Hoi Sunshine1960,
Helemaal super wat zul je gelukkig zijn!
Deze oppepper kan je goed gebruiken!!
Hoi Sunshine1960,
Helemaal super wat zul je gelukkig zijn!
Deze oppepper kan je goed gebruiken!!
gelukkig sunshine…lekker gekletst…
ben blij voor je ![]()
xx
Yes lieve meiden, eindeloos met hem gemsn’t. Hij heeft nog 21 dagen te gaan vd basistraining en hij vroeg me of we elkaar na die 21 dagen alsjeblieft konden zien! Hij heeft me erg gemist zei hij. Ik was zo blij dat ik hem online trof!
Volgend weekend is hij ws weer vrij en dan spreek ik hem weer op msn.
Zo jammer dat ik momenteel niet in mijn eigen huis zit. Dus: een aftandse computer, geen webcam.
Liefs van happy sunshine!
Super fijn voor je Sunshine
Super zeg dat je hem op msn hebt gesproken, dat moet toch wel een hele opluchting zijn. Ik ga er zeker vanuit dat dit bij ons ook kan gebeuren, dat leger blijft een lastig iets.
Ben in ieder geval blij voor je dat je weer even met hem hebt kunnen kletsen, wel balen van die webcam trouwens, maar goed elkaar spreken is ook al heel veel waard natuurlijk.
Zoals gezegd dus gisteren lang met hem gepraat. Hij klonk toch anders dan voorheen.Op een voorzichtige vraag van mij hoe hij het leger ervaart kreeg ik alleen maar als antwoord dat alleen hij weet hoe hij zich voelt. Toen ik weer vroeg of hij me dan kon vertellen wat hij allemaal moet doen zei hij “i have to do everything and i don’t sleep good”. Raadselachtig.
Ben nu aan het zoeken voor een goedkope vlucht naar Diyarbakir. Heeft er nog iemand tips voor me?
groetjes,
sunshine
hoi,
kijk bij sunexpress een vlucht naar antalya en boek dan een binnelandse vlucht naar diyarbakir.
Tegen mij wordt nu gezegd dat het voor een toerist niet zo veilig is om naar diyarbakir te gaan.Zit met hetzelfde probleem,mijn vriend komt er ook vandaan.Maar of het echt zo onveilig is weet iik dus ook niet.
Maar wel erg fijn dat je hem weer gesproken hebt zeg!!wel een opluchting voor je denk ik.
sunshine: wat fijn dat jullie elkaar weer gesproken hebben!![]()
Hey Marieke. Ik ben anderhalve week geleden terug gekomen uit Turkije. Heb op het nieuws gezien dat het momenteel inderdaad chaos is in Diyarbakir…
Ja ik ben 2 weken geleden ook in turkije geweest.Heb t toen ook af en toe gezien.Mn vriend komt er vandaan maar we waren in bodrum.
Maar me tante is gisteren terug gekomen en zei dat het nu niet echt goed zit.Ik zal t nog eens aan mn vriend vragen als ik m morgen op msn spreek.
Hun staan er mischien niet zo bij stil als wij daar als toerist komen dat het er riskant kan zijn.maarja…
Ik kan me maar al te goed vinden in die laatste zin. Mijn vriend komt uit Sirnak. Je hebt vast wel op t nieuws gezien dat het daar ook niet al te best aan toe gaat… Hopen dat het snel weer rustiger wordt in Turkije!
Ja dat hoop ik ook,want me vriend wil ook dat ik er naartoe kom.
Maar vind t toch wel eng als het er een chaos is en dan vooral alleen…
Ja kan ik me wat bij voorstellen! Ben je er als es eerder geweest? En over hoelang zou je erheen willen gaan? Want als dat een paar maanden van nu is, zou dat al een hoop verschil uit kunnen maken lijkt me.
Ik ben er nog nooit eerder geweest.
weet ook nog niet wanneer,hij wil graag in maart maar weet niet of dat gaat lukken.Bedoel ben met de kerst in bodrum geweest en het kost toch elke keer weer geld.En sta hier in nl ook overal alleen voor dus ja…
Ben jij ook nog van plan om die kant uit te gaan?
Tis zeker een hoop geld als je iedere 2 a 3 maanden heen en weer vliegt… Ik ga eind maart, begin april richting Marmaris. Ben nog een studentje, dus dat wordt weer overal en nergens geld vandaan schrapen haha… Maar heb het er voor over :nod:
Ik ben geen student meer,maar lig in scheiding wat niet vlot verloopt.
Heb nu vanaf oktober wat met mijn askim.Maar heb hier dus ook nog verplichtingen.Dus het kost allemaal een hoop geld.Maar zal er ook alles aan doen om m zo vaak mogelijk te zien.Maar heb t er idd ook echt voor over!
Zijn jullie al lang samen?
Vreselijk he, hoe geld (en afstand natuurlijk!) alles zo in de weg staat. Ik hoop voor je dat het snel goed komt met de scheiding!
Ik ben met hem samen sinds afgelopen augustus, sindsdien nog 2x terug geweest.
Ja het is allemaal vreselijk moeilijk.En geld en afstand ook.wordt er soms gek van!mis m zo erg.
Ik heb m in juli leren kennen.Ben toen in oktober terug gegaan,en vanaf toen hebben we wat.Nu ben ik er dus afgelopen kerst geweest.Dus eigenlijk in een half jaar 3 keer.Eigenlijk niet normaal.maarja verliefd he…en dan doe je er alles aan.Naja dat weet je zelf ook wel.
En moet jou vriend het leger nog in??De mijne nog wel.Volgend jaar rond deze tijd begint hij.Ohhh wat wordt dat een vreselijke tijd die 15 maanden.Maar ze willen het terug brengen naar 12 maanden.Ik hoop t maar…
Haha ja ik weet wat je allemaal doet als je verliefd bent ![]()
Mijn vriend moet nog niet het leger in… Hijs net zo oud als ik, 18 nog…
Zou indd wel lekker zijn, 12 maanden i.p.v. 15! Hoewel dat ook een eeuwigheid is natuurlijk… Ben je van plan hem in die periode nog op te zoeken?
Ja dat zeker wel!Vanaf de 3 maanden mogen ze 10 dagen vrij nemen.
Teminste hij dacht dat het vanaf de 3 maanden was.Maarja zien we tegen die tijd wel.Maar zeker dat ik dan naar m toe ga.Dat is de enige mogelijkheid dat ik hem kan zien in die periode.Moet er nog niet aan denken nu.Maar hij vind t wel moeilijk en zit er ook echt tegen aan te hikken dat die tijd gaat komen.Maar het zal moeten,ze komen er niet onderuit.
Jullie hebben gelukkig nog een tijdje voordat hij moet,maarja eens zal die tijd ook komen natuurlijk.Hij is ook zo bang dat ik niet op m kan wachten,maar ik zeg telkens weer dat ik zoveel van m hou en dat ik zeker kan wachten.Ik heb er alles voor over…
Werkt jou vriend elk jaar in Marmaris?
De mijne wekt in gumbet.Ook een errug leuke plaats.