hallo Ik wil graag met mijn gezin in Marokko wonen en wil graag in contact komen met vrouwen die de stap al hebben genomen.hoe het bevalt en weten hoe gaat met prive scholen alvast bedankt
mvg meryem
hallo Ik wil graag met mijn gezin in Marokko wonen en wil graag in contact komen met vrouwen die de stap al hebben genomen.hoe het bevalt en weten hoe gaat met prive scholen alvast bedankt
mvg meryem
:vak02:hoi allemaal ik wil graag contact met vrouwen ie in marokko zij gaan wonen en hoe zij dat ervaren zelf wil ik in Marokko wonen met mijn gezin.Alvast bedankt
1
:
\
Beste Fatima,
Ik ben opzoek naar een school in Marrakech voor mijn kids van 2 en 3 jaar oud. Ik hbe gehoord dat er ineternationale scholen zijn (franstalig, die amerikaanse schijnt erg duur te zijn). heb jij hierover informatie voor mij?
Dank je
Groetjes
ik heb zo hier en daar even gevraagd.
Iemand die erg bekend is in Marrakech zegt dat er enkel die Amerikaanse school is , daar wordt les gegeven via het Amerikaanse systeem.
Er zijn helaas geen internationale scholen. Wel zijn er , maar dat geldt overal in Marokko goede privéscholen. Die zijn echt goed en de kosten zijn zo ongeveer 50 euro per maand. De boeken etc. moet je wel zelf betalen, maar dat is ook zo op de “staatsscholen” alhoewel er daar verandering in schijnt te komen.
Je kinderen zijn nog klein , dus dat moet goed te doen zijn, zelfs op de staatsscholen wellicht.
In hoeverre zijn jullie plannen al concreet…
Ik ben opzoek naar mensen die in Marrakech wonen want ik wil me daar moeglijk gaan vestigen maar heb nog een hele hoop vragen! Hopelijk hoor ik van iemand. Of misschien kan iemand mij met een kennis oid in contact brengen die in Marrakech woont.
Alvast dank!
M
Hallo Marry,
Las je bericht op reisforum (2007) en ben benieuwd of je nog in Essaouira bent gaan wonen.
Ik woon zelf in Casablanca, maar ben gek van Essaouira.
Nou, mocht je ook in Marokko wonen hoor ik graag wat van je!
Groetjes, Karin
Dag allemaal,
Ik ben een marokaan wonen in Nl.
Ik wil graag gaan werken in marokko als Software tester,
weet iemand een nederlandse ICT bedrijf ergens in marokko.
Graag reactie
Alvast bedankt.
hallo
ik heb gelezen dat je iets doet met gehandicapten in marokko is het je eigen stichting of werk je voor een instelling.
ik wil mij graag in marokko vestigen maar wil wel een baan, ik werk nml hier in de psychiatrie wil graag weten wat mijn kansen zijn.
heb jij een idee.
alvast bedankt.
Salam Alaykoum/ Dag allemaal,
Ik zou graag zoals een aantal onder ons willen emigreren naar Marokko. Natuurlijk rijzen dan een aantal vragen de kop op i.v.m accomodatie werk etc. Ik weet ook niet in welke werkbranche ik terecht kan, daar ik mijn universiteitsopleiding wegens omstandigheden niet heb kunnen afmaken. Dus eenieder met enkele tips and tricks let me know…!
Geachte lezers,
Er is heel informatie over het leven in Marokko op dit forum.
Ik heb zelf nog een aantal vragen.
Wellicht kan iemand een antwoordt op geven.
Wat kost het leven in Rabat? wat zijn de huren voor een normale huis in een gemiddelde wijk.
Wij hebben 3 kleine kindern, de oudste is 5 en willen wellicht in Rabat gaan wonen.
Wie kan ons helpen om eventueel aan te geven wat het leven kost, dus huur, gas, water en licht.
Wat zijn daarvoor de kosten in de maand.
Graag in Euro.
Is het leven in Nederland goedkoper dan in Marokko??
Alvast hartelijk dank.
hallo ik heb je bericht van 2006 gelezen, dat is heel lang geleden, ik ben benieuwd naar hoe het met je gaat in marokko nu een paar jaar verder. heb je inmiddels al wat contacten met Ned. dames.
Ik ben nml ook van plan om binnen nu en 2 jaar naar Marokko te verhuizen, mijn kinderen zijn al wat ouder en kunnen op zichzelf verder.
Kan je mij ook vertellen hoe je het hebt ervaren om iets voor jezelf te beginnen,en of het loopt zoals je gehoopt had?
groeten
fouzia
HAI NESH,
IK HEB GELEZEN DAT JE AL EEN TIJDJE IN MAROIKKO WOONT EN DAT JE VEEL ERVARING HEBT.
IK WIL NML OOK NAAR MAROKKO EMIGREREN,MAAR WAT IK DAAR VOOR WERK DOEN, OM ME NIET TE VERVELEN.
HEB JE TIPS STUUR DAN EEN PRIVE MAIL AUB.
Hey aisha,
Ben jij niet de vriendin van khadija
Hallo iedereen!
Salaam Alaykoum!
Ook ik heb er al eerder aan gedacht om te emigreren naar Marokko, nu heb ik plannen om te trouwen met een Marokkaan uit Marokko!
Ik had toch graag wat hulp gehad van eventueel nederlands sprekende vrouwen die zich ginder al gesetteld hebben.
Met hulp bedoel ik o.a op wat moet ik letten moet ik me gaan laten inschrijven bij speciale instanties hoe zit het met de ziektezorg etc etc.
Kortom een heleboel vragen waar ik niet zo direkt een antwoord op kan vinden.
Nou ik zou zeggen alle info is van harte welkom!
Groetjes,
Waterlelie.
Hallo allemaal!
Let er even op dat dit onderwerp gaat over: Nederlanders gezocht die in Marokko (Casablanca) wonen
Heb je zelf een vraag, stel deze dan hier: www.wereldwijzer.nl/marokko Je krijgt dan ook sneller en beter een antwoord op je vraag!
Hoi,
Is de site ’ Nederlandstaligen in Marokko’ al klaar?
groeten
Hoi,
Ik ben een marokkaanse/nederlandse vrouw. Moeder van twee kinderen.
Zelf wil ik ook graag terug naar marokko om er te wonen en te werken.
Zou leuk zijn om in contat te komen met nederlanders.
Hoor graag van je
Groetjes Aisha