Fati70,
Die bedrijf is niet eens gestart joh!!! de kandidaat moet de beide talen beheersen Frans+Nederlands, bovendien het is een Belgische bedrijf, ga nou niet zitten adverteren als je niet een volledige/betrouwbaar info hebt. Niemand heeft ervaring met Omnicasa! een kennis van mij heeft al contact met ze opgenomen, ze hebben niet eens een werkfloor, alleen een ingehuurde appartementje, ik raad niemand aan om het risico te nemen, jullie moeten zoeken op de grote en bekende organisaties! en geen amateurs!!
Jullie moeten als eerst een job Garantie vantevoren hebben, vooral als je in Nederland/Belgie woont, bedrijven met periodieke opdrachten zoals de genoemde call centers op marokko forums, zijn geen dubbeltje waard helaas! ze beloven van alles, en uiteindelijk wordt je heel hard ingetrapt, dit is volgens een serieuze onderzoek van een ervaring van een grote hoeveelheid van marokanen en Nederlanders die benadert werden door deze bedrijven in de call center branche van Marokko, Tanger en Casablanca!! het draait om hard sales en bellen bellen bellen tot dat je de draden van je hersens kwijt bent,en verkopen, no sales no payment!!
Ze vragen alleen naar call agent, van de klant in een call centre worden gemeten door de lengte van vraag. Dit betekent langer de agentenverblijven op de vraag slechter zijn tijd en de efficiency is. Korter de vraag beter een agent wordt hij of zij overwogen om te zijn. ĂĂ©n vraagresolutie regeert ook de vertegenwoordigers algemene geschiktheid van de hard sales!! Als de agent niet de kwestie kan bevestigen toen hij of zij is geen zeer goed voorbeeld voor wat het bedrijf zich voor bevindt. Het zelfde gaat voor een verkoopvertegenwoordiger hij op zijn spel moet zijn om een opgelichte dialoog via bandopnames en telefonische verkoop en aan zijn call agents goed te laten leren om het product te verkopen zoals wat nu in Marokko gebeurt: het verkoop van de energie contracten van: Oxxio,vodafone,RWE,Nem, dat is dus precies wat my call centers doet in Marokko in de vertegenwoordiging van Martin dalenbout, heel slim van ze, de arme Marokanen en Nederlanders worden uit Nederland geworven met veel beloftes en alles goud maken, om de particulieren te benaderen en van een ingehuurde bel vloeren te zitten bellen uit Marokko zoals de joodse B2m call corportaion die nu verkocht is aan Data base factory enkele weken, en Contactel Tanger, ja tuurlijk, laag belasting hĂ©!! het gaat om een puur verkoop, hard sales en Duitch Humain ressources manipulation!! voor deze call centers, onder anderen zakkenvullers en ex-criminelen en stelletjes illies! het is heel simpel: verkoop je niks word je ook niet betaald met het Risiko dat ze je op staande voet gaan ontslagen!!! ze spelen met de marokkaansse arbeisdwet, Fransse contracten die geen dubbeltje waard zijn, ze kunnen je ontslagen waneer ze het willen! zonder cent mag je lekker naar huis terug! en als je naar Nederland terug bent vooral als je wat straf hebt: Welkome back in Nederland!!! je moet je boeten betalen joh!!! voor de heren!! voor de dames van goh! wat ben ik blij dat ik eindelijk terug ben in Nederland:)
Het is en helaas een bijzondere en een specifieke aanpak voor de mensen die betere opportuniteit zoeken in eigen land of voor De arme Nederlanders die in Marokko getrouwd zijn en graag willen verhuizen!!
Mensen het is een waarschuwing uit ervaring, doe sollicitaties in Nederalnd en vraag naar een arbeidscntract uit Nederland + ene job garantie, voordat je naar marokko gaat vertrekken!!! dan weet je 100% waar je aan toe bent,ik weet het nu al dat gaan ze natuurlijk weigeren want dan moeten ze vor de rechter komen in Nederland dus dat doen ze niet:) the game is duidelijk!
Met vriendelijke groet
Aziz
De groeten:dag: