Wonen in Marokko!

Er is een website voor mensen die graag willen wonen in Marokko maar dat op zichzelf niet kunnen. Begeleiding van alles wordt voorzien, van school, huizing, werk etc. Je kunt vanuit Nederland verwachten dat alles geregeld is als je aankomt :cheer2:

Wonen in Marokko Link

Deel je ervaring mee

:chin:

je moet inkomsten hebben voor levensonderhoud.de meeste mensen uit europa die hier zijn gekomen hebben een doel en dat is hun kinderen onderwijzen.

Hallo lieve dame,
Ik ben alle twee jaar bezig met het terug gaan naar Marokko.
In die twee jaar weet ik heel veel.
Ik wil je helpen of begeleiden er in.
Heb je een vraag of een zaak die je moeilijk vindt om te regelen, laat me weten.
Ik ben nu vaak in Marokko.
Groetjes naima

Welke dames wonen in Tanger? Ik woon hier nu sinds een paar maanden en kom graag in contact met andere dames die ook in Tanger wonen

Verlang jij of je partner terug naar je oorspronkelijke vaderland? Woon je al een tijd in Nederland en heb je hier je draai gevonden maar mis je bijvoorbeeld je familie, de omgangsvormen, het eten of simpelweg het dagelijks leven van het land waar je oorspronkelijk vandaan komt? Speel je met de gedachte om (met je partner/gezin) terug te emigreren maar zou je het eerst tijdelijk willen uitproberen om te onderzoeken of dat een goed idee is?
Laat het ons dan (vrijblijvend) weten en misschien bieden wij jou de kans om dat te doen voor een nieuw KRO-NCRV programma. Mail ons jouw/jullie motivatie samen met naam, leeftijd en telefoonnummer naar: nieuwprogramma@kro-ncrv.nl en we nemen contact met je op.

Geachte leden,

De 40 gepasseerd gaat men nadenken wat die wil in zijn leven.
Na 10 jaar ondernemerschap merk ik dat gelukkig zijn de belangrijkste troef is om een leven te kunnen leiden.
Daarom heb ik besloten om tussen nu een halfjaar naar marokko te verhuizen en nl achter me te laten.
Voordeel is , alleenstaand moet naar niemand kijken en alleen naar mijn dochter van 15 die bij haar moeder woont.
Mijn dochter kan in de vakanties de vliegtuig pakken en naar me toe komen.

Dus ik wil naar tanger verhuizen.
Mijn moeder huurt een appartement in tetuoan dus in nood kan ik daar nog gaan slapen maar probeer toch mijn eigen stekje te vinden.

Maar de enigste waar ik mee zit is namelijk inkomsten die binnen moeten komen.
Bedoeling is de eerste jaar voor ene baas te gaan werken en misschien later als ik de boel verkend heb iets voor mijn eigen te beginnen.

Kennen jullie soms een nl of Belgische ondernemer die daar een bedrijf heeft en mensen zoekt en graag in tanger?
Of is er iemand die geëmigreerd is naar tanger waar ik bij al mijn vragen terecht kan.

De laatste 11 jaar ben ik ondernemer in de horeca maar probeer ook te kijken naar andere mogelijkheden.

Ben sociaal, humor en heel erg gedreven dus iets in verkoop zou meer mijn richting zijn.

Ik ben benieuwd wat de aanmelding op dit forum me gaat brengen.

Alvast bedankt allemaal
mus

206 bekeken maar niemand een antwoordt?

Ik ben op zoek naar een huurwoning met twee slaapkamers in Tetouan. Het liefst in Martil. Ken jij iemand of verhuur jij een woning voor ongeveer 200 euro per maand? Dan hoor ik het graag van je!

Hoi yousra ik woon ook in tanger. Stuur me even een prive bericht!

Salam Zahra
Ik begrijp uit je bericht dat je al in Tanger woont.
Misschien dat jij me kan vertellen welke wijken zijn in Tanger rustig om te wonen?

Wij zijn aan het overwegen om over 5 jaar inschallah te gaan wonen in Marokko.
Maar eerst willen we dat onze kinderen hun middelbare school afmaken, en dan in Marokko studeren.

Beste Musti1973 waarom begin je niet iets in de horeca, wat daar goed loopt.
Je hebt wel wat geld nodig om iets daar te beginnen.

Het is hier een beetje stilgevallen.

