Ngobrol Kosong

SA is tegenwoordig als Om Sid op Indo-sites te vinden om zijn belanda haat te voeden. Hier krijgt hij nog af en toe gelijk gelijk.

http://indonesie.actieforum.com/icm-online-f17/een-schrale-troos-maar-toch-staan-de-totokshollanders-meer-achter-de-indische-kwestieferry-schwab-van-icmonline-t1734.htm

Een mooi voorbeeld van zijn quasi wetenschappelijke artikelen, met veel hoog-opgeleid en “kijk maar naar de cijfers” :smiley:

Citaat van A.M.I.S.S. Atmadja:* 2 ooms van mijn moederskant hadden bij de TH Bandung gestudeerd. Moest toen de opleiding afbreken wegens het overlijden van mijn 2 opa’s.*
Een andere van vaderskant had bij de RHS gestudeerd

Het is ongelofelijk dat deze man nog niet opgesloten is. Op zijn minst zou hij door de geheime dienst van zijn ‘land pan erkoms’ in de gaten gehouden kunnen worden wegens het op een merkwaardige wijze promoten van Indonesia. Ik noem het ANTI-REKLAME!!!

Ach Sumbar, dit is toch allemaal heel grappig, nu weer dat A.M.I.S. aan zijn naam toegevoegd. Hij zegt dat ie van Sundanese afkomst is. Nou weet ik toevallig dat “amis” in het Sundanees “vislucht” betekend, dus Prof. Dr. (Hon) Amis S. Atmadja.

Heb ik iets gemist?
Komt er in Nederland een indo-revolutie (opstand) tegen de Hollanders? Wanneer?
Volgens de maya kalender vergaat de wereld in 2012, dan moeten ze heel snel zijn.
http://www.whowillsurvive2012.com/

Onze, na 3 weken een stukje Java, Bali en Gili Trawangan bij uitstek Indonesië deskundige, gildoos en lachebek Indesco is zo af en toe weer eens aanwezig op het WWF om zich te doen gelden. :disgust: Het is werkelijk een fenomeen, iemand die zich ver verheven voelt boven alles en iedereen. Haar adviezen hebben menige Indonesiëkenner eerst doen glimlachen en naarmate de adviezen steeds belachelijker werden - visum, malaria, VOA enzovoorts - doen bulderen van de lach. Ondanks welgemeende adviezen van meerdere lezers hier op het WWF om maar weg te blijven en gewoon breiwerkjes te maken en/of Sinterklaasgedichten te gaan schrijven, duikt ze toch steeds maar weer op om verwarring te zaaien. Voer voor psychologen. :nod:
Toch zijn er verzachtende omstandigheden aan te duiden. Gezien haar steeds hinderlijk gehinnik hahahahaha en hihihihi en veel gescheldt op medeleden van WWF moet er toch geconstateerd worden dat er minstens één steekje los zit, :smiley:

Hoi Sumbar,

Het zit in de familie, hier de broer van Indesco al net zo kansloos in Popstars als Indesco kansloos is op het WWF.

https://www.youtube.com/watch?v=http://www.youtube.com/watch?v=GN1VmQ7ll2U

Waar haal je die filmpjes vandaan, geweldig toepasselijk! Pffffff, je zou maar met zo iemand samen moeten leven… Ik snap best dat je dan op een gegeven moment maar je heil op internet gaat zoeken met je ge-hahahaha en hihihihi als je hele omgeving gek van je wordt en je daar niet meer welkom bent.

Sommige mensen komen op een forum om info te krijgen, sommigen om info te geven, maar blijkbaar zijn er ook mensen die crisisopvang moeten hebben. De vraag is echter of mensen uit eerdere genoemde categorien die moeten geven? Zijn daar geen instansies voor? Het GGZ helpt je vast verder :wink:

Voor de mensen die in Indonesie zitten: het sneeuwt, en vanmorgen heb ik een sneeuwpopje gebouwd op het balkon :slight_smile:

http://www.outofasia.nl//images/IMG_4639.jpg

Jaren geleden heb ik ooit eens mijn anak angkat (pleegkind) laten voelen hoe koud het wel in Belanda kan zijn. Ik gaf haar twee ijsklontjes, in elke hand een, en vroeg haar hoelang ze het vol kon houden. Na drie seconden was het wel gedaan. Sneeuw is helemaal een merkwaardig verschijnsel in Indonesië, er is wel een woord voor: salju. Ik zou niet weten waar je dat kunt aantreffen. :question:

In dit bedompte bloedhete warnetje te Passo (Ambon) ging er even wat koelte langs, heerlijk :zon02: ik ben stinkend jaloers :smiley:

Dan is dat wederzijds SK! :vak02:

ik zit nu reeds 9 uur op schiphol en ik wil weg!

Op Casper te zien is er weinig activiteit op Schiphol. :paranoid: Triest voor jou! Ben je inmiddels vertrokken?

ik ben inmiddels zelfs weer terug :wink:

ik zou oorspronkelijk om 10.45 vliegen, en uiteindelijk ging ik om 19.00 uur de lucht in. alsof dat niet erg genoeg was, werd onze tussenlanding in Beirut verlengd (crew was 24 uur actief en mocht niet verder vliegen), met als gevolg dat ik met ruim 10 uur vertraging om 5 uur 's ochtends in Damascus aan kwam. geen goed begin van de vakantie!

>>>

Hopelijk was je vakantie wel goed…:zon02:

Zeker een goede vakantie gehad, bij deze een paar fotootjes:
Redirecting... :wink:

Wie zitten er momenteel trouwens allemaal in Indonesie?

Voor zover ik zeker weet is dat Serikambelo.

Dacht dat jij ook weer zou gaan… Niet dus.

Tja, fotografie blijft een hobby van me, en het middenoosten is erg fotogeniek. Meer nog dan Indonesie, omdat het licht minder hard is en de lucht vaak blauwer is.

Wij gaan volgende week zondag voor 3 weekjes. Een vriendin opzoeken die net bevallen is en leren duiken in Jemeluk.

Nog niet, de planning is begin april voor bijna een maand. >>>