Ik ben in de herfstvakantie naar Side geweest. Ik ben daar een Turkse man tegengekomen. In eerste instantie viel hij mij helemaal niet op maar later bleek dat ik hem wel ben opgevallen. Hij zocht contact met mij en na een tijdje begon ik hem ook leuk te vinden. Omdat hij in het hotel werkte waar wij verbleven konden we niet veel tijd met elkaar doorbrengen maar we zochten elkaar wel op. Halverwege de vakantie gaf hij mij zijn telefoonnummer. Maar ik durfde mijn nummer niet te geven omdat ik hem nog niet genoeg kon. Op de een na laatste dag heb ik dat wel gedaan en we hebben toen heel wat geappt. Hij liet me echt blijken dat hij me heel leuk vond. Ik begon hem ook steeds leuker te vinden. Toen ik eenmaal thuis was stuurde ik hem een berichtje en toen zei hij dat hij me miste. Of hij kon slecht engels of hij deed alsof. Als ik hem vragen stelde gaf hij alleen maar als antwoord ik wacht op jou volgend jaar. Maar dat vroeg ik dan helemaal niet. Ik was ook altijd degene die berichtjes stuurde. Het gekke was dat ik hem maar niet uit mijn hoofd kreeg en dat gebeurde mij eigenlijk nooit zo snel. OP een bepaald moment heb ik twee weken niks meer van me laten horen. Toen kreeg ik opeens twee berichtjes van hem achter elkaar dat hij me misten en dat hij een foto van me wilde maar die had hij al. Ik heb hem toen een berichte gestuurd dat ik hem later nog een foto zou sturen en ik vroeg hoe het me hem ging en toen kreeg ik weer geen antwoord. Ik krijg nu heel sterk het vermoeden. Dat dit een turk is die heel wat vakantieliefdes heeft en dat hij op iets anders uit is. Ik weet niet wat deze man van mij wil maar dat hij me echt mist dat geloof ik niet. Ik krijg toch echt een vermoeden dat hij misbruik van mij probeert te maken.
Zuze hoii! Zat je echt in side of vlakbij? Ik woon zelf in side namelijk dus even nieuwsgierig waar je zat!
En tsja wat betreft de turken… Het is vaak lastig in te schatten, het is soms gokken en je gevoel volgen! Als jij nu al zegt ik vertrouw het voor geen meter en ik geloof hem niet tsja dan moet hij goed ze best doen om dat te veranderen!
Maar er zijn wel hele lieve turken en ze zijn lang niet allemaal slecht lang niet! Ik weet niet of t komt door hoe hij doet of door misschien verhalen die je gehoort heb dat t gevoel zo is?
Ik zat ongeveer 15 kilometer van Side vandaan. Ik heb gewoon zoiets als hij me echt leuk zou vinden zou hij toch veel meer moeite doen. Zou hij toch meer van zich laten horen. Er zijn zeker goede bij maar die gaan er toch voor zeker als je zover wegzit. Die zorgen er toch voor dat je een jaar later echt weer terugkomt.
Zuze mijn askim wou dat ik binnen een week na vertrek weer terug kwam
en heeft ruim vijf jaar voor me moeten vechten ![]()
Ik zelf denk ook als ze echt gek op je zijn is het contact anders en minder oppervlakkig wat meer inhoud verwacht je dan wel ![]()
Mag ik trouwens vragen spreekt hij je aan met je naam? Of gewoon koosnaampjes?
Vraagt die dingen aan je?
En weet jij persoonlijke dingen over hem die niet op fb te vinden zijn?
Nee hij spreekt me met koosnaampjes aan. Ik probeer steeds van het oppervlakkige contact af te komen maar dan doet hij net of hij me niet begrijpt en begint dan weer dat hij me mist en wil dat ik weer kom. Daarom wil ik nu de boot afhouden voor mezelf.
Je zou altijd nog een keer een vakantietje daarheen kunnen doen om te kijken hoe t gaat!
Maar ik merk al dat je zelf toch wel erg terughoudend bent en t eigenlijk allemaal niet gelooft! En ik vind zoals jij het beschrijft dat die ook wel raar doet voor iemand die echt gek op je is zeg maar
Hoi Zuze,
Wat leuk dat je naar Side op vakantie bent geweest! Mijn vriend heeft daar ook gewerkt. Welk hotel zat je?
Ik krijg ook niet echt hoogt van deze jongen. Ik heb zo het vermoeden dat dit een jongen is die het gewoon leuk vindt om met meisjes te spelen of het tenminste leuk vind om aandacht te krijgen. Want om meteen al te zeggen dat hij je mist en wilt dat je volgend jaar terugkomt terwijl jullie elkaar eigenlijk nog niet echt kennen en geen diepgaande gesprekken hebben gehad vind ik een beetje vreemd. En als hij je inderdaad echt leuk zou vinden, zou die toch wel willen dat je eerder terugkomt als pas volgend jaar? Maar zo te horen heb je zelf ook al dat vermoeden en zal ik dus gewoon niet teveel op zijn ‘ik mis je’ etc, in gaan.
We waren in Turan. En ik denk inderdaad dat hij speelt met vrouwen en geniet van de aandacht die hij krijgt. Ik vind eigenlijk erg jammer dat het personeel van een hotel de gelegenheid krijgt en neemt om zo met hun gasten om te gaan. Want hij was niet de enige die contacten probeerde te maken. Er waren meerdere werknemers uit dit hotel zoals obers maar ook fotograven. Jammer.
Veel dames gaan er speciaal voor, dus niet zo vreemd dat sommige jongens hiervan willen en kunnen profiteren.
De schuld komt natuurlijk van twee kanten
er zijn helaas een hoop westerse meiden die speciaal daarvoor naar turkije gaan en ook zowat met hun benen wijd naast t zwembad liggen!
Maar er moet vanuit de hotels ook meer op gelet worden! Hup iedereen de bus in na t werk denk ik dan haha!
Je hebt nu wel een aantal hotels in Side die meer vrouwen aan nemen en strenger zijn geworden erop! Maar zolang er westerse zijn die het uitlokken blijven de playboys actief jammer genoeg