Salamo alikom voor iedereen die naar marokko terug gaat. Werk zat daar twekel hla laah o hla rassek.kijk bv bij call center in tanger rabat cassa.genoeg daar. Als je in marokko zit en wilt werken laat het weten geef ik je telefoon nummer door om daar te kunnen werken …ida mektab ra mektaab . Incha allah komt het goed. Dit is wellah geen grap als je werk zoekt in tanger

Salam allikom Thuiswerkers gezocht!!!

Idealleads International groeit en daarom zoeken wij nieuwe talenten die vanuit huis willen werken. Wij zijn op zoek naar ambitieuze collega’s met minimaal een MBO/HBO werk/denkniveau, die;

•Nederlands en of Vlaams accentloos beheersen.
• Communicatief ijzersterk zijn
• Zeer ervaren zijn in sales
• Zeer commercieel ingesteld zijn
• Ambities hebben om zich continu te ontwikkelen en te groeien
• Een proactieve werkhouding hebben en echte teamspelers zijn.
• in bezit van een goed werkende computer /laptop en goeie internet verbinding.

Wij bieden;

•Goeie verdiensten.
•Cursussen, opleidingen en doorgroeimogelijkheden
•coaching op afstand
•outbound projecten

Is deze baan jou op het lijf geschreven? Ben je op korte termijn beschikbaar voor minimaal een periode van 6 maanden,

Dag allemaal,

Ik ben Natacha, belgische, en heb tijdje geleden iemand leren kennen vanuit Marokko, ipv liefde op het eerst zicht was het eerder liefde op het eerste gesprek? :wink:
Elke dag bloeien we meer en meer naar elkaar toe en de drang om elkaar te ontmoeten is groot.

We hebben het er ook al over gehad, wat doen we toekomst gericht. Ik zie het wel zitten om naar daar te verhuizen.
Ik hoop dat mijn familie blij voor me zouden zijn, mijn vader zelf woont in Spanje sinds 2 jaar en mijn moeder is al jammer genoeg overleden.
Hij heeft al gezegd dat ik me niet alleen zal voelen omdat hij er zeker van is dat zijn ouders me graag zullen hebben en me.

Ik ben vooral beetje bang voor voor al die administratieve rondsloop en zou ik mijn ziekteverzekering hier in belgie kunnen behouden of zijn de ziekteverzekeringen daar ook goed?
En hoe zit het als ik in het begin niet meteen werk heb, zou dan geen inkomen hebben, hebben ze daar iets van “dop”? Of zou mijn vriend dan wat meer inkomen ontvangen omdat hij dan voor mij zou zorgen? Als het gevoel dat we nu hebben hetzelfde is dan als we elkaar gaan ontmoeten dan zouden we wel graag willen trouwen misschien dat dit dan voor mij administratief gezien gemakkelijker zou zijn om naar daar te gaan, denken we.

Dag iedereen,

Ik ben Abdelhafid en kom uit België. Bijdeze wil ik mensen uit België en Nederland die naar Marokko willen emigreren en specifiek Agadir helpen voor een woning. Je kunt in Agadir een ideaal woning huren centraal gelegen van alle bezienswaardigheden. Stuur een persoonlijke bericht voor meer informatie en kijk de foto’s op Facebook te huur Agadir.
Met beleefde groeten

Sent from my SM-G900F using Wereldwijzer mobile app

Hoii!

Ik woon sindskort in Tetouan en vroeg me af of er nog meer meiden zijn die hier wonen waar ik in contact mee kan komen.

Hoi hoi

Ik verhuis samen met mijn gezin na de zomervakantie inshaAllah naar Tetouan. Misschien dat we contact kunnen houden.

Groetjes, Rajae

Hoi hoi

Ik verhuis samen met mijn gezin na de zomervakantie inshaAllah naar Tetouan. Misschien dat we contact kunnen houden.

Groetjes, Rajae

Salamo Alaikom,

Ik verhuis na de zomervakantie inshaAllah naar Tetouan met mijn gezin.
Jouw advertentie vind ik erg interessant. Heb je voor mij de contactgegevens? Hopelijk lukt het mij om een baan te vinden.

Chokran.

Groet,
Rajae

Salamo Alaikom Adil,

Ik hen interesse in thuiswerk in Marokko. Hebben jullie nog mensen nodig?

Ik hoor graag van je.

M.v.g.,
Rajae