Ngobrol Kosong

Bedankt Jenny, ik wist niet dat DE knop zoveel reacties zou opleveren…

Het is toch ook irritant dat berichten niet gewijzigd kunnen worden?

In het helpdesk deel van het forum is geen mogelijkheid tot discussie en vallen berichten snel weg, maar uit dit draadje wat ik toevallig tegenkwam blijkt duidelijk hoeveel draagkracht er is. Ook onder de forumbeheerders! Nu maar hopen dat er iemand wakker wordt !?!?!

Voor wat betreft de knop WIJZIGEN is het redactieteam niet te vermurwen. Enige figuren die denken te moeten modereren en hier niet of nauwelijks geschikt voor zijn hebben kennelijk zoveel invloed dat de knop blijft waar hij is: in het archief! :slapen:. Laat maar, zielig is het wel…:mad:

Trouwens, delaatste tijd gaan de postings over niets anders dan over: hoe goedkoop kom ik van A naar B, hoeveel kost een auto met of zonder chauffeur, of… ga zo maar door. Kennelijk hebben we te maken met kleuters die alles voorgekauwd willen hebben. Blijf dan lekker thuis en ga het avontuur niet aan. :vak02:

Het is stil hier in huis, piep zei de muis in het voorhuis… Is nou iedereen aan het “chillen” op Bali? :vak02:

Ikke niet…

Erg saai hier inderdaad. Hopelijk wordt de ban van mr. Surya opgeheven en komt hij hier weer vertellen over zijn laatste Indonesiëreis. Tot die tijd herlees ik zijn werk.

Op een ander forum ventileert hij nog steeds zijn verwarverhalen. In plaats van zijn mooie land te herontdekken sluit hij zich op in een soort kosthuis voor studenten en ramt de hele dag op het toetsenbord. :slapen: Het schijnt dat zijn huidige bezoek aan zijn land pan erkoms heel erg tegen valt, nog sterker: hij heeft soms heimwee naar Mokum, de Lidl en zijn Lada. lol2

Diarree.
In een land als Indonesië is de kans om diarree op te lopen vele malen groter dan in ons land. Gelukkig heb ik tijdens de vele keren dat ik in dat mooie land op vakantie was slechts een keer dit ongemak opgelopen en nog wel in een restaurant van een 4 sterren hotel. Het ijstoetje was denk ik de boosdoener. Nu is dat nog niet eens zo erg als je een paar dagen op dezelfde stek blijft. Anders is het als je moet vliegen of een langere tijd in een bus zit. Gelukkig zijn daar middeltjes voor. Er is hier al eens meer geschreven over de zogenaamde kaki5, dat zijn die 3 wielige karretjes die voedsel verkopen. Ik ben daar nog nooit ziek van geweest, uitkijken is het wel want hoe vroeger op de avond hoe verser het voedsel en kijk ook eens hoe de borden worden schoongemaakt, met een vieze lap uit een emmertje - ga dan maar verder! Verder ga ik er altijd vanuit dat als een warung of restaurant vol zit dat het eten dan ook goed zal zijn. Waar de meeste Indonesiërs hun voedsel halen is het voor mij veilig genoeg om ook een vorkje mee te prikken. Maar ondanks allerlei voorzorgen kan dit ongemak toeslaan. Hieronder staan wat nuttige tips o.a. voor een reisapotheek.
Hier meer over diarree.

Ik heb Indonesie genomineerd als meest verbeterde forum van 2010 :wink: Reden is dat ik de sfeer een stuk beter vind dan een jaar geleden.

Mensen die willen stemmen op dit subforum, kunnen dat hier doen.

En als er nog mensen op mij als persoontje willen stemmen als meest behulpzame lid, dan kan dat ook lol2

verwijderd door mod

Wat tips:

Als je een website bouwt, kun je het best gewoon een paar tientjes per jaar voor die site betalen. Nu is de site niets anders dan een hoop reclame, wat afleidt van de inhoud.

Je hebt een hoop foto’s op je site staan, maar aangezien je niet van de ene naar de andere foto kan navigeren en de foto’s steeds moet wegklikken, zal er niemand zijn die zich door al die foto’s heenworstelt. Zoveel foto’s zijn leuk als vakantieherinnering, maar niet echt geweldig voor een groot publiek. Ik weet niet wat voor een compressieprogramma je gebruikt om de foto’s te verkleinen en online te zetten, maar hier lijken veel foto’s niet scherp.

Less is more… :wink:

kunnen regeltjes niet besproken worden in een of ander regeltjessubforum oid?

Zit een punt in. Topic gesplitst, we kunnen hier verder.

Goed dat je dit zo positief hebt opgepakt Jurjen. Bedankt!

Hallo Jenny,

Selamat datang kembali op het WWF!
Er zullen een heleboel reizigers en reizigers in spé erg blij zijn met jouw altijd deskundige antwoorden. :zon02:
Groetjes.

Terima kasih banyak. Tapi saya belum kembali…

Er zullen wellicht mensen die blij zijn dat ik terug ben, maar er zullen ook mensen zijn die hopen dat ik snel weer verdwijn. Ik heb zelf niet het idee terug te zijn. Tijdens mijn ban ben ik behoorlijk zwart gemaakt door sommigen, en het zal me niet verbazen dat bepaalde mensen op elk slakje zout zullen leggen en dat ik zo weer een ban te pakken heb. Wederom zonder duidelijke reden, of waarschuwing vooraf, ik kijk nergens meer van op.

Denk terug aan SA en Boomaap, zij mochten alles zeggen. Denk aan bepaalde uitspraken de afgelopen maand toen ik er niet was. Kijk naar hetgeen er dit weekend gezegd is in de fotoquiz, waar wederom een prijs niet aan de winnaar is gegeven. (En nee, ik ben dit keer niet eens de klokkenluider!) Dan lain-lain. Ik kan me niet aan de indruk ontrekken dat er met meerdere maten gemeten wordt.

Iets houdt me tegen om tijd en moeite te steken in het uitgebreid antwoorden van vragen, wetende dat die antwoorden zomaar ineens kunnen verdwijnen… Of dat ik zelf zomaar ineens kan verdwijnen!

P.S. Mochten nieuwe mensen deze post niet snappen: tidak apa2. Welkom op dit forum. Ketut is een goede beheerder.

Jenny, inderdaad wordt de klok ook in jouw afwezigheid geluid.
We wachten overigens ook nog steeds op de spelregels die zouden worden opgesteld…geduld is een schone zaak. Misschien is een Geschillencommissie een leuke bijdrage aan WW??
Fijn dat je in ieder geval weer gewoon posts kan lezen en als je wilt, kunt reageren.

Quasimodo.

1 like

lol2

Ik ben lid van een aantal andere fora waar een rubriek voor opmerkingen en suggesties is ter verbetering van het forum. Ik vind dat een positieve insteek, omdat je zo samen een beter forum neer kan zetten. Dat betekent dat je als redactie met de billen bloot moet durven gaan, en tegen opbouwende kritiek moet kunnen. Ik vind bv dat Erik van www.aroundtheglobe.nl wat dat betreft op een hele goede manier een forum runt!

Ik ga weer leren voor mijn tentamen. Veel plezier allemaal!