Nederlanders gezocht die in Marokko (Casablanca) wonen

Salemaleikum,
Ik ga inshallah ook in marrakech wonen. 26 tot 30 september ben ik in marrakech. Misschien vinden jullie het leuk om kennis te maken??
Ik ben 32 en heb een zoontje van 4 en een dochtertje van 3 mnd.
Groetjes :dag:

Lieve mensen!!

Serieus!! Ik ben nog steeds opzoek naar een baan in Marokko!!
Omg Rabat/Casa! En nog steeds heb k niks gevonden!!

K heb bepaalde mensen die k via deze site heb gevonden een mail gestuurd maar ik krijg gewoon niets terug??

Gaat het allemaal zo traag? Of ligt het aan mij?

Salem,
Ik kan je helaas niet helpen heb zelf geen baan jaa huismoeder!!! Is ook werken
Wat zoek je precies, ik ken wel miss in marrakech maar daar heb je niks aan, maar heb contacten in casa dus laat precies weten hoe of wat.

Groetjes

Huismoeder is zeker wel een baan, een zware fulltime baan!
24/7 beschikbaar zijn!! :D!!

Jaah!! Als je dat zou willen doen? Heel graag!!

Ik ben niet opzoek naar iets specifieks…
Zolang k daar maar lekker aan de slag kan en genoeg betaald krijg om te huren, leven en wat opzij te leggen…

Ik spreek geen frans… Vloeiend darizja en vloeiend Nederlands en Engels!

Super bedank alvastt!
Dus k hoor gauw van je hoop ik!
X

Ik wil ook graag in contact komen met dames die zo’n grote stap al hebben gemaakt. Ik wil insha’allah in Agadir wonen. Wie kan mij over de drempel heen helpen? Het liefst begin ik iets voor mezelf. Mijn omgeving spreekt alleen niet positief en dat maakt het voor mij iets moeilijker.

Woon je er inmiddels al? Ik wel, wie weet kunnen we gegevens uitwisselen?
Welke wijk woon je? Ik ain sebaa
groetjes

Hoi Karin,
Ik ben weer benieuwd of jij nog steeds in Casa woont? Welke wijk? Ik namelijk ook in Ain sebaa en ben op zoek naar wat Nederlandse contacten.
Ik hoop van je te horen.

Groetjes:dag:

Wie woont er allemaal in Marrakech? Ik zou graag met jullie in contact komen.

Groetjes

hallo tweedochters,

hoe lang woon je al in casablanca? ik wilde afgelopen zomer de stap zetten ook om daar te gaan werken en wonen, maar is er niks van gekomen. hoe heb jij het geregeld allemaal als ik mag vragen, je kunt me een privemail sturen.

sammo
hey, ik heb zojuist deze site ontdekt, ik hoor vele verhalen over mensen die naar marokko verhuizen of nog gaan verhuizen, ik ben zelf marokaanse uit casablanca maar ben in belgie geboren, mijn man ook maar hij is van nador daarom hebben we beslist om naar nador te verhuizen hij heeft daar projecten dus dat zit goed ik maak me alleen zorgen over wat ik daar ga kunnen doen en ik spreek ook de taal niet dat ze in nador spreken heeftf iemand hier ervaring mee of zijn er mensen die naar nador zijn verhuist.

Zijn hier ook mensen uit Oujda?

Hallooo,

Inmiddels ben ik weer in NL, helaas iets anders gelopen, ga volgende week voor 1.5 week terug naar Marokko, heb ik sollicitatie gesprek in Tanger, als dat positief is ga ik opnieuw proberen om me te vestigen in Marokko. Dit maal gewapend met fotocamera, aangezien ik fotografe ben, ga ik proberen of ik daarmee ook iets kan opzetten! Alle extra centjes helpen immers haha… Zijn er momenteel mensen die in de periode van 8 november tot 20 november mij een overnachting kunnen aanbieden in bijvoorbeeld Casa/Rabat of Marrakech?

Gr. Mireille

hoi weet nog altijd niet of er mensen naar nador of omgeving verhuizen. please een antwoordje.

Salam,

Ik ben net nieuw hier, en heb vrijwel alle posts gelezen. Ik ben een alleenstaande moeder van 3 kids. Een zoon van bijna 13 jaar en twins meisjes van 10 jaar. Mijn gezin en ik zijn geboren en getogen in Amsterdam, maar ik heb het hier wel gehad. Ik ben altijd al dol op Marokko geweest en zeker waar ik vandaan kom uit Casablanca. In alle topics kon ik nergens lezen over school voor de kinderen, wil heel graag meer informatie over ongeveer hoe duur het zou kunnen kosten en zeker van de mensen die daar al wonen enof zijn gaan wonen. Als het goed is insallah kan ik terecht bij het bedrijf dell aan het werk. Ik zou heel graag in contact met mensen willen komen die al naar casa zijn verhuisd en hoe het allemaal het was verlopen. Ik ben van plan aankomend zomer deze stap te gaan maken. Het zou ook leuk zijn om met nederlandse mensen in contact te komen. mvg sweety

Salam,

Ik ben net nieuw hier, en heb vrijwel alle posts gelezen. Ik ben een alleenstaande moeder van 3 kids. Een zoon van bijna 13 jaar en twins meisjes van 10 jaar. Mijn gezin en ik zijn geboren en getogen in Amsterdam, maar ik heb het hier wel gehad. Ik ben altijd al dol op Marokko geweest en zeker waar ik vandaan kom uit Casablanca. In alle topics kon ik nergens lezen over school voor de kinderen, wil heel graag meer informatie over ongeveer hoe duur het zou kunnen kosten en zeker van de mensen die daar al wonen enof zijn gaan wonen. Als het goed is insallah kan ik terecht bij het bedrijf dell aan het werk. Ik zou heel graag in contact met mensen willen komen die al naar casa zijn verhuisd en hoe het allemaal het was verlopen. Ik ben van plan aankomend zomer deze stap te gaan maken. Het zou ook leuk zijn om met nederlandse mensen in contact te komen via pb berichtje! mvg sweety

Hallo en Salaam alaikoum,Faatje2000

Hierbij wil ik reageren op een oud reactie, maar als u nog in marrakech woont wil ik graag contact met u houden
omdat ik deze zomer 2013 ook in marrakech ga wonen met mijn kinderen en man , en het zou fijn zijn als
er iemand is om nederlands mee te spreken en hoe het daar is enz. Als u dat niet wilt vindt het niet erg
oke veel succes met alles.

Hallo allemaal,
Wat leuk om te lezen dat er meer mensen zijn die dezelde droom hebben als wij . Mijn man en ik en onze 4 kids willen ook de stap maken om naar Marokko te verhuizen. Mijn kids hebben de leeftijd van, 10, 8, 3 en 2 jaar. Wij willen verhuizen naar Nador maar ik vind het heel eng om de stap te wagen, vooral het onderwijs van mijn kinderen vind ik een brandpunt. Is er iemand die ervaring heeft met prive scholen in Nador? En zijn er mensen die daar heen zijn verhuisd met kinderen en wil vertellen over hun ervaring.

Alvast bedankt.

Beslama

Salaam,

Ik heb de stap genomen en woon nu sinds juni in Tanger, de scholen beginne volgende week en dan begint voor mij ook t echte leventje, ik spreek slecht arabisch (ben berbers) dus ik ga ook naar school. Ik heb 4 kids waarvan de oudste 3 naar een engelse school gaan, leeftyde 6,5 en bijna 4. Ik ben heel bang dat ze de stof en taal hier niet g aan oppikken waardoor ik terug moet, ik weet ook niet hoelang t duurt voor ze uberhaupt iets gaan begrijpen heeft iemand hier ervaring mee??
Voor de rest werk ik dus niet want ja ken de taal nog niet maar wil wel vrijwilligers werk gaan doen ( weeshuize, opvanghuize etc) zijn er misschien dames die ook in tanger wonen en wat adressjes hebben?

Hoi,

Ik ben nu 31 jaar getrouwd met een Marokkaanse man woon nog wel in nederland maar we zijn nu bezig met een eigen huis in Taza.
Ben altijd op zoek geweest naar vrouwen met een gemengd huwelijk mijn kinderen zijn 22 en 26 jaar oud.Ik ben nog nooit iemand tegen gekomen die al zolang als ik met een marokkaan is getrouwd! Misschien kunnen we contact leggen voor als ik in Marokko ben!

groetjes

Hi,
Ik was benieuwd of je al stap hebt genomen om te gaan wonen en werken bij Dell in Casablanca. Ben benieuwd of er nog vacatures zijn bij Dell voor Nederlandstalige. En of je al een school voor je kinderen hebt kunnen vinden.
Wij overwegen ook te emigreren maar wil graag dat mijn kinderen de Nederlandse taal blijven beheren.

Ik hoor graag van je.

Groet Saloua