Ngobrol Kosong

Omdat ik weer geen problemen wil hebben met het aanprijzen van een lokatie ter plaatse verzoek ik u via google een passende locatie te vinden. Ik mag van de moderator u wel verwijzen naar mijn E-mail adres …[EMAIL=“e@corvandee.nl”].nl**. Aldus Vendie ook genaamd Pieter.
**
Deze man is net een strontvlieg, lukt het niet van links dan maar van rechts. Ze zijn moeilijk weg te meppen. :slapen:

Is precies dezelfde spam als voorheen maar in nieuwe verpakking, het is net een jehova’s getuige die maar blijft komen met hetzelfde verhaal ONTWAAKT :smiley:

Ontwaakt er maar wat in jouw brein. Altijd het negatieve naar voren halen. Maar gelukkig weten de “echte” forum leden wel het één en ander te waarderen temeer ik vandaag juist bezoek heb gekregen van een forumlid. Wil je dat even noteren.

Is genoteerd, wordt om gelachen en niet geloofd, je bent net een beetje te doortrapt met je trucjes :smiley:

Je probeert op slinkse manier een waarschuwing te ontwijken, de slimme jongen uit te hangen alias te denken dat de leden hier achterlijk zijn.

Dat iemand reclame maakt voor zijn boeltje , daar stoor ik me niet zo aan.
Maar in dit geval begint het wel heel irritant te worden, misschien denk ik daarbij teveel aan die hangsnor. Lijkt wel Van Heutsz en co :smiley:
Een beetje organisatie moet het niet hebben van gratis advertenties waarop slechts een enkeling klikt.
Men heeft geld (budget)genoeg voor **betaalde **promo’s op startpagina’s en dergelijke, en dat is goed voor de uitstraling en het image.
Het schijnt dat we hier met een noodlijdende scharrelaar van doen hebben, die zijn hoofd nauwelijks boven water kan houden, maar daarvan zijn er zovele in Indonesie. Ik zou toch maar uitkijken naar een andere verblijfsmogelijkheid, en de locals steunen die ereen runnen

Voor het overige, leven en laten leven.

Het is jammer dat sommige mensen op sommige forum’s het licht in iemand anders ogen niet kunnen velen. Waar dit nu precies in zit is ons een raadsel temeer wij een rots in de branding willen zijn voor onze medewerkers en natuurlijk voor onze buren. aldus Pieter de Walrus op zijn blog met 2 berichten…

Het zit em natuurlijk in het voortdurend op hinderlijke wijze aanprijzen van dat guesthouse. Elke posting wordt aan gegrepen om het te promoten, zelfs op niet Java Reiscafé’s en nu zelfs als voetnoot. :slapen:
Het heeft dus niets met afgunst of jalousie te maken beste Pieter. Het beste met je “prettig huis”, het is je gegund maar zet eens een betaalde advertentie, misschien werkt dat beter. :teeth:

Omdat reacties in draadjes die over het Gastenverblijf Happy House gaan toch worden verwijderd.

Esek esek di happy house

Citaat:
Origineel gepost door Indesco http://stijl.wereldwijzer.nl/images/buttons//viewpost.gif
***die lieve Indesco ***

Dat vindt alleen jouw Indo-vriend…:lol: Verder ben ik capabel genoeg om mezelf naar verre oorden te dragen. :dag:

Een vraagje er tussen door. Is surya atmadja op vakantie?

Nee die krijgt op diverse andere fora meer gelijk dan hiero :smiley: :smiley:

O, zit dat zo, dan heeft hij dus geen tijd om zijn blog bij te werken

http://surya-atmadja.blogspot.com/

Daar staat alleen maar wat ie nooit afgemaakt heeft, zelf geen schaap…:tssk:

Ja die niet afgemaakte verhalen, die slechte foto’s, die praatjes en dat opdringerige spel als hij weer ongevraagd ging modereren in een poging zijn “gelijk” te halen. Ik mis het wel, zo Javaans allemaal. :zon02:

weet iemand trouwens waarom SA verbannen is? en idd, waarheen? :wink: (is indesco mee?)

SA mag dan hier niet meer posten maar op mooinesia is hij nog steeds op zijn eigen merkwaardige wijze prominent aanwezig:PS , mijn familie wonen al generaties lang in Tasikmalay e.o .
Ben ook jarenlang op school geweest met Orang Indo , bij 1 van de 2 I.E.V scholen van Djakarta .(oude spelling)

aldus SA… :chin:

Ik denk dattie van Ketut een retourtje Java heeft gehad, had ie verdiend (lid van verdienste) :smiley:

Ik was er even tussenuit, op vakantie, dus vandaar deze vragen om geupdate te worden
Onze Gerda de ervaren secretaresse is nu sinterklaasgedichtenaan het schrijven en meteen krijgt ze het met iemand flink aan de stok, hetgeen wel vaker voorkomt
Ook zie ik Van Heutsz van Rumah senangniet meer

Mr. bule, sudah mualaf?

https://www.youtube.com/watch?v=http://www.youtube.com/watch?v=mLDMlzXYtSA

tja, dat vriendinnetje van me uit java. daar correspondeer ik ook vaak mee via facebook, heel populair bij indonesiers. Kan ik iedereen aanbevelen die op zoek is.
Dat gaat er dus naar uitzien dat ik voor de islam moet trouwen, nika sirih of zoiets.
Dat kan geen kwaad, dat is niet geldig voor de nederlandse wet.:tongue:

Heb me bijna doodgelachen: *Kan iemand mij vertellen of je de naam Kusumaningtyas aan een jongen kan geven? Of is dit een typische meisjesnaam? En weet iemand de exacte betekenis? **Wie haalt het in hemelsnaam in zijn hoofd om een kind op te zadelen met zo’n naam…:angry: