turkiye in october…
en ik ga ook 3 weken op vakantie naar Frankrijk.
Dus misschien een idee om in October ook heen te gaan ?
Dan kunnen we misschien iets leuks gaan doen ofzo.
Waar heb je je vriend leren kennen ? Waar werk ie…

Groetjes.

…ik heb ook een eeeeerg leuke man ontmoet in side… weet alleen nog niet Of en zo ja wanneer ik terug kan en ga… Maar zo wel, dan vind ik het prima om samen te gaan. (anders was ik toch alleen gegaan!)

hey ladies,

ik heb vorig jaar in oktober ook iemand leren kennen in side. hij werkte toen in hotel linda. in mei was ik er weer, super leuk gehad weer. ik was toen weer in linda, hij werkte inmiddels in grand prestige. wist dat wel, mar reis naar linda was al geboekt… daarna heel raar telefoontje gehad, waardoor ik er een punt achter wilde zetten. mar… hij bleef aandringen. zelfs mijn moeder heeft hij in tranen opgebeld! toen ben ik in mijn uppie naar side gegaan, hij wist van niets. wilde wel eens kijken wat ie uitvrat en hoe hij zou reageren. super leuke week gehad! daarna plannen maken voor vakantie in oktober die kant op, en dan kijken of hij in januari naar nederland kon komen. maar er bleven toch dingen die ik niet helemaal vertrouwde. heb toen de knoop doorgehakt, en er een punt achter gezet.
en dat is maar goed ook blijkt achteraf. want: na 2 dagen zat ie alweer met een ander, en: hij had een verloofde in duitsland!
dus pas alsjeblieft op jullie zelf, is jammer als je net als ik er alles aan doet, en hij het achteraf toch niet net zo meent als jij.

Lees net je berichtje dat je naar Side wilt gaan… Ben je ondertussen al geweest? Naar welk hotel? Ik wil eigenlijk in september terug. Zou met een vriendin gaan maar zij is op het laatste moment afgehaakt… Nou ja, zou het leuk vinden iets van je te horen of je nu wel of niet meer gaat!

Ik moet even mn verhaal kwijt.
Ik ben van 11 tot 22 augustus in Side geweest met een vriendin en een vriend. Heb daar een hele leuke tijd gehad. Een paar dagen voor vertrek heb ik 2 jongens leren kennen. 1 daarvan was de sjeff van het appartement. Ik ben de laatste avond met hem uit geweest en toen maakte hij duidelijk dat hij helemaal gek van me was. Hij kwam zo geloofwaardig over dat ik mn vriendin niet wilde geloven dat hij ook met andere meisjes uit het appartment aan het flirte en doen was. Totdat we snachts weer terug bij het app. kwamen. Ik ging naar mn kamer en hij bleef daar nog wat drinken. De volgende dag hoorde ik van een meisje dat hij haar snachts nog had ge smst om wat te komen drinken. Dat meisje heeft niet op zn smsje gereageerd. De nacht daarvoor zaten ze ook al samen en hadden ze gezoend. Op dat moment wist ik weer met wat voor jongen ik te maken had. Gelukkig was ik niet verlief op hem.
De tweede jongen had ik leren kennen in een winkel. Hij vertelde dat hij die avond ook uit ging en plots stond hij voor me terwijl ik met die andere jongen was. Ik heb hem uit moeten leggen dat dit niet gepland was en ik helaas niet met hem mee kon gaan. Dit accepteerde hij volgens mij en zei dat ie met vrienden uit ging…
Toen ik weer in Nederland was heb ik nog een smsje gestuurd naar de jongen van het appartement. Hij reageerde pas 2 dagen daarna. Ik heb nog 1 x gereageerd op zijn sms maar op mijn vraag heeft hij niets terug gestuurd. Hier heb ik een punt achter gezet.
Die andere jongen spreek ik nog wel regelmatig via msn en facebook. Maar ook bij hem heb ik mn twijfels. Hij zegt elke dag dat ie van me houd en me mist. Maar ook vraagt hij dat aan mij. Het komt erg wanhopig over.
Ik vond hem in Turkije een hele leuk jongen maar heb hem helaas niet goed kunnen leren kennen.
Ik vraag me nu af of het wel verstandig is om zo met hem door te blijven praten. Ik denk dat ik niet met hem verder kan omdat de afstand te groot is en ik hem nog eigenlijk niet goed ken. Ik weet niet of hij serieus is en of hij hier wel mee door wilt gaan.
Aangezien we ook nog beide gebrekkig engels praten en elkaar vaak niet goed begrijpen vind ik het ook moeilijk.
Heeft iemand tips voor mij? :smile:
Alvast bedankt.

Welkom Ffleurtjj, ja erg vervelend als je in deze situatie zit, bedenk eerst wat jij zelf zou willen en hoe verder. Hoe zie jij je toekomst en is de liefde op dit moment wederzijds? Forceer niets volgt je hart, maar eerlijk tegen jezelf. Succes!!

Zet je verhaal bij dit topic, dan is de kans groter dat je eerder een reactie krijgt. :wink:

http://www.wereldwijzer.nl/showthread.php?t=76009