graag wil ik het van je horen
ben namelijk druk met plaatsen van loketautomaten in marokko
www.admautomaten.nl
kijk even op youtube loketautomaten naar marokko
groet hassan
graag wil ik het van je horen
ben namelijk druk met plaatsen van loketautomaten in marokko
www.admautomaten.nl
groet hassan
hallo leuk dat je in marokko woont
ben ik ook van plan
daarom druk met loketautomaten plaatsen in marokko ter uw info
www.admautomaten nl groet hassan
ik ben heel benieuwd of jullie het wel lukt een school te vinden wij hebben het geprobeerd in casa maar iedereen slaat de deur dicht in ons gezicht zolang onze kinderen alleen nederlands kunnen spreken heb je wijnig kans ik hoop dat jullie wel wat hebben gevonden dan hoor ik dat graag wij kunnen niet naar marokko zolang ik geen school voor de kinderen heb gevonden
Hallo allemaal,
Ik zie dat er behoorlijk wat mensen naar Marokko willen verhuizen
en dat jullie nederlanders in Marokko zoeken. Als er voldoende interesse is, zouden we elkaar in groepsverband kunnen ontmoeten ofwel kunnen skypen (conference call) en kijken wat we voor elkaar kunnen betekenen. Ivm scholing etc.
Ikzelf ben nu een jaartje in Marokko (Meknes) en na wat opstartproblemen gaat het goed. Voor diegenen die antwoord zoeken op vragen, stuur me maar een pb-tje.
Ik heb niet alle antwoorden, maar ik kan je in ieder geval vertellen en antwoorden naar mijn eigen ervaringen. Wat betreft de scholing; ikzelf geef nu les aan de universiteit in Meknes en speel met de gedachte om een Nederlandse school te beginnen in Marokko (bestaat nu nog niet). Locatie is nog niet bepaald, maar het zou een school kunnen zijn waar kinderen ofwel fysiek aanwezig zijn ofwel (voor degenen die qua afstand niet zelf ernaar toe kunnen komen) online les geven. Deeltijd ofwel fulltime. Allemaal vragen waar ikzelf ook nog de antwoorden voor moet vinden, maar ik zou het op prijs stellen als jullie alvast je mening hierover kunnen geven.
Wie zou daar gebruik van willen / kunnen maken ?
Ben erg benieuwd naar jullie reacties.
Groetjes,
Melika
hallo
ik ben van plan om in december naar marokko tegaan om tegaan bachpecken
maar dan wel op een brommertje
kan iemand me helpen hoe ik aan een brommertje kom in marokko.
alvast bedankt robbert verspaandonk
Hallo Melika,
ik ben ook bezig om volgend jaar naar Casablanca te verhuizen.
Ik zou het super vinden om met Nederlanders in contact te komen die er wonen.
Groetjes
Nicole
Hallo,
Volgende jaar juli gaan we ook naar Marokko verhuizen( casa of el jadida), na een een vertraging van 6 jaar door privee omstandigheden.
Wij hebben het niet opgegeven en is het nu zo ver.
Toen het niet ging hebben we wel onze dochter in een franse school (Amsterdam) gezet, zodat we haar makkelijk kunnen overplaatsen in een franse school in marokko.
vanaf Maart 2012 kunnen we haar inschrijven in een franse school in Marokko via de Franse ambassade in Rabat…
Ik wil ook graag in contact komen met Nederlandstalige vrouwen die in Marokko wonen of die er in de toekomst willen gaan wonen. zodat we onze ervaringen met elkaar kunnen delen…
Gr. Fatima
Join the club ! ![]()
Veel succes met alle voorbereidingen en als je vragen hebt, laat het maar weten.
Groetjes,
Melika
hoi saskia
ik wil ook inshallah binnenkort naar tanger verhuizen. hoe bevalt het daar en hoe vinden de kinderen het daar. ik heb ook een zoon van 11 jaar vandaar! groetjes riffia78
hoi margo,
ik zou graag meer weten over het emigreren naar marokko, wil ook graag naar tanger verhuizen en heb een zoon van 11 jaar!!
gr riffia78
Hoi mariana
Ik ga ook inshallahbverhuizen naar Tanger, zoek ook informatie enzo. Ben jij al in Marokko, en hoe bevalt het?
Gr. Riffia
Hallo beste lezers.
IK heb twee jaar in marocco gewoon,door om standigheden terug moeten keren tot mijn SPIJD!!!
Nu wil ik wil terug,wand ‘’ nederland’'(zooitje in den haag is zo aan het graaien), dat ik er ziek van word.(figuurlijk)
Nu wil ik graag weten of er een nederlandse basis of een internationale scholen zijn in maroccco en waar?
WIE, o wie kan me helpen!!!
‘‘Het is een geweldig land, alleen ,maar wel intergreren!!’’
Er zijn in de meeste steden internationale scholen in Marokko …ewoon even op google kijken .
Hey , ik lees net dat je Casabanca woont …Wij zijn ook van plan om daarnaartoe te emigreren en zou graag contact houden met dames die daar wonen of naartoe verhuizen . Zou het mogelijk zijn om emails uit te wisselen om een contact te blijven ! Groetjessss
Hallo mensen,
IK ben zelf 2 weken geleden geemigreerd naar Marrakech. Was uitgegaan van een baan zekerheid die achteraf niet zeker was. Gelukkig nu alsnog aan het werk in een Marrokaans bedrijf. Al spreek ik heel weinig arabisch en frans red ik me erg goed. Zijn er meer Nederlanders verhuisd naar Marrakech? Lijkt me leuk om mee in contact te komen
Bslama, Mireille
Hoi Mireille ,
Leuk seg dat je geimigreerd bent tis nog nieuw neem ik aan , hopelijk bevalt het je …In wat voor bedrijf werk je , had gedacht dat je voor een Nederlands of Belgisch bedrijf zou kiezen , natuurlijk is het goed zolanghet maar goed meevalt , met de tijd zal je de taal wel goed beheren !! Ben je alleen geimigreerd of met je gezin ???
Ja alles is nieuw, maar zeer interessant, geniet van alle dingetjes:)
Ik had mijn zinnen gezet op een Nederlands bedrijf inderdaad, wat achteraf dus niet doorging. Werk nu op commerciele afdeling van een bedrijf en moet opzoek naar internationale bedrijven binnen Marrakech (dus als iemand nog tips heeft haha).
Ik ben alleen geemigreerd, mijn vriend woont hier dus daar ben ik bij ingetrokken:)… En jij? Woonachtig in Marokko?
Hey ,
Oh wat spannend allemaal !
Nee helaas woon ik nog niet in Marokko …(We zitten nog in de overwegingsfase ) dus hopelijk komt het er heel snel van !
Oh lijkt me wel een leuk jobke om Internationale bedrijven te boeken ( dan spreek je Engels ) neem ik aan ??? Wens je verder nog veel susces privé en proffesioneel …
:dag:
Doe je ook binnenhuisarchitectuur?
Ook ik zit erover te denken om te verhuizen naar Marokko…
Loop nu alleen wel met 101-vragen in mijn hoofd… Weet niet bij wie ik ermee terecht moet!
Graag zou ik in contact willen komen met mensen die die stap al hebben genomen…
Groetjes.